בלוג התיירות הגדול והמקיף בישראל לנוסע העצמאי לאיטליה
מבית סולו איטליה

יעוץ, תכנון והזמנה

מלונות בטורינו – B&B מומלצים של Allora

מחפשים מלונות בטורינו אבל כאלה מיוחדים ? משפחתיים ? B&B ? הכי אינטימיים  ? Allora שמחה להמליץ לכם על B&B בעיר המלכים של איטליה.

מחפשים מלונות בטורינו  ואפשרויות מדהימות נוספות ללינה במרכז העיר ?

מלונות בטורינו הכי מומלצים של Allora , לחצו כאן

מלונות בטורינו בדרגת 4*, מומלצים של Allora , לחצו כאן

מלונות בטורינו בדרגת 3*, המומלצים של Allora , לחצו כאן

דירות בטורינו, המומלצים של Allora, לחצו כאן

בית ההארחה Il Sogno Torino ממוקם ברובע סן סלווריו התוסס בטורינו, במרחק של קילומטר אחד מתחנת הרכבת טורינו פורטה נואובה, והמרכז ההיסטורי של העיר. תחנות המטרו ניצה ומרקוני, נימצאות במרחק של 650 מטרים. תוך דקות הליכה ספורות מגיעים אל פארקו ולנטינו המקסים ולנהר הפו החוצה את העיר.

בחדרים תקרות עם ציורי פרסקו המשולבים בעיצוב מודרני. בכל החדרים אינטרנט אלחוטי חינם ומיזוג אוויר, והם כוללים טלוויזיה וקומקום חשמלי. בחדר הרחצה מקלחת, מייבש שיער, מוצרי טיפוח ללא תשלום ונעלי בית.

לה לונה אי פאלו ממוקם במרכז טורינו, במרחק של 10 דקות הליכה מאוניברסיטת Politecnico di Torino. תחנת הרכבת פורטה נואובה נמצאת במרחק של כ-850 מטרים ואתרי העיר המרכזיים הנימצאים בסביבתה.

החדרים מאובזרים בריהוט עץ, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, אינטרנט אלחוטי חינם, וטלוויזיה בלוויין. בחדר הרחצה הפרטי תמצאו מקלחת או אמבט ספא, והם כוללים חלוקי רחצה ומייבש שיער.

תוכלו להשתמש במטבח המשותף וליהנות מארוחת בוקר קונטיננטלית בחדר ארוחת הבוקר. לה לונה אי פאלו היה ביתו של המשורר המפורסם צ'זארה פאבסה.

B&B קרלו אלברטו ממוקם בלב המרכז ההיסטורי של טורינו. כל אתרי העיר נימצאים במרחק הליכה קצר ומסביבו בתי קפה ומסעדות.

בכל יחידה חדר רחצה פרטי, מיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, אינטרנט אלחוטי ומיני בר. האורחים יכולים ליהנות מארוחת בוקר איטלקית.

מקום האירוח טרס ד'אוונצ'ר סוויטס שוכן בבניין מהמאה ה-17, ובמיקום מושלם. דקות הליכה מויה גריבלדי, רחוב השופינג של טורינו וכל אתרי העיר המרכזיים. סביב המלון שפע של בתי קפה ומסעדות.

כל החדרים הממוזגים ובהם רצפות פרקט, גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, חדר רחצה פרטי עם מוצרי טיפוח ללא תשלום ומייבש שיער.

ניתן להזמין גם ארוחת בוקר איטלקית מדי יום הכוללת משקאות חמים, מיץ ומאפים.

Palazzo Scaglia di Verrua הוא אחד הארמונות העתיקים בטורינו, הממוקם בלב ליבה של העיר, Via Stampatori, 4. במרחק הליכה קצר ממוזיאונים, תיאטראות, חנויות, מסעדות, בתי קולנוע ומועדונים אופנתיים במרכז חיי העיר. לארמון יש חצר פנימית עם אכסדרת קשתות, מעוטרת בציורי קיר אשר נדירים למצוא בארמונות טורינו.

החדרים מאופיינים בקווים פשוטים ונקיים ובצבעים מרגיעים, הנגישים באמצעות גרם מדרגות טיפוסי לאותה תקופה. כל החדרים ממוזגים מחוברים לאינטרנט אלחוטי ובהם חדר רחצה פרטי.

מקום הלינה ממקום בארמון Juvarra, בשכונת  Quadrilatero Romano המפורסמת, שבה מועדונים רבים בהם תוכלו ליהנות מחיי הלילה של טורינו. זוהי גם נקודת מוצא אסטרטגית לביקור באתרי העיר, הנמצאים במרחק הליכה קצר.

חדרי "Très Chic" משלבים פרטים מודרניים ורטרו, המקושרים לדמויות שהותירו את חותמן בהיסטוריה של הקולנוע. יש בו שלושה חדרים גדולים עם חדר רחצה פרטי, המעוצבים בצורה שונה לפי כוכב הקולנוע ממנו הגיעה ההשראה. החדרים ממוזגים, ויש בהם טלוויזיה, מיני בר, ואינטרנט אלחוטי.

מקום האירוח ממוקם במרכז העיר, במרחק של 5 דקות הליכה מתחנת הרכבת פורטה נואובה  והפוליטכניק של טורינו נמצא במרחק כמה מאות מטרים. שתי דקות הליכה ואתם בתחנת המטרו "רה אומברטו", ורק עשר דקות הליכה מפרידות בינכם לפיאצה סן קרלו המרכזית, מקום המפגש האקסקלוסיבי ביותר בעיר, קרוב למוזיאון המצרי.

פאלאצו בליני, שוכן בבניין מהמאה ה-19, והאירוח הוא בבית אטרקטיבי המרוהט בנוחות עם שילוב של עיצוב קלאסי ומודרני, שבו שלושה חדרי שינה גדולים ומרוהטים להפליא, מצוידים בטלוויזיה ו-WiFi, ומרפסות המשקיפות על החצר המרכזית או על ויה בליני השקט.

ברוכים הבאים למקום האירוח של סבתא ורה אשר נמצא במרחק של 8 דקות נסיעה ברכבת התחתית ממרכז העיר. כל החדרים אלגנטיים ונוחים, ומציעים את כל מה שצריך כדי להרגיש בבית בזמן שאתם בחופשה.

בכל החדרים מקלחת ושירותים, חיבור לאינטרנט אלחוטי וארוחת בוקר ביתית.

מחפשים מלונות בטורינו  ואפשרויות מדהימות נוספות ללינה במרכז העיר ?

מלונות בטורינו הכי מומלצים של Allora , לחצו כאן

מלונות בטורינו בדרגת 4*, מומלצים של Allora , לחצו כאן

מלונות בטורינו בדרגת 3*, המומלצים של Allora , לחצו כאן

דירות בטורינו, המומלצים של Allora, לחצו כאן

בואו נשאר חברים

רוצים לקבל מסלולים, המלצות והטבות בלעדיות ישירות למייל או לווצאפ?