בלוג התיירות הגדול והמקיף בישראל לנוסע העצמאי לאיטליה
מבית סולו איטליה

יעוץ, תכנון והזמנה

אגם גארדה – מלונות יוקרה מדהימים

אגם גארדה מציע סביבו מלונות יוקרה רבים ומגוונים. בחרנו עבורכם את ה 10 הטובים והמפקנים ביותר. 

מלון וילה קורטינה Villa Cortina  שוכן בקצה הצפוני של העיריה סירמיונה, באזור שקט ומבודד, מרחק 5 דקות הליכה מהמרכז הציורי של העיירה סירמיונה.

אתר הנופש והספא ליפיי לאגו די גארדה (Lefay Resort & Spa Lago Di Garda) ממוקם בחלק המערבי של אגם גארדה בעיירה גארניאנו (Gargnano). הרזורט המואר ממוקם על גדות אגם גארדה (Lake Garda), ומוקף בגבעות ומטעי זיתים. הוא מציע מרכז בריאות, אשר נוף פנורמי של האגם הנשקף ממנו, וכן שירות הסעות ללא תשלום אל מרכז העיירה. גישה לאינטרנט אלחוטי בחינם זמינה בכל רחבי המלון. 

כל חדרי האירוח של אתר הנופש הינם מרווחים וכוללים טלוויזיה בלוויין. לכולם יש מרפסת ממנה נשקף נוף עוצר נשימה. אורחי המלון זוכים לגישה ללא תשלום לספא מונדו ליפיי המרווח, הכולל בנוסף בריכה מקורה ובריכה חיצונית. מזנון ארוחת הבוקר נדיב ומוגש במסעדה הפנורמית ממנה נשקף נוף מדהים לאגם.

מלון לידו פאלאס (Hotel Lido Palace) נמצא בעיירה ריבה דל גארדה (Riva Del Garda) מרחק הליכה קצר מאגם גארדה (Lake Garda)  ומציע מרכז בריאות וספא חדשני שמשתרע על שטח של 1,500 מ“ר כולל בריכות מקורות וחיצוניות.

כל החדרים שוכנים בבניין בל אפוק (Belle Epoque) שנבנה בתחילת המאה ה-20, ומתאפיין בעיצוב מרשים בגווני שחור ואפור. החדרים כוללים טלוויזיית LCD בגודל 42 אינץ' על הקיר, אינטרנט אלחוטי חינם, מיטה גדולה במיוחד וחדר רחצה מודרני עם חימום תת-רצפתי וערכת מוצרי טיפוח אקסקלוסיבית.

המלון כולל מרכז בריאות וספא עם סאונה, חמאם טורקי וחדר כושר מאובזר במלואו. המסעדה הראשית מגישה מנות ים-תיכוניות מסורתיות, והמלון כולל גם מסעדה נוספת ואינטימית המציעה תפריטי א-לה-קארט עם דגש על מאכלי ים.

מלון וילה קורדביגו וויין רילה (Villa Cordevigo Wine Relais) שוכן בווילה ונציאנית מהמאה ה-16 ששופצה במלואה וממוקמת במרחק של 10 דקות נסיעה בלבד מאגם גרדה (Lake Garda) כשהיא מציעה בריכת שחייה חיצונית עם אזור הידרומסאז'. החדרים מעוצבים בסגנון קלאסי מהודר ומספקים גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי.

החדרים  המשקיפים לכרמים שמסביב כוללים ריהוט ועיצוב עתיק, לרבות תקרות עם קורות עץ או שטיחים אלגנטיים. חדרי האמבט מצויידים במוצרי טיפוח מבית Clarins.

מסעדת המלון מתמחה במאכלים מהמטבח האיטלקי והים תיכוני, יחד עם מנות מיוחדות מאזור ונטו (Veneto)  ויינות תוצרת הבית מיקב Vigneti Villabella. הארוחות מוגשות במסעדת Oseleta המהודרת, עטורת כוכב מישלן, או על הטרסה החיצונית. תוכלו ליהנות מטעימות יין מסורתיות במקום או להזמין טיפול וינותרפיה בספא.

מלון קוולנהוף לאקז'רי (Quellenhof Luxury Resort Lazise)  הינו ברמת 5***** וממוקם בחלק הדרום מיזרחי של האגם בעיירה לאציזה (Lazise) ובמרחק 2.8 ק"מ מפארק אולפני הסרטים – קאנווה-וורלד (Movie Studios Park – Canevaworld) ו-5 ק"מ מפארק השעשועים גארדה לנד (Gardaland) המלון מציע גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי, שירות הסעות חינם, דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה, אזור בריאות, בריכת שחייה מחוממת ובריכה חיצונית.

כל חדרי האירוח במלון מציעים חלל גדול של אזור מגורים, טלוויזיה בעלת מסך שטוח וחדר רחצה פרטי, חלקם כוללים גם פטיו וחלקם משקיפים לאגם. בכולם יש ארון בגדים וקומקום, כמו גם תה וקפה חינם. אירוח על בסיס חצי פנסיון כולל מזנון ארוחת בוקר נדיב וארוחת ערב בת 6 מנות א-לה קארט, שניתן ליהנות ממנה במסעדת הגג של מקום האירוח.

מלון פארק הוטל אימפריאל (Park Hotel Imperial)  נמצא 15 דקות הליכה מהמרכז ההיסטורי של העיירה לימונה סול גארדה Limone sul Garda.

חדרי המלון אלגנטיים עם מרפסת. חלקם משקיפים על הגינה או על אזור הבריכה, ומחלקם נשקף נוף חלקי של האגם. החדרים כוללים גם טלוויזיה בלוויין בעלת מסך שטוח ומיזוג אוויר. החדרים בעלי רצפת עץ או שטיח מקיר לקיר. לאורחי המלון גישה חופשית לבריכת השחייה, לאמבט העיסוי ולסאונה.

מסעדת המלון מגישה מאכלים מקומיים ומטעמים איטלקיים. המלון מגיש מדי יום ארוחת בוקר מגוונת, הכוללת פירות טריים ועוגות תוצרת בית. במהלך הקיץ, ניתן ליהנות מארוחת הבוקר בגן המלון המקסים.

המלון ההיסטורי והמיוחד גראנד הוטל פאסאנו (Grand Hotel Fasano) הינו בדרוג 5*****, ממוקם בעיירה גארדונה (Gardone Riviera) וממש על חוף האגם. המלון מציע מרכז בריאות מודרני ללא תשלום, פארק ששטחו 12,000 מ"ר עם בריכת שחייה, ומסעדה עם טרסה המשקיפה על אגם גארדה  (Garda). המלון מורכב מ-2 חלקים : מהמלון הראשי ומווילה פרינצ'יפה (Villa Principe), שראשיתה בתחילת המאה ה-19. תהייה לכם גישה פרטית אל האגם, ותוכלו ליהנות ממזנון ארוחת בוקר על הטרסה, באוויר הפתוח.

חדרי המלון מרווחים והדורים. כל החדרים ממוזגים וכוללים מיני בר, טלוויזיית LCD עם ערוצי לוויין וכספת למחשב נישא. על חוף האגם תוכלו להנות משמשיות,כסאות נוח ומגבות חוף הכלולים במחיר. מרכז הבריאות החדש של המלון מעוצב בהשראת מרחצאות רומיים עתיקים. תמצאו בו בריכת שחייה מקורה, אמבט עיסוי וחמאם טורקי, כמו גם חדר כושר.

מלון וילה דל סוניו (Villa Del Sogno) ממוקם בשטחים ירוקים ויפים המשתפלים לכיוון האגם, ומציע קסם של סוף המאה ה-19 (fin-de-siecle), שירות מעולה, וכמובן, נוף מרהיב לעבר אגם גארדה(Garda). הווילה האלגנטית מוקפת בגנים מטופחים, ובטרסות המשקיפות על האגם. הפארק של המלון מציע מגרש טניס ובריכה חיצונית פנורמית, כמו גם מקדש בסגנון ניאו קלאסי. 
קחו לכם פסק זמן במרכז העיסוי של המלון, שם תוכלו להזמין טיפולי יופי ועיסויים. 
ראשיתו של המלון בתחילת המאה העשרים, והוא עדיין מציע אירוח ולינה אקסקלוסיביים. החדרים והסוויטות מרוהטים להפליא, וכוללים נוחות מודרנית ונופים מקסימים. 
בערב תוכלו ליהנות ממאכלים מצוינים לאור נרות במסעדת מקסימיליאן (Maximilian) הממוקמת על הטרסה במלון. אירועים מיוחדים מתקיימים פעמיים בשבוע על הטרסה, או בבר האמריקאי, תלוי בעונה. במלון יש גם בר לצד הבריכה, וארוחת צהריים זמינה לכל אורך היום.

מלון אאלה מיי לייקסייד דרים (EALA My Lakeside Dream – Adults Friendly) ממוקם ליד האגם ובמקום שקט ורגוע. כל החדרים ממוזגים וכוללים מקרר קטן וטלוויזיה עם ערוצי לוויין. המלון מציע אירוח הכולל מרכז בריאות, גינה וחוף פרטי.

מלון עדן רזרב EDEN RESERVE  ממוקם על גדות אגם גארדה בעיירה Gardone Riviera. 
המלון מציע חדרים ממוזגים הכוללים טלוויזיה בעלת מסך שטוח. חלק מהחדרים כוללים פינת ישיבה.  מכונת קפה תמצאו בכל חדר. החדרים כוללים חדר רחצה פרטי. לנוחיותכם בו תמצאו חלוקי רחצה ונעלי בית. במלון מרכז ספא, סאונה, בריכה חיצונית וטרסת שמש. האורחים יכולים ליהנות מארוחה במסעדה או ממשקה בבר. אינטרנט אלחוטי חינם זמין בכל רחבי המלון וחניה פרטית ללא תשלום זמינה.

מלון בלה ריבה (Hotel Bella Riva) ממוקם על חופו של אגם גארדה (Garda) בריביירת גארדונה (Gardone Riviera). זהו מלון 5* מפואר ומרשים המוקף בגינה גדולה עם בריכת שחייה וברביקיו. כל חדרי האירוח משקיפים לאגם. כל החדרים ממוזגים וכוללים טלוויזיה בלוויין. המלון מציע מסעדה ובר.

בואו נשאר חברים

רוצים לקבל מסלולים, המלצות והטבות בלעדיות ישירות למייל או לווצאפ?