בלוג התיירות הגדול והמקיף בישראל לנוסע העצמאי לאיטליה
מבית סולו איטליה

יעוץ, תכנון והזמנה

מלונות בטורינו – הנבחרת של Allora

אין כמו להגיע לעיר טורינו, בירתה ההיסטורית של איטליה, וללון באחד מבתי המלון הבוטיקיים בעיר. מחפשים מלונות בטורינו עם אופי ? עם סטייל ? מיוחדים ? ממוקמים הכי מרכזי שאפשר ? Allora שמחה להציג לכם את הנבחרת שלנו בעיר טורינו. 

 

מחפשים מלונות בטורינו  ואפשרויות מדהימות נוספות ללינה במרכז העיר ?

מלונות בטורינו בדרגת 4*, מומלצים של Allora , לחצו כאן

מלונות בטורינו בדרגת 3*, מומלצים של Allora , לחצו כאן

B&B בטורינו , מומלצים של Allora, לחצו כאן

דירות בטורינו, מומלצים של Allora, לחצו כאן

מלון פרינצ'יפי די פיימונטה (Principi di Piemonte | UNA Esperienze) ממוקם בלב העיר, בין שני מידרחובים ראשיים ובמרחק דקות הליכה מהכיכרות המרכזיות. במלון חדרים מפוארים ומודרניים,  ותיהנו בו משירות מצוין.

המלון שנבנה בשנות ה-1930 עבר שיפוץ כללי ונפתח מחדש לפני כשנתיים. זהו מלון אלגנטי ומסוגנן ותמצאו בלובי גם בר הפונה אל מרכז העיר טורינו ומסעדת גורמה. שירות חדרים זמין 24 שעות ביממה.

יש במלון מרכז בריאות עם חדרי עיסוי וחמאם טורקי.

חדרי המלון מעוצבים להפליא ומרווחים, וכוללים טלוויזיות LCD גדולות עם ערוצי לווין ואינטרנט אלחוטי.

ממוקם בלב העיר טורינו, ממש ליד ויה רומא וכיכר סן קרלו המרכזית, ובמרחק דקות הליכה ספורות מפיאצה קסטלו, גראנד הוטל סיטאה המרשים והאלגנטי מזמין את אורחיו לחוויה אקסקלוסיבית של אירוח ברמה גבוהה. מיקומו של המלון מאפשר למי שרוצים לטייל במרכז העיר ברגל, בין אם לביקור במוזיאונים, או לקניות.

תוכלו ליהנות ממסעדת Carignano שלה כוכב מישלן, הממוקמת במלון ומחדר כושר חינם.

כל החדרים מעוצבים באלגנטיות וכוללים מיזוג אוויר, טלוויזיית LCD, מיני בר, כספת וחדר רחצה משיש עם מוצרי טיפוח ללא תשלום ונעלי בית. בחלק מחדרי הרחצה אמבט ספא וחלוקי רחצה.

אירוח במרכז העיר ההיסטורי של טורינו, שיהפוך את השהות שלכם לבלתי נשכחת, כאשר אתם נהנים מכל הדברים הטובים שיש לעיר להציע.  7 חדרים ייחודיים הממוקמים בתוך פאלאצו נגרי ההיסטורי והאצילי, מול הפיאצה וה"טירה" החשובה ביותר בטורינו, פאלאצו מאדמה, הנישקף מחלון חדרכם. כל שהייה ב-Corte Realdi כוללת ארוחת בוקר איטלקית, יין פרוסקו צונן עם ההגעה, קפסולות Nespresso ללא הגבלה ושירות 5 כוכבים ייחודי, בכל שעה.

מלון הסוויטות סן קרלו ממוקם בכיכר היפה ביותר במרכז טורינו, כיכר סן קרלו. זהו ליבה של טורינו ההיסטורית והאלגנטית. נגישות מלאה לכל אתרי העיר הנמצאים במרחק הליכה קצר. המלון מציע יחידות אירוח עם אינטרנט אלחוטי חינם וטרקלין משותף.

כל הסוויטות ממוזגות וכוללות סלון עם טלוויזיה בעלת מסך שטוח, מטבח עם מיקרוגל ומקרר, כספת וחדר רחצה פרטי עם מייבש שיער ומוצרי טיפוח ללא תשלום. יש פינת ישיבה ופינת אוכל בכל היחידות. בנוסף, מלון הסוויטות מציע ארוחת בוקר א-לה-קארט או איטלקית.

 J|hotel מציע קונספט אירוח חדש מבית Juventus Football Club S.p.A.

המלון ממוקם בלב המתחם של קבוצת יובנטוס  במתחם ספורט רב תכליתי באזור קונטינאסה  Continassa ממש ליד אצטדיון אליאנץ. המקום המושלם לחוות את החוויה האותנטית בשחור לבן. מעוצב בקפידה באווירה אורבנית ומודרנית ומושלם לפגישות עסקים ואירועים.

כל החדרים כוללים אינטרנט אלחוטי בחינם, מיזוג אוויר, טלוויזיה עם מסך שטוח עם ערוצי לווין, מיני בר, חדר רחצה פרטי עם מקלחת, מייבש שיער ומוצרי טיפוח ללא תשלום.

ארוחת הבוקר מגוונת  ובנוסף תוכלו ליהנות מבר וממסעדת Tàola המספקת חווית אוכל אותנטית מהמטבח המעולה של מחוז פיימונטה.

תחנת הרכבת טורינו פורטה סוסה (Torino Porta Susa) נמצאת במרחק 7.5 ק"מ ושדה התעופה של טורינו נמצא במרחק 18 דקות נסיעה.

מלון ויקטוריה ממוקם ברחוב שקט להולכי רגל בלבד, בלב מרכז העיר האריסטוקרטי של טורינו.

במרחק הליכה קצר תוכלו למצוא את האטרקציות התיירותיות העיקריות, המוזיאונים והתיאטראות, הארכיטקטורה הבארוקית המפורסמת של טורינו, המותגים האלגנטיים ביותר של איטליה וכמה מהמסעדות הטובות ביותר.

כל החדרים ממוזגים ומצוידים בטלוויזיה וחדר רחצה פרטי עם אמבטיה או מקלחת, וכן מוצרי טיפוח ללא תשלום ומייבש שיער.

דלפק הקבלה פועל 24 שעות ביממה.

המלון האלגנטי והעכשווי טורין פאלאס (Turin Palace Hotel) ממוקם מול תחנת הרכבת פורטה נואובה (Porta Nuova) של טורינו, מיקום מצויין ומרכזי המאפשר הליכה ברגל למרכז העיר ולויה רומא, הרחוב הראשי והאלגנטי.

כל החדרים ממוזגים ובהם רצפות עץ, עיצוב בצבעי פסטל חמים, טלוויזיה בעלת מסך שטוח ואינטרנט אלחוטי חינם. תוכלו ליהנות ממשקאות קלים חינם מהמיני בר. כל חדרי הרחצה כוללים חלוקי רחצה ונעלי בית. לרשותכם גם מסעדה מצויינת.

דלפק קבלה פועל 24 שעות ביממה, ומציע שירותי קונסיירז' וטרקלין.

המלון החדש ממוקם בלב ליבה של טורינו. נהר הפו היפהפה החוצה את העיר נמצא במרחק של 5 דקות הליכה וניתן למצוא כמה מהאטרקציות הפופולריות ביותר של טורינו ממש מעבר לפינה.

פחות מ-10 דקות מה-Mole Antonelliana, המוזיאון הלאומי לקולנוע והמוזיאון הגבוה בעולם. מרחק הליכה מהארמון המלכותי של טורינו, המוזיאון המצרי, תיאטרו קריניאנו ופאלאצו מאדמה

במלון  8 סוגי חדרים, כולם מודרניים ונוחים, ורבים מהם  משקיפים על הגגות והגבעות סביב העיר.

בקומה העליונה של המלון  חדר כושר מרווח עם הציוד החדיש ביותר. בנוסף ישנן גם 2 מרפסות גג, שמכל אחת מהן נוף פנורמי של העיר.

בבית מגורים משופץ לחלוטין, קרוב לנהר הפו, תמצאו מיגוון חדרים וסוויטות מעוצבים, המתאימים לשהייה קצרה או ארוכה. טיול רגלי יקח אותך לפיאצה ויטוריו ונטו, טיילת נהר הפו, ופארק ולנטינו.

בחצר הפנימית, בין החדרים בהם השתמר העיצוב המקורי, אפשר ליהנות מכוס קפה בגינה הפרטית גם אם אתם מאחורי המחשב.

כל החדרים ממוזגים ומאובזרים בטלוויזיה בעלת מסך שטוח, אינטרנט אלחוטי חופשי בכל רחבי המלון.

מחפשים מלונות בטורינו  ואפשרויות מדהימות נוספות ללינה במרכז העיר ?

מלונות בטורינו בדרגת 4*, מומלצים של Allora , לחצו כאן

מלונות בטורינו בדרגת 3*, מומלצים של Allora , לחצו כאן

B&B בטורינו , מומלצים של Allora, לחצו כאן

דירות בטורינו, מומלצים של Allora, לחצו כאן

בואו נשאר חברים

רוצים לקבל מסלולים, המלצות והטבות בלעדיות ישירות למייל או לווצאפ?