בלוג התיירות הגדול והמקיף בישראל לנוסע העצמאי לאיטליה
מבית סולו איטליה

יעוץ, תכנון והזמנה

מלונות בטורינו 4* ממולצים על ידי Allora

מחפשים מלונות בטורינו ? מחפשים מלונות בטורינו מומלצים ? Allora שמחים להמלץ לכם על מלונות 4* מעולים במרכז העיר טורינו. 

מחפשים מלונות בטורינו  ואפשרויות מדהימות נוספות ללינה במרכז העיר ?

מלונות בטורינו – הכי מומלצים של Allora, לחצו כאן

מלונות בטורינו בדרגת 3*, מומלצים ע"י Allora , לחצו כאן

B&B בטורינו , מומלצים ע"י Allora, לחצו כאן

דירות בטורינו, מומלצים ע"י Allora, לחצו כאן

המלון ממוקם בבניין יפהפה מהמאה ה-19 ליד תחנת הרכבת פורטה נואובה בלב טורינו, ומשלב קסם ארט נובו וסגנון עכשווי. 161 החדרים והסוויטות האלגנטיים שלו, כולם שופצו לאחרונה, מציעים נוחות, סגנון מעודן וריהוט יוקרתי. אתרי העיר נימצאים במרחק הליכה קצר מהמלון.

החדרים מוארים ומרווחים עם מיטת Starbed זוגית ומפנקת או שתי מיטות יחיד. בחדר הקלאסי נמצא כל מה שצריך כדי להירגע וליהנות מחופשה מושלמת.

מסעדת Le Regine by Eataly מכינה את המנות הטובות ביותר מהמטבח הפיימונטזי.

המלון נמצא בלב טורינו היפה,  ברובע Quadrilatero Romano האופנתי, אזור הידוע בקניות, במסעדות ובחיי הלילה שלו. קתדרלת סן ג'ובאני – בה נמצאים תכריכי טורינו – נמצאת ממש בסמוך. המלון נמצא במרחק הליכה מכל האטרקציות התיירותיות הגדולות, ליד תחנות הרכבת Porta Susa ו-Porta Nuova  ובו 134 חדרים המשלבים עיצוב שיקי ומינימליסטי עם אלגנטיות כפרית. החדרים אטומים לרעש כדי ששנתכם תהיה מעולה, ובנוסף תמצאו בחדרים-Wi-Fi, טלוויזיה בלוויין עם מסך שטוח ומיני בר. החדרים כוללים ריהוט עכשווי מסוגנן ורצפות עץ ובחדרי הרחצה המרווחים, מוצרי טיפוח באיכות גבוהה.

מסעדת המלון מגישה מאכלים מסורתיים מהמטבח הפיימונטזי, לצד מבחר של יינות מקומיים. יש חצר פנימית עם מקומות ישיבה בחוץ לחודשי הקיץ.

המלון נמצא פחות מקילומטר ממרכז העיר טורינו, ליד הגלריה לאמנות מודרנית עכשווית. קרוב לשתי תחנות הרכבת הגדולות של העיר, מה שמקל על התמצאות וההתניידות בעיר, או ליציאה לטיולים מחוץ לעיר, בזכות הרכבת המהירה. האטרקציות המפורסמות ביותר כגון המוזיאון המצרי, פיאצה סן קרלו ומולה אנטונליאנה נגישות בקלות גם ברגל או באמצעות תחבורה ציבורית מהמלון.

במלון 182 חדרי אירוח ששופצו לאחרונה, מעוצבים בצבעים חמים ונעימים. בכל חדר מיני בר, ​​טלוויזיה בלוויין ואינטרנט אלחוטי. במלון מספר סוויטות גדולות המתאימות למשפחות וגם לפגישות עסקיות. מהחדרים בקומות העליונות נשקף נוף מרהיב של גגות טורינו והרי האלפים.

המלון הוא חלק ממפעל פיאט הישן באזור לינגוטו בטורינו. הוא מחובר למרכז כנסים ולמתחם קניות וקולנוע, ונמצא במרחק צעדים ספורים ממגוון מסעדות איטלקיות כמו גם מתחנת המטרו לינגוטו.

נסיעה של 10 דקות ברכבת התחתית לתחנת הרכבת פורטה נואובה, המרכז הקוסמופוליטי של טורינו ו-5 דקות הליכה לפיאצה סן קרלו ופיאצה קסטלו.

מהמלון מגיעים בהליכה קצרה אל מוזיאון הרכב עם אוסף של כמעט 200 מכוניות. כמה צעדים ספורים ואתם ב-Eataly – המרכז הגסטרונומי הבינלאומי.

ב 240 החדרים תקרות גבוהות, המעניקות תחושה מוארת ומרווחת. כל החדרים מתהדרים בריהוט מודרני, טלוויזיה בעלת מסך שטוח ומיזוג אוויר ופינת העבודה מרווחת ההופכת את החדר לאידיאלי עבור הנוסעים למטרת עסקים.

בנוסף לבר Turtle ולמסעדת Torpedo, המציעים מטבח איטלקי מסורתי כמו גם מטבח פיוז'ן חדש; האורחים יכולים ליהנות מגן טרופי, הממוקם במרכז הבניין. על הגג תמצאו אזור ריצה אקסקלוסיבי – זהו מסלול בדיקות המכוניות לשעבר שהתפרסם בסרט הג'וב האיטלקי.

במיקום אסטרטגי, בלב טורינו ובקרבת תחנת טורינו פורטה נוובה, מלון אקזקיוטיב ממוקם ב-Via Nizza ו-San Salvario, מושלם לביקור עסקי או פנאי.

בכל החדרים והסוויטות החדשים, תמצאו את מיטב הנוחות, הטכנולוגיה והפינוק. אחרי יום ארוך אפשר להירגע במרכז הכושר האקסקלוסיבי, באזור הספא בסאונה, ובגג הסולריום עם ג'קוזי המשקיף על האלפים.

מלון הסוויטות  DUPARC ממוקם ליד פארקו דל ולנטינו, ברובע סן סלווריו של טורינו, על אחד הצירים הראשיים המוביל אל המרכז ההיסטורי של העיר עם כל המוזיאונים והחנויות שבה. נמצא קרוב לתחנת המטרו "דנטה" המשרתת את מרכז הכנסים לינגוטו פיירה וממוקם רק כמה קילומטרים מזירת הספורט Pala Alpitour.

מלון ייחודי מסוגו, המציע דירות וסוויטות ג'וניור בעיצוב עכשווי ונוחות ברמה הגבוהה ביותר. בסביבה תמצאו את כל מה שצריך, כולל מסעדות, סופרמרקט ובתי קפה. מצויין לשהות קצרה, או שהות עסקית ארוכה יותר, חופשות עם המשפחה ועוד. נוחות של מלון יוקרה, כולל מסעדת DUPARC, חדר כושר הפתוח 24 שעות ביממה, חניון רב קומות וסיוע של צוות המלון.

במרכז ההיסטורי של טורינו, מלון קונקורד הוא מודרני ואלגנטי ב-Via Lagrange המרכזי מאוד, בתחילת הרחוב היפה והאלגנטי ביותר בעיר.  המלון ממוקם במבנה יוקרתי, מטרים ספורים מויה רומא הנודע, פיאצה קסטלו, פיאצה סן קרלו והמוזיאון המצרי, ממש במרכזה של טורינו.

במלון 139 חדרים המחולקים לחדרי נוחות, דלוקס, סופיריור, סוויטה, וסוויטות בריאות. כל החדרים מרוהטים באלגנטיות ומצוידים בכל הנוחות האפשרית כדי להפוך את שהותכם לנעימה וכדי לענות בצורה הטובה ביותר על צרכיכם.

המלון נמצא במפעל פיאט לשעבר, שוחזר ועוצב על ידי האדריכל רנצו פיאנו (Renzo Piano) שהפך אותו למלון מודרני. ממוקם בצמוד למרכז הכנסים לינגוטו (Lingotto), ליד אוניברסיטת פוליטקניקו (Politecnico) וקרוב לתחנת המטרו לינגוטו.

בחדרי המלון טלוויזיית LCD, חלונות מהרצפה ועד התקרה, וחדר רחצה עם מקלחת ספא. בכל הבניין גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי. תוכלו ליהנות מגישה חופשית למסלול הריצה הממוקם על גג המלון,  אשר שימש בעבר לנסיעות המבחן של פיאט. במבנה הסמוך תוכלו ליהנות מהמתחם הקולינרי הגדול שלEataly    

המלון שוכן בוילה מרשימה בסגנון ארט נובו משנת 1897, וממוקם בבורגו ונצ'יליה, אחד הרובעים ההיסטוריים של טורינו, קרוב לחומות העיר העתיקה, ונהר הפו. 5 דקות הליכה ממולה אנטונליאנה, רחוב פו הראשי וכל אתרי התיירות המרכזיים של העיר.

במלון 12 חדרים שלו, כל אחד בעיצוב שונה באיזון הנכון בין אלגנטיות לנוחות מודרנית, וכל חדר מוקדש לצייר איטלקי מתקופת הארט נובו. במלון  מסעדה איטלקית מפורסמת שבה דמיון פוגש טעם, והכל מלווה בטעימת יינות משובחים.

המלון ממוקם בנקודה אסטרטגית, ליד תחנת הרכבת פורטה נואובה ובמרחק הליכה קצר ממרכז טורינו. תמצאו בו 91 חדרים שונים מעוצבים בסגנון, מודרני, חלקם קלאסיים וחלקם עם עליית גג. בחצר הפנימית ישנן 2 דירות שהן חלק מהמלון.  זהו מלון עם מסורת ארוכה של הכנסת אורחים,  מאז סוף המאה ה-19.

מגוון רחב של שירותים מוצעים לאורח, תמיד מלווה בחיוך של הצוות שיהפוך גם את השהות הקצרה ביותר לחוויה מתגמלת (ותמסרו דש' למאסימו  בקבלה).

בואו נשאר חברים

רוצים לקבל מסלולים, המלצות והטבות בלעדיות ישירות למייל או לווצאפ?