בלוג התיירות הגדול והמקיף בישראל לנוסע העצמאי לאיטליה
מבית סולו איטליה

יעוץ, תכנון והזמנה

מלונות בטורינו – דירות מהממות במרכז

כאשר מחפשים מלונות בטורינו, לא לוקחים בחשבון לפעמים את האפשרות לשכור דירה. במרכז טורינו ניתן למצוא שלל דירות שיחסכו לכם הרבה כסף מחד ויאפשרו לכם להרגיש כמשפחה מאידך. קבלו דירות מהממות במרכז טורינו. 

מחפשים מלונות בטורינו  ואפשרויות מדהימות נוספות ללינה במרכז העיר ?

מלונות בטורינו הכי מומלצים של Allora , לחצו כאן

מלונות בטורינו בדרגת 4* המומלצים של Allora , לחצו כאן

מלונות בטורינו בדרגת 3*, המומלצים של Allora , לחצו כאן

B&B בטורינו , המומלצים של Allora, לחצו כאן

 

במיקום מרכזי ומצויין, במרחק הליכה קצר מכל אתרי העיר המרכזיים, מלון הדירות לוג‘ר קונפורט מציע דירות מודרניות עם מיזוג אוויר ואינטרנט אלחוטי חינם.

כל הדירות מעוצבות בסגנון אלגנטי, וכוללות מטבחון מאובזר במלואו וטלוויזיה עם מסך שטוח. חלק מהדירות משתרעות על פני שתי קומות.

מקום האירוח נמצא במרחק של 10 דקות הליכה מהמוזיאון המצרי ותחנת הרכבת, ובקרבתו חנויות, מסעדות ובתי קפה.

מגדל המולה אנטונליאנה, רחובות מקורים, מבנים היסטוריים וכיכרות, שכולם בלב טורינו, ומלון הדירות שהוא נקודת המוצא המושלמת ליציאה והנאה מפלאיה של העיר. מקום האירוח רזידנצה דל' אופרה מציע חדרים ודירות אלגנטיות במרכז טורינו, במרחק של ק"מ אחד מפיאצה קסטלו Piazza Castello  הארמון המלכותי של טורינו, וארמון מאדאמה Madama Palace  .

בכל יחידות האירוח אזור ישיבה, שולחן כתיבה וחדר רחצה פרטי עם מקלחת. הדירות ודירות הסטודיו כוללות גם מטבחון מאובזר עם מדיח כלים.

מסעדות, בארים וחנויות נמצאים במרחק הליכה קצר.

במרכז טורינו, בלב העיר במרחק הליכה מכל אתרי העיר, נמצא הארמון לשעבר פאלאצו דל קארטו ארט אפרטמנטס  המציע סוויטות ודירות אירוח מרווחות ומוארות מעוצבות בקפידה ומשלבות את האלגנטיות היוקרתית של העבר עם הנוחות של העולם המודרני.

אינטרנט אלחוטי חינם זמין בכל הדירות ובנוסף יש גם חניה פרטית.

כל היחידות כוללות פינת ישיבה, טלוויזיה בעלת מסך שטוח עם ערוצי לוויין וחדר רחצה פרטי עם מייבש שיער, ומקלחת. בחלק מהיחידות יש מטבח המצויד במדיח כלים, מיקרוגל ומקרר.

באזור שקט לא רחוק ממרכז העיר, רק 2 קילומטר מתחנת הרכבת פורטה נואובה, מציע מקום האירוח אורולוג'יו ליווינג אפרטמנטס, דירות בשירות עצמי עם אינטרנט אלחוטי חינם ונוף של גגות העיר שמסביב, ובקרבתו סופרמרקט וחנויות.

הדירות כוללות מיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח וסלון עם מטבחון מאובזר במלואו.

מלון הדירות לה טרה מאדאם ממוקם במרכז טורינו,  3 דקות הליכה מתחנת הרכבת פורטה נואובה, ושאר אתרי העיר המרכזיים.

ברחבי המלון אינטרנט אלחוטי חינם וכל היחידות כוללות פינת אוכל ופינת ישיבה עם טלוויזיה בעלת מסך שטוח. המטבח מאובזר ובו תנור, מקרר, כיריים וקומקום חשמלי.  למלון יש חניה פרטית.

ברוכים הבאים לרזידנצה איל נספולו אשר ישמחו לארח אתכם בבמנה האלגנטי והנוח במרכז טורינו שיאפשר לכם לבקר במרכז העיר ובאתרי התיירות המרכזיים וההיסטוריים של טורינו הנמצאים במרחק הליכה  קצר.

המלון ממוקם במרחק של 700 מטרים מתחנת המטרו והרכבת פורטה נובה , וכל יחידות האירוח ממוזגות, ובהן מטבח מאובזר במלואו וטלוויזיית LCD בלוויין. גם השכרת אופניים זמינה במלון.

דירות הסטודיו והדירות במלון מעוצבות בסגנון פשוט ומודרני. בכל אחת מהיחידות מדיח כלים, סלון/פינת אוכל וחדר רחצה פרטי.

מלון הדירות טרנאפט ממוקם באזור שקט בטורינו, קרוב לאוניברסיטה ולתחנת הרכבת פורטה סוסה, ונשקף ממנו נוף לעיר. כל היחידות כוללות אינטרנט אלחוטי חינם, מיזוג אוויר, ובחלקן טלוויזיה בעלת מסך שטוח, מכונת כביסה, מכונת קפה ומטבחון.

מתקני ברביקיו ומרפסת יפה עומדים לרשות האורחים.  

דירת האירוח בבוטיק אפרטמנט גלמור ממוקמת באזור מרכזי של טורינו, בסמוך לתחנת הרכבת פורטה נואובה ובמרחק הליכה קצר מכל אתרי העיר המרכזיים. יש בה אינטרנט אלחוטי חינם, מיזוג אוויר ושירותים ביתיים כגון קומקום חשמלי ומדיח כלים.

הדירה כוללת חדר שינה אחד עם חדר רחצה, מצעים, מגבות, טלוויזיה בעלת מסך שטוח עם ערוצי לוויין, פינת אוכל, מטבח מאובזר במלואו ומרפסת עם נוף לעיר.

ניתן להזמין שירות הסעות בתשלום מ/אל נמל התעופה.

דירת האירוח אל 19 ממוקמת במרחק של 5 דקות הליכה מתחנת הרכבת של טורינו, פורטה נואובה ונמצאת במרחק של 10 דקות הליכה מהמוזיאון המצרי וכל אתרי העיר המרכזיים.

הדירה מעוצבת בסגנון כפרי בעליית גג וכוללת אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה בלוויין, מטבחון ואזור מגורים עם ספת מיטה. בחדר הרחצה מקלחת, מוצרי טיפוח ללא תשלום ומייבש שיער.

לאורחים מסופקים מצעים, מגבות ומוצרי ניקוי.

מחפשים מלונות בטורינו  ואפשרויות מדהימות נוספות ללינה במרכז העיר ?

מלונות בטורינו הכי מומלצים של Allora , לחצו כאן

מלונות בטורינו בדרגת 4* המומלצים של Allora , לחצו כאן

מלונות בטורינו בדרגת 3*, המומלצים של Allora , לחצו כאן

B&B בטורינו , המומלצים של Allora, לחצו כאן

בואו נשאר חברים

רוצים לקבל מסלולים, המלצות והטבות בלעדיות ישירות למייל או לווצאפ?