בלוג התיירות הגדול והמקיף בישראל לנוסע העצמאי לאיטליה
מבית סולו איטליה

יעוץ, תכנון והזמנה

עם ילדים בנאפולי

עם ילדים בנאפולי

הקיץ בחבל קמפניה, נאפולי, יכול להיות מהנה במיוחד עבור משפחות וילדים, בעיקר אם תכירו את המקומות הטובים ביותר לקטנטנים בהם יוכלו לשחק ולבלות.
 נאפולי מציעה מגוון רחב של אפשרויות במיוחד לילדים, כגון מתקני שעשועים, פארקי מים, אזורים ירוקים, פעילויות חינוכיות, מוזיאונים וסדנאות. למעשה, גם במקומות תרבות ניתן להשתתף בפעילויות המיועדות לקטנטנים תוך למידת החשיבות של התרבות והאומנות בצורה חווייתית ומהנה. להלן נציג בפניכם 40  אטרקציות, המתאימות במיוחד למשפחות,
בעיר נאפולי – בירת דרום איטליה!

פארקים

1) פארק פונימונדו Parco Funimondo

פארק Funimondo הוא פארק ההרפתקאות הראשון שהוקם בנאפולי – בו הילדים יכולים להשתעשע עם הוריהם. הפארק כולל טיפוס על עצים, שבילי טבע ושבילים תלויים. לילדים מגיל 4 קיים מגדל טיפוס בגובה 8 מטרים בו יוכלו לטפס בבטיחות מוחלטת. כמו כן, רצוי לציין שהטיפוס מביא השפעות חיוביות הן לגוף והן לנפש. כמובן שמדריכים מומחים ילוו את ילדיכם ויספקו להם את הציוד המתאים וחוויה מהנה במיוחד.

סוג : פארק חבלים 
שעות פעילות : משתנה, רצוי להתעדכן באתר האינטרנט.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
קישור למיקום : לחצו כאן.

2) פארק הרפתקאות Mixtreme Mostra d'Oltremare

בתוך ה Mostra d'Oltremare קיים פארק הרפתקאות נוסף, אם כי קטן יותר מזה שב Agnano, המציע מסלולים על שבילים ופיגומים תלויים המתאימים גם לילדים בגילאי 6-7. הקטנטנים יכולים לצאת להרפתקאות יחד עם הוריהם וכמובן שצוות מוסמך ירתום אותם היטב כדי להבטיח את שלומם וביטחונם. בנוסף, הם יכולים להשתתף גם במשחקי מים מהנים שבהם הם יהיו סגורים בבועת פלסטיק צפה. בדרך זו הם יכולים "להתנגש" בבועות אחרות או לנוע כרצונם על המים. זהו מקום מהנה במיוחד לילדים, מקום מעולה להוציא בו אנרגיות!

סוג : פארק חבלים
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
מספר טלפון : 8000 725 081 39+
מייל : Info@mostradoltremare.it 
קישור למיקום : לחצו כאן.
שעות פעילות : פתוח כל יום, בשעות 7:00-20:00.

3) פארק פאלמה אוונטורה Palma Avventura

ברוכים הבאים לפארק פלמה אוונטורה, פארק ההרפתקאות המציע חוויה ייחודית ומהנה לכולם. עם מסלולים תלויים בין העצים ובעזרת צוות מנצח, פלמה אוונטורה הינו המקום המושלם ליום משפחתי מלא בכיף והרפתקאות. פארק זה מצויד במסלולים במגוון קשיים, כך שכל מבקר יוכל לאתגר את עצמו ולהתגבר על קשייו. מהקטנים ועד הגדולים, כל אחד יוכל למצוא את המסלול המתאים ליכולותיו. יתר על כן, צוות המקום מציעה מגוון רחב של פעילויות המעודדות עבודת צוות ושיתוף פעולה. בנוסף, תוכלו להינות מאיזור פיקניק הממוקם בלב הטבע הבתולי.

סוג : פארק חבלים
לאתר
האינטרנט : לחצו כאן.
מספר טלפון : 2328 775 351 39+
קישור למיקום : לחצו כאן.
שעות פעילות : פתוח בימי שבת וראשון בשעות 10:00-13:30 וב15:00-18:00 .

4) פנדה פארק Panda Park

פנדה פארק מהווה מגרש משחקים עם אטרקציות רבות ומגוונות במיוחד בשביל ילדיכם! טרמפולינות, קרוסלות, נדנדות, גלגלי ענק, מירוץ מכוניות ושלל אטרקציות נוספות. בקיצור, הכל מתאים לילדים ובשביל ילדים, אז למה אתם מחכים? מהרו לקנות כרטיסים באתר!

סוג : פארק שעשועים
שעות פעילות : סגור בימי שני, בימי שלישי עד שישי פתוח בשעות 11:00-20:00, בשבת וראשון פתוח בשעות 11:00-22:00.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
לסרטון : לחצו כאן.
מספר טלפון : 4453 575 081 39+
קישור למיקום : לחצו כאן.

Edenlandia (5

 זהו מקום נהדר ליום טיול משפחתי בנאפולי. פארק שעשועים זה כולל קרוסלות מהנות, רכבת מקרונות ברזל, גלגלי ענק קלאסיים ומכוניות מתנגשות שמהם ילדיכם יכולים להינות עד מאד! כמו כן, קיים מבחר ענק של ריגושים כגון רכבת הרים זחלית המפורסמת שלה, ריינג'רים מרגשים וסירת הוויקינגים שמסתובבת במהירויות גבוהות. אם אתם מרגישים קצת מנוכרים, באדנלנדיה יש אזור פאבים ומסעדות ידידותיים לילדים! אל תחמיצו את הלביבות המעוותות מתוקות Graffa di Edenlandia מדוכן Torcetti Dolci.

סוג : פארק שעשועים
שעות פעילות : פתוח בימי שני עד שישי בשעות 12:00-17:00, ובימי שבת וראשון 10:30 בבוקר עד 1 בלילה.
לאתר האינטרנט :
לחצו כאן.
מספר טלפון : 9106 593 081 39+
קישור למיקום : לחצו כאן.

6) פארק דיגוילנדיה Diguilandia Park

פארקי שעשועים הם אחד ממקומות הבילוי הטובים ביותר! פארק דיגוילנדיה, פארק שעשועים אידיאלי עם שפע של מרחבים ירוקים המאפשרים לשבת, להירגע וליהנות בחוץ בזמן שילדיכם נהנים מהמשחקים השונים המספקים להם כייף עצום! בפארק זה מגוון משחקים המתאימים במיוחד לילדים כגון טרמפולינות, מתנפחים מכל הסוגים, חבלים לקפיצה, מגלשות ונדנדות קלאסיות. יש גם קרוסלות המופעלות על מטבעות, המפוקחות על ידי צוות ידידותי שדואג שכולם יהיו בטוחים ומרוצים. בנוסף, קיים משק חי עם סוסי פוני, ארנבות, חמורים, אפרוחים וכדומה. כמו כן, קיים אגם קטן שבו ניתן להשכיר סירות ויש שירותים פרטיים וציבוריים הכוללים חניונים, דוכני אוכל וחנויות מזכרות, כך שניתן לאמר שזהו ללא ספק מקום ואידיאלי לבילוי עם בני המשפחה והחברים.

סוג : פארק שעשועים
שעות פעילות : פתוח בימי שני עד שישי בשעות 16:30-18:30, בימי שבת בשעות
 10:00-14:00 וב 16:30-21:30 ובימי ראשון בשעות 10:00-14:00 וב 17:00-22:00.
לאתר הפייסבוק : לחץ כאן.
מספר טלפון : 5560 173 366 39+
קישור למיקום : לחצו כאן.

7) עולם הקסמים Magic Land

אם אתם רוצים להתרחק מהתרבות וההיסטוריה, ולתת לילדים שלך יום כיף לחלוטין, זה המקום שאליו תצטרכו ללכת! פארק הקסם מציע 38 אטרקציות שהן אידיאליות לכל המשפחה, לא רק לילדים, כייף לא נורמלי מובטח!!!

שעות פעילות : בימי שני עד שבת פתוח ב 8:30-13:30, ו 16:30-20:00. בימי ראשון פתוח רק ב 8:30-13:30.
סוג :   פארק שעשועים
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
קישור למיקום : לחצו כאן.

8) עיר החופש והכייף Liberty City Fun

עיר שתספק כיף גדול לכל המשפחה, במרחק צעדים ספורים ממרכז נאפולי. המטרה של המקום הינה להבטיח לכם חוויה מהנה, שלווה ובטוחה. זוהי חברה מובילה בתחום הבידור המשפחתי, הפעילה משנת 1996. כבר למעלה מעשרים שנים מקדישים את כל תשומת הלב וההקפדה בכדי להבטיח חוויה מהנה וייחודית העונה על צרכי הילדים וההורים כאחד. לא סתם קוראים למתחם בשם הזה, כי ילידכם לגמרי הולכים להרגיש חופש וכייף עצום!

שעות פעילות : פתוח בימי שני עד שישי בשעות 16:00-23:00 ובימי שבת וראשון בשעות 10:30-00:00.
סוג : פארק שעשועים
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
מספר טלפון : 0186 774 081 39+
קישור למיקום : לחצו כאן.

9) לרבוץ בפארק Parco Mascagna

 בפארק יש מגרש משחקים ענקי לילדים עם גינות קטנות ושבילי רכיבה. הקטנים יכולים לשחק בנדנדות, לצאת לטיול אופניים או לשחק כדורסל. יש גם מזרקה נחמדה בפארק שלידה תוכלו פשוט להירגע בין העצים, הארוגות והפרחים.

סוג : פארק שעשועים
קישור למיקום : לחצו כאן.

10) פארק וירג'יליאנו Parco Virgiliano

ניתן לערוך פעילויות שונות המתאימות לילדים בפארק וירג'יליאנו. קודם כל, זהו אחד האזורים הירוקים היפים ביותר בנאפולי בשל הנקודות הפנורמיות הרבות שלו ולא חסרות שדרות עצים וכרי דשא ירוקים שבהם אפשר לשבת, לשחק ולתת לילדיכם להוציא אנרגיות. ישנם שני אזורי משחקים מאובזרים עם קרוסלות שונות, מגלשות ושני משטחי החלקה של סקטבורד / גלגליות. ניתן כמובן לרכוב על אופניים בפארק, לנשום את אוויר הים ואת ניחוח הפרחים והצמחייה שמסביב. כמו כן, תוכלו ללכת לקיוסקים או לברים המוכרים מרגלים ומשקאות בנקודות שונות ברחבי הפארק.

סוג : פארק שעשועים
שעות פעילות : פתוח כל יום, בשעות 7:00-23:30.
קישור למיקום : לחצו כאן.

11) פארק קמלדולי Parco dei Camaldoli

בפארק העירוני קמלדולי ישנו אזור משחקים עם רכיבות שונות, מגלשות ונדנדות. כמו כן,  לאורך כל רחבי הפארק ישנם קינים של ציפור הבז הנדירה מהם תוכלו להתפעל.
הילדים יכולים להתרוצץ במרחבים הירוקים הגדולים, וברגע שהגיע הזמן לנוח, ניתן להירגע באזור הפיקניק השלו. בפארק זה, לא חסרים שולחנות פיקניק בהם תוכלו לשבת ולאכול ארוחה ביתית. הצמחייה בפארק צפופה מאוד עם עשרות עצי ערמונים וניתן להתפעל מצמחים מכל הסוגים.
פארק קמלדולי ממוקם בנקודה הגבוהה ביותר שמשקיפה על העיר נאפולי, על כן הנוף משם עוצר נשימה. 

סוג : פארק שעשועים
קישור למיקום : לחצו כאן.

12) וילה קומונלה Villa Comunale

בוילה קומונלה, משפחות יכולות לקחת את ילדיהן לטיול או להשתעשע עם האופניים בשדרות הפנימיות הארוכות. בסמוך לכניסה קיים משטח החלקה על הקרח קטן עם ביתן בו ניתן להשכיר גלגיליות. מאז 2016 נפתח מחדש אזור המשחקים, הכולל מגלשה מעוקלת, מגדלים, מיני מנהרה, צינורות צבעוניות ומשחקי סאונד. זאת ועוד, לאורך הכביש החיצוני העובר לאורך שער הוילה ישנן מספר נקודות בהן ניתן להשכיר קולנועיות או אופנועים כדי לרכוב על המדרכה בהרגשה של טייסים קטנים. מקום זה מושלם למשפחות, ובמיוחד לילדים שיוכלו להוציא אנרגיות!

סוג : פארק שעשועים
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
קישור למיקום : לחצו כאן.
שעות פעילות : פתוח כל יום 7:00-12:00.

13) הגן הבוטני – Orto Botanico

בנווה מדבר ירוק באמצע העיר יש עולם אמיתי לגלות, שקט ומבודד. בגן הבוטני יש מהומה של צבעים וריחות הודות לאלפי הצמחים והפרחים שיאפשרו לילדיכם להתפעל מיופיו של הטבע. בנוסף, מאורגנים מדי שנה אירועים המוקדשים לילדים כמו Le Fiabe di Primavera ו Le Fiabe d'Autunno עם מופעי תיאטרון באוויר הפתוח על האגדות הקסומות ביותר לילדים.

סוג : טבע
שעות פעילות : פתוח בימי שני עד שישי בשעות 9:00-14:00. בימי שבת וראשון סגור.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
מספר טלפון : 3937 253 081 39+
קישור למיקום : לחצו כאן.

14) וילה פלורידיאנה Villa Floridiana

בוילה פלורידיאנה יש מרחבים ירוקים רבים שבהם משפחות יכולות ולהביא את ילדיהן. יש דשא מרכזי הגדול שבו הילדים יכולים לרוץ ולשחק. קיימת מזרקה עם מאה צבים ודגים קטנים רבים. יתר על כן, מאז אפריל 2017 הוקם חלל עם קרוסלות, נדנדות, מגלשות ושני מתקני סוסים במיוחד לילדים. ההורים יכולים לשחק עימם או להתרווח על אחד הספסלים הממוקמים באזור. שימו לב, לא ניתן להכניס כדורים וממליצים לקרוא את התקנון בכניסה.

סוג : טבע
שעות פעילות : ביום שלישי סגור. בכל שאר הימים פתוח 8:30-16:00.
קישור למיקום : לחצו כאן. 

אטרקציות ייחודיות

Hope On Hop Off (15 אוטובוס נאפולי

הדרך הכי נוחה לטייל עם ילדים בנאפולי היא ללא ספק דרך אוטובוס תיירים זה, הנוסע במסלול מעגלי בין מגוון אטרקציות ומאפשר לתיירים לרדת בכל אטרקציה שמעניינת אותם, לשהות שם כרצונם ולאחר מכן ללכת לתחנה הקרובה ולעלות על האוטובוס הבא להמשך טיול מרהיב בנאפולי. ללא תכנון מתמיד של מסלול ונסיעה, במסלול אוטובוס זה תגלו 3,000 שנים של תרבות והיסטוריה ובכך תוכלו גם לחסוך זמן רב של חופשה וגם לא מעט כסף!

לרכישת כרטיסים : לחצו כאן. או לחצו כאן.
קישור לנקודת מפגש : לחצו כאן.

16) גן החיות של נאפולי Zoo di Napoli

גן החיות של נאפולי, שמאז 2013 נחשב ברמה של גני חיות בינלאומיים אחרים, הוא מקום מתאים למשפחות שרוצות להביא את ילדיהם במגע עם חיות מכל רחבי העולם. הקטנטנים יוכלו להכיר מינים שונים ומגוונים וכן באפשרותם להשתתף בפעילויות שונות שהמקום מציע. יש, למעשה, את החווה החינוכית, את Sapere del Capanna וימים פתוחים במיוחד בסופי שבוע, שבהם יראו ילדיכם כיצד הצוות מאכיל את החיות או ילמדו על מינים מסוימים ומעניינים.

שעות פעילות : שעון חורף (1.11 עד 31.3) : 9:00-18:30. 
שעון קיץ (1.4 עד 31.10) : 9:30-19:00
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
מספר טלפון : 3154 1936 081 39+ 
מייל :  info@lozoodinapoli.it
קישור למיקום : לחצו כאן. 

17) מסלול מירוצים אגנו Ippodromo di Agnano

במסלול המירוצים Agnano יש לא רק מרוצי סוסים, אלא גם אזור גדול לאירוח ילדים עם טרמפולינות ופארק ירוק מאובזר. לעתים קרובות, במיוחד בסופי שבוע, המקום מארגן יוזמות מקוריות הכוללות משחקים, צוותי בידור, פסטיבלים ומסיבות. עם זאת, משפחות יכולות להיכנס בחינם בכל יום, להביא איתם סקייטים, משחקי כדור, אופניים ולבלות עם הקטנטנים. בנוסף, מתקיימים רכיבה על סוסי פוני ופעילויות חינוכיות לפי נושאים שונים – בכל יום ראשון החל מהשעה 10:30 בבוקר.
רצוי להתעדכן באתר על אירועים ושעות פעילות !

לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
מספר טלפון : 161 7624 081 39+
מייל : info@ippodromoagnano.it
קישור למיקום : https://goo.gl/maps/PSAWa9oRCWUUMu989

18) הגן הסודי של איירולה Giardino Segreto di Airola

אמנם לא ממוקם בנאפולי, אך בקרבת העיר יש מקום שבו קיימים למעלה מ16,000- צמחים מכל המינים ויותר מ- 300 בעלי חיים, כולל ברבורים, טווסים, לאמות, ועוד חיות רבות ומפתיעות אחרות. יתר על כן, ישנם סוגים שונים של גנים הכוללים עיצוב יפני, סיני, טרופי, אוסטרלי שהוא היחיד באיטליה ועוד עיצוב מיוחד של קקטוסים מיוחדים במינם. גן איירולה הוא בין הפארקים היפים במדינה ומובטח שילדיכם יתפעלו מהפלא הזה.

שימו לב –  הכניסה ללא הזמנה מראש בימים רביעי וחמישי בין ה-15 באפריל ל-15 ביוני.

שעות פעילות : פתוח בימי שני, רביעי ושישי ב 9:00-14:00. ובימי שלישי וחמישי ב 9:00-16:00.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
מספר טלפון : 5324 708 320 39+
קישור למיקום : לחצו כאן. 

19) מרכז רכיבה על סוסים Celp Centro

Celp הוא מרכז רכיבה, הנחשב לאחת מהאורוות המוסמכות והחשובות ביותר בחבל קמפניה. במקום זה, ילדים יכולים לרכב על סוסים, רק בתוך המבנה מכיוון שהם קטנטנים. זהו מקום שלו ומהנה במיוחד ליום בילוי משפחתי. כמו כן, ילידכם יכולים לחוות את הריגוש שברכיבה, באופן טבעי ובהדרכתו של מומחה, וכן לתקשר יחד עם אחת החיות האהובות ביותר. לעתים קרובות מאורגנים אירועים במקום הכוללים ברביקיו, משחקים לילדים וטיולים, רצוי להתעדכן באתר.

שעות פעילות : פתוח כל יום, בשעות 9:00-20:30.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
קישור למיקום : לחצו כאן.

20) מועדון רכיבה על סוסים The knight's country club

למועדון רכיבה זה קיים שטח גדול המוקדש כולו לרכיבה על סוסים ומהווה מרחב בילוי אקסקלוסיבי, בו ילדיכם יוכלו להוציא כמה שיותר אדרנלין, ולבלות יחד עם חיה מדהימה זו. המועדון מתגאה בצוותיו, מדריכי FISE מוסמכים המתמחים במעקב, מקצועיות קפדנית ובתשומת לב אחר ההכנה וההתקדמות של כל הרוכבים, מילדים ועד מבוגרים! הנאה מובטחת!

שעות פעילות : בימי שני סגור, בכל שאר הימים פתוח בשעות 9:00-13:00 ו 14:30-18:30.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
קישור למיקום : לחצו כאן.

21) הקרוסלה של בגנולי Giostrine di Bagnoli

מטרים ספורים אחרי החוף יש איזור משחקים מאובזר בצד הים, המציע אטרקציות שונות. ביניהם, הברבורים על המים, ספינת הפירטים המתנדנדת, הרכבת הקטנה, הכרכרה של סינדרלה והמגדל של אלאדין נחמדים מאוד. לאחר שנתנו לקטנטנים לשחק, משפחות יכולות גם לטייל לאורך הLungomare- ולהתפעל מהנוף ולהירגע, במיוחד ביום שמש יפהפה או בערב קריר.

שעות פעילות : משתנה, יש להתעדכן באינטרנט 
קישור למיקום : לחצו כאן.

22) המחתרת של נאפולי Napoli sotterranea

כמה צעדים מהכיכר הקטנה של סן גאטנו, לב ליבה של ספאקאנאפולי, נמצאת הכניסה למחתרת של נאפולי. הביקור סוחף בהחלט, אפשרי בקבוצות קטנות עם מדריך ואורך כשעה וחצי. חמושים בנרות, אתם יכולים לראות את בורות המים הרומיים העוברים דרך מנהרות צרות מאד. לאחר מכן, כשחוזרים אל פני השטח, הביקור ממשיך לבית טיפוסי בקומת קרקע המורכב מחדר בודד במפלס הרחוב, מרוהט בפשטות. והנה, קסם : הזזה של מיטת הבעלים לשעבר של הבית, פותחת דלת נסתרת המובילה לחדר תת קרקעי ששימש בזמנו כמחסן. כעת מחסן זה משמש את שרידי התיאטרון הרומי!

שעות פעילות : פתוח כל יום, בשעות 9:30-16:30 ובימי שבת וראשון פתוח בשעות 9:30-18:00.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
לרכישת כרטיסים : לחצו כאן.
קישור למיקום : לחצו כאן.

23) מצפה כוכבים Astronomical Observatory

מצפה הכוכבים האסטרונומי מארגן ימי "אסטרו-קיד", שהוכנו במיוחד עבור קהל בגילאי 7-10. לכל יום יש נושא אחר שהאסטרונומים של מצפה הכוכבים יציגו לילדים, דבר שיאפשר להם לגלות סקרנות ותעלומות מעניינות במיוחד. בסוף כל מפגש, תתקיים תצפית על השמש באמצעות טלסקופים, במידה ומזג האוויר יאפשר כמובן. זוהי ללא ספק אטרקציה מעשירה לכלל המשפחה.

שעות פעילות : בימי שבת וראשון סגור, בכל שאר הימים פתוח בשעות 9:00-13:30, וב 14:30-17:00.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
מספר טלפון : 5111 557 081 39+
קישור למיקום : לחצו כאן.

כייף ימי

24) פאראו פארק – Pareo Park

אין כמו לבלות עם הילדים בפארק המים – המקום שבו ילדיכם יוציאו את כל האנרגיות האפשריות! פארק המים פאראו הוא הגדול ביותר בדרום איטליה, מציע עשרות פעילויות ושירותים לאירוח משפחות. המקום מציע 7 בריכות שחייה, 17 אטרקציות מים ושטחים ירוקים לנוחיותכם. הקטנטנים יכולים להשתעשע עם
משחקי מים באזור המוקדש עם מגלשות מים, אבובים ומסלולי תחרויות עם חברים. קיימת אופציה להרפתקה מלהיבה לכל המשפחה של רפטינג משפחתי על סירות גומי מיוחדות. נהר העצל, הוא נהר שעובר לאורך הפארק וניתן לחצות אותו בסירות גומי. אז קדימה, גשו לקנות כרטיסים באתר!

לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
קישור למיקום : לחצו כאן.

25) פארק המים לידו וארקה ד'אורו Lido Varca d'Oro

זהו מקום רגוע ומומלץ ביותר לבילוי משפחתי! בנוסף לאפשרות ללכת לסיבוב בחוף ולטבול בים, המקום מציע פעילויות רבות אחרות כמו בריכות שחייה וצוות בידור לילדים. בין השירותים מהם תוכלו ליהנות הם מחנה d'Oro Varca המאפשר לקטנטנים לשלב חופשה, הרפתקאות וחקר; כמו כן ישנם מגרש משחקים מאובזר, בריכת לגונה עם מי מלח ותרסיסי מים מהנים.

שעות פעילות :ימי ראשון פתוח 24 שעות. בימי שני עד חמישי פתוח בשעות 8:30-18:30. בימי שישי ושבת פתוח בשעות 8:30-23:50.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
מספר טלפון : 2930 509 081 39+ 
מייל : info@varcadoronapolivillage.it
קישור למיקום : לחצו כאן.

26) פארק המים דיטלנדיה Ditellandia

פארק מים זה הוא אידיאלי עבור ילדים שרוצים להשתעשע עם משחקי מים במהלך הקיץ.    המקום מציע מגוון אטרקציות כגון : קרוסלות, טרמפולינות, מגלשת בייבי לגונה, מגלשת חצי אנקונדה,  מיני מערבולת, הבריכה העגולה ובריכת הפצצה. יש גם אזור מיני-קלאב, מנגל ומאז 2015 יש פארק כלבים בו כלבים יכולים להתרוצץ, לשחק בבריכה,  ואתם המשפחות יכולות לנצל את ההזדמנות להביא עימכם לפארק המים את חברכם הטוב ביותר, בעל ארבעת הרגליים, כדי שתוכלו לשחק יחדיו באוויר הפתוח.

שעות פעילות : פתוח בימי שני עד שישי בשעות 12:00-17:30, בימי ראשון ושבת בשעות 10:30-01:00.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
מספר טלפון : 30681 654  39+
מייל : info@ditellandia.com
קישור למיקום : לחצו כאן.

27) לידו קאלה פליצ'ה Lido Cala Felice

מקום זה פופולרי מאוד בקרב משפחות הן בגלל שהן יכולות לבלות ימים על החוף בשלום ובבטחה והן בגלל שיש אזור משחקים המוקדש לחלוטין לילדים. זהו מגרש משחקים קטן על החוף שניתן לגשת אליו בחינם לאחר ששילמתם את הכניסה לאתר הלידו, והוא מורכב מסט של מגלשות צבעוניות שמגיעות ישירות לחול הרך. בזמן שההורים טובלים בים או במנוחה, הקטנים יכולים להשתעשע במשחקייה יחד עם חבריהם.

שעות פעילות : פתוח כל יום, בשעות 8:30-16:30.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
מספר טלפון : 7252 1836 081 39+
קישור למיקום : לחצו כאן.

28) קריסטל לידו Lido Cristallo

קריסטל לידו מציע עוד מקום לבילוי משפחתי מושלם בחוף ייחודי במיוחד. לידו מציע מסעדות, ברים, מיטות שיזוף ושמשיות קש. יש אזור המיוחד לילדים הכולל נדנדות, מבנים ומגלשות וניתן לגשת אליו בתשלום של יורו אחד בלבד.

שעות פעילות : פתוח כל יום עד 20:30.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
מספר טלפון : 2856 259 081 39+
קישור למיקום : לחצו כאן.

29) להנות משייט בקייקים Kayak Napoli

מועדון קיאק נאפולי מציע לכם הזדמנות להכיר את נאפולי מנקודת המבט ייחודית, באמצעות טיולים בקיאקים, קאנו וסאפ (SUP) . המקום מארגן סיורים מדי יום ; בשעות הבוקר ובשעות בין הערביים, בנוסף גם סיורים פרטיים, שיעורי קיאק, קאנו, SUP וטיולי סירת מנוע.

שעות פעילות : פתוח כל יום, בשעות 9:00-19:00.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
מספר טלפון : 4271 987 331 39+
קישור למיקום : לחצו כאן.

תרבות

30) עיר המדע Città della Scienza

עיר המדע מציע תוכנית נרחבת של פעילויות כדי להכיר לילדים את המדע בצורה מהנה וחינוכית בו זמנית. מאז 2017 נחנכו שני אזורים חדשים : קורפוריה והפלנטריום התלת מימדי. Corporea הוא המוזיאון האינטראקטיבי הראשון באירופה המוקדש לגוף האדם עם סדנאות, חוויות חושיות ומסלולי מולטימדיה. הפלנטריום התלת מימדי הוא הגדול ביותר באיטליה עם מופעים והקרנות הקשורות לגילוי היקום. בנוסף, במרכז המדע יש תערוכה אינטראקטיבית בנושא הים, סדנאות לילדים, מעבדות, כיתות, בית החרקים ותיאטרון גלילאו גליליי. מקום זה מומלץ מאד לבילוי משפחתי, ישאיר את ילדיכם מסוקרנים וירחיב את הידע הכללי שלהם באמצעות פלטפורמות ייחודיות וחדשניות.

שעות פעילות : בימי שני סגור, בכל שאר הימים פתוח בשעות 10:00-16:00.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
מספר טלפון : 2222 735 081 39+
לרכישת כרטיסים : לחצו כאן.
קישור למיקום : לחצו כאן.

31) תיאטרון לקטנטנים Teatro dei Piccoli

Teatro dei Piccoli הוא חלל אינטראקטיבי שמוקדש כולו לתרבות וכיף במיוחד עבור קטנטנים בנאפולי. אולם התיאטרון מעלה מופעים, קונצרטים והקרנות סרטים. האירועים מתקיימים בעיקר בין אוקטובר לאפריל. זהו מרכז אמיתי של תרבות שכובש את ליבם ואת דמיונם של צעירים ומבוגרים כאחד. בסופי שבוע מתקיימים סדנאות חינוכיות לכל המשפחה, בדקו את לוח השנה כדי למצוא אירוע שמתאים להעדפתכם.

שעות פעילות : פתוח בימי שני עד שישי בשעות 9:00-17:00 ובימי שבת וראשון בשעות 9:00-15:00.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
מספר טלפון : 5653 239 081 39+
מייל :  info@madrenapoli.it 
קישור למיקום : לחצו כאן.  

32) PAN – ארמון האומנויות של נאפולי

 מספטמבר 2017 החלו פעילויות לילדים בPAN-  באמצעות סדנאות חינוכיות, משחקים יצירתיים, אומנות ושלל חוויות המתאימות לילדים ולמתבגרים.  כך התרבות והאמנות יהיו עוד יותר ללא גבולות למיניהם, ותתאפשר לכם חוויה ייחודית ומעניינת לכלל המשפחה!

שעות פעילות : פתוח כל יום, בשעות 9:30-19:30.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
מספר טלפון : 8601 795 081 39+
קישור למיקום : לחצו כאן.

33) סיור אוכל בנאפולי

תיירים נוהרים לנאפולי מדי שנה בשל ההיסטוריה העשירה שלה, עיירות הנמל הציוריות שלה, פומפיי, וכמובן… בגלל הפיצה. במסע הזה תנסו מאכלים מקומיים מפורסמים שיגרמו לכם ולילידכם להתאהב בעיר שוב ושוב. הסיור הזה הוא לא רק אוכל, שכן במהלך חוויה זו תבקרו בנקודות השיא של העיר העתיקה ותלמדו על המנהגים והמסורות של נאפולי. כמובן שיהיה גם נוף מרהיב לים שתוכלו לצפות בו במהלך סיור מרהיב זה.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים :  לחצו כאן.
קישור לנקודת מפגש : לחצו כאן.

34) שופינג בויה טולדו Via Toledo

ויה טולדו הוא רחוב עתיק שאורכו כמעט 1.2 ק"מ ונחשב לרחוב הקניות המרכזי בעיר! ברחוב זה תוכלו להסתובב יחד ולקנות מזכרות ובגדים כרצונכם. הרחוב מתחיל בפיאצה דנטה ומסתיים בפיאצה טריאסטה אטרנטו, ליד פיאצה דל פלבישיטו. הוא נחשב לאחד היעדים התיירותיים החשובים ביותר בעיר, ממנו מסתעפים עורקים חשובים, כיכרות, כנסיות וארמונות אצולה. הרחוב הוא אחת התחנות המרכזיות והתוססות בחיי התרבות הנפוליטניים מאז המאה השש עשרה, ולגבי חובה לבקר בו כשאתם בחופשה משפחתית באיטליה.

קישור למיקום : לחצו כאן.

35) לאוהבי כדורגל - סיור על האגדה מראדונה

לאוהבי כדורגל בכלל ומראדונה בפרט – חקרו את האהבה העמוקה של העם הנפוליטני לדייגו מראדונה בסיור רגלי מודרך. הרגישו את ההערצה המתמשכת ל'מלך נאפולי' בכל פינה ורחוב של העיר בעזרת מדריך מומחה. בעזרת המדריך תגיעו לרובעים הספרדיים המפורסמים ותוכלו לראות כיצד העיר כולה מעידה על מורשתו של "Pibe de Oro" ("ילד הזהב") שהביא את שמחת גביע האליפות הראשון לעיר. בנוסף, תבקרו במוזיאון לאמנות רחוב המוקדש למראדונה, וכן גם בשני יעדי חובה נוספים לחובבי מספר 10 של נאפולי, שם תוכלו להתפעל מציורי הקיר המפורסמים ביותר המוקדשים לגיבור פה אחד של העיר. זהו סיפור מרתק המותאם לכל משפחה – על אדם פשוט מנאפולי שהפך לכוכב בינלאומי.

לאתר האינטרנט ורכישת כרטיסים : לחצו כאן.
קישור לנקודת המפגש : לחצו כאן.

36) ביקור בקאסטל נאובו Castel Nuovo

סיור באולמות ובמגדלים ההיסטוריים של קסטל נואובו הוא מהנה במיוחד לילדים. הארמון משמש היום כמוזיאון וניתן לבקר בקאפלה פאלטינה, החדר העתיק ביותר במבצר, ואולם 'סאלה דאי בארוני' אשר משמש עד היום את מועצת העיר להתכנסויות, וכמובן להינות מתצפית מרהיבה מהקומות העליונות על כל מפרץ נאפולי. תהנו יחד עם ילידכם בשוטטות והוצאות אנרגיות ולכו לאיבוד יחדיו בארמון היסטורי זה!

לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
מספר טלפון : 7722 795 081 39+
קישור למיקום : לחצו כאן.
שעות פעילות : ביום ראשון סגור, בכל שאר הימים פתוח בשעות 8:30-17:00.

מוזיאונים

37) מוזיאון קפלת Sansevero

כמה צעדים מהכיכר ישנה כניסה לאחת מיצירות המופת המשמעותיות ביותר של המאה השמונה עשרה של העיר : הקפלה משמרת בין היתר את הפסל המפואר של ישו המצועף מאת ג'וזפה סמרינו וכן שלל יצירות. אבל דווקא בחדר המכונות האנטומיות – הילדים יוכלו להתעכב זמן רב יותר.. אולי לשיעור אנטומיה קצר שנוצר הודות לידע האלכימאי של הנסיך המסתורי ריימונד די סנגרו. זהו מקום מרהיב ביופיו ויכול להעשיר את כל המשפחה.  

שעות פעילות : פתוח כל יום, בשעות 9:00-18:30.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
מספר טלפון : 4936 552 018 39+
קישור למיקום : לחצו כאן. 
לרכישת כרטיסים : לחצו כאן.

38) מוזיאון סן מרטינו Certosa e Museo di San Martino

אם אתם רוצים להבין את ההיסטוריה ואת יופייה של נאפולי, עליכם לטפס לפסגת סן מרטינו! זהו מוזיאון היסטורי אמנותי יוצא דופן! היופי האמיתי בביקור זה הוא ההגעה והחזרה לעיר כי יש לכם הזדמנות לחצות את נאפולי, ממש לחתוך אותה לשניים ולגלות את נשמתה הדיסקרטית ביותר. מוזיאון סן מרטינו משקיף על נאפולי מלמעלה, ניתן להגיע לשם דרך "ויה טולדו"  ישנן הסעות כל רבע שעה שיוצאות תמיד בזמן ומגיעות לפיאצה פוגה. בפיאצה פוגה פנו ימינה ותמשיכו לעלות תמיד למעלה, הדרך מסומנת היטב ויש סדרה של מדרגות שבעזרתן ניתן להגיע לפסגה. הטיפוס קל והמדרכות רחבות, זוהי הלכה של כעשר דקות עד רבע שעה. רצוי לעשות סיור מודרך הכולל שירות חינוכי שהמוזיאון מציע. הצוות מאומן, אדיב וסבלני מאד עם הילדים. כמו כן, ביום ראשון השני של החודש נפתח בית הארחה במיוחד למשפחות עם פעילויות ייעודיות לילדים, היוזמה נקראת "מוסאמה" ומאורגנת היטב ; מעניינת, מרתקת ומלמדת. חשוב לדעת – ילדים נכנסים בחינם ומלווים משלמים על כרטיס.

שעות פעילות : ימי רביעי סגור, כל שאר הימים פתוח בשעות 8:30-18:00.
מספר טלפון : 4503 229 081 39+
קישור למיקום : לחצו כאן.

39) טירת סנט' אלמו Sant’Elmo Castle

התכוננו להוציא את המצלמה ולהכין אותה למגוון תמונות שתרצו לצלם – לא תוכלו לפספס את המצודה הזו, המדהימה ביופיה, השוכנת מימי הביניים במעלה הגבעה ממנה תוכלו לראות נוף עוצר נשימה על כל נאפולי. במקור, מצודה זו הייתה כנסייה המוקדשת לארסמוס הקדוש וב1949 הפכה לטירה. זהו מקום מעולה למשפחות שילדיהם מתעניינים בנסיכות ואבירים, בימי הביניים, שכן תוכלו ללמוד שם על מגוון סיפורים מרתקים ומעשירים.

שעות פעילות : פתוח כל יום, בשעות 8:30-18:30.
מספר טלפון : 4404 229 081 39+
לרכישת כרטיסים : לחצו כאן. או לחצו כאן.
קישור למיקום : לחצו כאן.

40) מוזיאון אמא Madre Museo

במוזיאון מאדרה (אמא), המוקדש לאמנות עכשווית, יש אזור המוקדש למשפחות עם פעילויות רבות להורים ולילדים. בכל יום ראשון האחרון בחודש מתארגנות סדנאות חינם וביקורים ספציפיים לגילוי אוספי המוזיאון ותערוכות מתחלפות. בכל פגישה, הפעילויות משתנות והמשפחות תמיד ייקראו לפרש את החוויה התרבותית שלהן באופן אישי, למשל באמצעות ציורים. המוזיאון מאפשר חוויה ייחודית ויצירתית לכל המשפחה !

שעות פעילות : בימי שלי סגור, בכל שאר הימים פתוח בשעות 10:00-19:30.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
מספר טלפון : 8498 1952 081 39+
מייל : info@madrenapoli.it
קישור למיקום : לחצו כאן.

בואו נשאר חברים

רוצים לקבל מסלולים, המלצות והטבות בלעדיות ישירות למייל או לווצאפ?