בלוג התיירות הגדול והמקיף בישראל לנוסע העצמאי לאיטליה
מבית סולו איטליה

יעוץ, תכנון והזמנה

5 בקתות יוקרה רומנטיות בדולומיטים שלא תרצו לפספס…..

Chalet להתחמם בהם בחופשת החורף הבאה שלכם

ישנן בקתות רומנטיות רבות באיטליה, בהן תוכלו לבלות סוף שבוע עם אהוביכם.
את החלום של אח בוערת כשבחוץ יורד שלג, חלונות המשקיפים על פסגות מסוידות בלבן ואינטימיות זוגית שאתם כל כך משתוקקים לה – אפשר להגשים לפחות פעם אחת. 
הדולומיטים ומחוז טרנטינו אלטו אדיג'ה הם המקום המושלם לבקתות רומנטיות שכאלה. 
אלורה ALLORA?  מוכנים לרשום לעצמכם את הבקתות לחופשת החורף (או הקיץ) הבאה שלכם?

Via Plesdinaz 113, 39047 – S. Cristina (BZ)
Tel. +39 328 5627666 
Tel. +39 334 5433963

מיקום: דולומיטים, עמק VAL GARDENA, העיירה SANTA CRISTINA. מושלם כנקודת יציאה לטיולים בקיץ. בחורף, גולשים מהבקתה ישירות למעליות.

הבקתות: בקתות היוקרה משקיפות על העיירה SANTA CRISTINA  עם נוף עוצר נשימה, בריכת שחייה פרטית בכל חדר, המקום המושלם לחופשת החורף או הקיץ שלכם. שתי בקתות היוקרה, בנויות מעץ עתיק ואיכותי, מה שמבטיח סביבה חמה ואינטימית. בכל בקתה שלושה מפלסים, בריכה פרטית, אמבט ג'קוזי, סאונה, מטבח מודרני ומאובזר והיא יכולה לארח 6-12 איש. ניתן לשכור את הבקתה כולה למשפחה גדולה עד 18-20 מיטות. המרפסת משקיפה אל הנוף המדהים של הדולומיטים.

Via Verano 5, Avelengo (BZ)

Tel: 0039-0473-279570

מיקום: דולומיטים, דרום טירול, העיירה Avelengo, קילומטרים  בודדים מהעיר MERANO.

את העיירה מנשקת השמש כמעט 200 ימם בשנה, מה שהופך אותה ליעד אידאלי לטיולים בטבע ולפעילויות ספורט רבות בכל עונות השנה. Avelengo ממוקמת סביב אגם, בקרחת יער המוקפת פארק אלפיני מדהים.

הבקתות: בקתות היוקרה CHALET SAN LUIS נועדו בראש ובראשונה לשמור על מגע עם הטבע. בקתות העץ שעל האגם או היחידות הבנויות על העצים ממש, כולן נבנו מחומרי גלם טבעיים עם הרבה תשומת לב לפרטים הקטנים וכוללות אח וסאונה פרטיים. אזור ה CLUB HOUSE שהוא לב ליבו של הריזורט מאגד בתוכו את הלובי, הקבלה, הבר, המסעדה ומרתף היינות והגבינות.

במתחם בריכה מקורה ומחוממת עם אח מבוערת שרחש העץ המתפצפץ לא ישאיר אתכם אדישים, ובריכה מקורה נוספת עם ג'קוזי, ממש בלב ליבו של האגמון. הפינוק האמיתי מגיע עם האפשרות לקבל את ארוחות הבוקר ישירות אליכם לבקתה, והכל כדי לאפשר לכם להתעורר בקצב שלכם לעוד יום חדש וקסום.

Frazione Elle, 23, 39030 San Lorenzo di Sebato BZ

Tel: 0039-0474-404042

מיקום: דולומיטים, דרום טירול, עמק PUSTERIA, העיירה SAN LORENZO DI SEBATO. הבקתה ממוקמת בגובה 1200 מטר, עוברת דרך יער מדהים וצופה על עמק פוסטריה. אם אתם מחפשים מקום מפלט אמיתי ומבודד, זה המקום.

הבקתות: בקתות היוקרה הרומנטיות של הצבי הלבן WHITE DEER שבעיירה SAN LORENZO הן למעשה בית ציד עתיק מהמאה 16. ארבעת החדרים שונים האחד מהשני ומרוהטים באווירה חמה, אינטימית ואקולוגית, עם תשומת לב לכל הפרטים הקטנים. זה בדיוק המקום להרגיש את המגע האלוהי של פסגות הדולומיטים. המקום המושלם לחלוק אותו עם מי שאתם אוהבים. במשך מספר שנים נבחרה הבקתה לטובה ביותר באיטליה.

Strada Micurá de Rü, 20, San Cassiano in Badia 

Tel: 0039 0471 849 500

מיקום: בדולומיטים, באזור ALTA BADIA, בעיירה San Cassiano. האזור מושלם ליציאה לטיולים רגליים ורכיבת אופניים בקיץ או לחלופין בחורף, זהו לב אזור הסלה רונדה, אחד מאתרי הסקי הגדולים בעולם בהם יותר מ 1200 ק"מ של מדרונות סקי.

הבקתות: CHALET ZENO, הוא חלק ממלון ה 5* ROSA ALPINA ורשת RELAIS & CHAETAUX   בקתת הרים יוקרתית, 310 מ"ר, עם 3 חדרי שינה, חמאם פרטי, סאונה פינית וגן עם ג'קוזי חיצוני. המחיר הגבוה יחסית של הבקתה נובע בין השאר מהאפשרות לבקש משף המלון, NORBERT NIEDERKOFLER, המעוטר  ב-3 כוכבי מישלן, לבשל עבורכם.

Ciampei 8, – 39030 La Valle

Tel: 0039 0471 836188

מיקום: בדולומיטים, באזור ALTA BADIA, במרחק 3 ק"מ מהעיירה LA VALLE. על גבעה מרוחקת מהדרכים הראשיות, ממוקמת הכי גבוה שאפשר לבקש, עם נוף עוצר נשימה של פסגות הרי הדולומיטים והכי קרוב לאלוהים. נקודת יציאה מושלמת לחוויית סקי בחורף או טיולי הליכה ואופניים בקיץ.

הבקתות: 7 חדרים בסגנון הררי טיפוסי מודרני ואלגנטי, היכולות לארח עד 15 אורחים.  הפרטים הקטנים שנוספו בתשומת לב והמעטרים את הבקתות, הופכים את החדרים והחללים המשותפים לפנינה אלפינית חמה ומחבקת. המסורת הלדינית שמורה בכל פינה ופינה בבקתות המדהימות של CHALET PIA. ספא עם סאונה וחמאם טורקי ישלימו לכם את החוויה.

מקום מושלם לנוח, לבלות ולהעריך את השלווה של מורשת הטבע העולמית של אונסק"ו.

בואו נשאר חברים

רוצים לקבל מסלולים, המלצות והטבות בלעדיות ישירות למייל או לווצאפ?