בלוג התיירות הגדול והמקיף בישראל לנוסע העצמאי לאיטליה
מבית סולו איטליה

יעוץ, תכנון והזמנה

איך להגיע לאיטליה : בטיסה, ברכבת, באוטובוס ובאונייה

ישנם אמצעי תחבורה מרובים להגעה לאיטליה ובמחירים משתנים. ריכזנו עבורכם את כל המידע השימושי על שדות התעופה באיטליה, הרכבות, האוטובוסים והשייט כדי להגיע לאיטליה בצורה המהירה הזולה ביותר.

איך להגיע לאיטליה בטיסה

אחת ההוצאות המשמעותיות בטיול, למי שאינו גר באיטליה, היא ההגעה  אליה. אי אפשר להימנע מהוצאה זו אבל אפשר בהחלט למצוא דרכים רבות לחסוך בה.

טיסה לאיטליה יכולה להיות יקרה באם היא ישירה לעומת טיסה לאיטליה  דרך ערים אחרות באירופה. מומלץ לבדוק היטב את כל האפשרויות דרך אתרי טיסות מעולים דוגמת Edreams , Skyscanner , BOOKING  או KAYAK

בדקו מהם שדות התעופה המרכזיים באיטליה שאליהם ניתן וכדאי לטוס, והיעזרו ב- 5 טיפים חשובים להוזלת טיסות לאיטליה.

שדות תעופה באיטליה

שדות התעופה באיטליה הם רבים. הבין לאומיים הראשיים הם ברומא (הבירה) ובמילאנו, אך הם אינם שדות התעופה הבינלאומיים היחידים במדינה וממש לא חובה לטוס אליהם כדי להגיע ליעדך. רצוי ומומלץ לבדוק טיסות לערים ונציה, ורונה או בולוניה בצפון איטליה, פיזה או פירנצה במרכז, נאפולי בדרום והערים פאלרמו וקטניה שבאי סיציליה.  לאזורים שונים באיטליה אפשר להגיע מערים רבות באירופה ולאו דווקא מרומא ומילאנו.

סך הכל יש כ- 20 שדות תעופה באיטליה אשר דרכם עוברים יותר ממיליון נוסעים בשנה ועוד כ- 20 שדות תעופה קטנים יותר דרכם עוברים פחות ממיליון נוסעים בשנה. ברשימה שלהלן תוכלו למצוא מידע אודות שדות התעופה, כולל מרחק ממרכזי הערים הקרובות אליהם. 

לכל שדות התעופה באיטליה לחץ כאן.

להגיע לאיטליה ברכבת

להגיע לאיטליה ברכבת זו דרך זולה וטובה. רשות הרכבות האיטלקית נקראת Ferrovie dello Stato Italiane   ברוב הרכבות ניתן למצוא מחלקה ראשונה ושנייה. נסיעה במחלקה ראשונה מרווחת יותר, אך מצומצמת מבחינת מספר המקומות. מחלקה שנייה זולה וזמינה הרבה יותר. ברכבות המהירות EUROSTAR EUROSTARCITY  ו – INTERCITY, חובה להזמין גם מושב מראש. ברכבות האיטיות יותר REGIONALE ו- SUBURBANO – לא ניתן. לא לשכוח להחתים את הכרטיסים במכשירים הצהובים הקטנים הממוקמים בכניסה לכל רציף. אי החתמה עלולה לגרור קנס של 50 יורו, שתאלצו לשלם במקום אם אינכם אזרחי איטליה. הדרך הנוחה ביותר להזמין כרטיס רכבת באיטליה היא דרך מכונות ההזמנה האוטומטיות הפזורות ברחבי התחנה. ישנן כמובן גם קופות כרטיסים, רק שהתור בהן בדרך כלל מייגע. 
דרך נוחה נוספת היא לרכוש דרך אתר חברת הרכבות האיטלקית TRENITALIA.
אתר נוסף שתוכלו להיעזר בו הוא אתר הרכבות האירופי RAILEUROPE, המיועד בעיקר  למגיעים לאיטליה מאירופה. ניתן למצוא בו את כל סוגי הכרטיסים.

להגיע לאיטליה באוטובוס

אין ספק שלהגיע לאיטליה ברכבת, היא הדרך המהירה ביותר. למי שלא אצה לו הדרך, הגעה לאיטליה באוטובוס יכולה בהחלט להיות פתרון אפשרי, בעיקר זול, אם כי לא תמיד הכי נוח. מצד שני זוהי דרך נהדרת להכיר אנשים. הנסיעה באוטובוס לאיטליה היא בכבישים המהירים וכוללת נקודות עצירה על האוטוסטרדה האיטלקית לארוחות קלות ומתיחת איברים. 

למגיעים מאירופה, ניתן להזמין מקום באוטובוס באתר EUROLINES

המבקשים לנוע באוטובוס בתוך איטליה, בקרו באתר GETBYBUS  או Omio

 

 

להגיע לאיטליה בשייט

שייט היא דרך נהדרת להגיע לאיטליה מכ- 27 יעדים מהם יוצאות מעבורות לאיטליה מהמדינות טורקיה, יוון, תוניסיה, מלטה, מצרים, אלבניה, קרואטיה, דנמרק, צרפת, ספרד ועוד. 

משך השייט משתנה מיעד ליעד ונע בין כמה שעות ועד ל- 58 שעות. תלוי במסלול, בסוג האוניה, במפעיל ובתנאי מזג אוויר. התעריפים משתנים בהתאם לעונות השנה, מסלול המעבורת, אם שטים עם או בלי רכב ועוד. 

ניתן לבדוק פרטים מלאים באתר TRAGHETTI

 

 

פוסטים נוספים שיוכלו להיות לכם לעזר: 

איך להגיע לאיטליה  לחץ כאן

איך למצוא לינה באיטליה  לחץ כאן

 

 

Service handled by Misterferry.com

בואו נשאר חברים

רוצים לקבל מסלולים, המלצות והטבות בלעדיות ישירות למייל או לווצאפ?