בלוג התיירות הגדול והמקיף בישראל לנוסע העצמאי לאיטליה
מבית סולו איטליה

יעוץ, תכנון והזמנה

עם ילדים בפירנצה – 20 אטרקציות בעיר האמנות!

עם ילדים בפירנצה

הפנינה של חבל טוסקנה

כל מה שיש לעיר האמנות של איטליה להציע למשפחות עם ילדים בכל הגילאים ;
אטרקציות רבות, מוזיאונים לילדים וסיורים מרהיבים. בשטח לא גדול נמצא ריכוז אוצרות האמנות מהגדולים ביותר בעולם. ללא ספק העיר המדהימה הזו תשאיר אתכם פעורי פה מיופיה המיוחד.

מוכנים ? בואו נצא לדרך. קבלו מעל ל 20 אטרקציות ופעילויות עם ילדים, בעיר פירנצה,  שיהפכו את הטיול בעיר האמנות הנמצאת על רקע תאפורות ימי ביניים ורנסנס, לחוויה בלתי נשכחת.

אטרקציות ייחודיות

1) אוטובוס Hop-On Hop-Off

לראות את העיר מלמעלה באוטובוס פתוח. האוטובוסים היוקרתיים הפתוחים הללו הם הדרך הטובה והנוחה ביותר דרכה תוכלו לראות את המראות המקומיים והייחודיים יחד עם משפחותיכם. תוכלו ליהנות מנופים פנורמיים כל כך יפים שאולי תמצאו את עצמכם לא רוצים לרדת 😊
לרוב, ההורים מאד אוהבים את החוויה הזו ומקבלים קצת מנוחה!

נבחרו במיוחד 44 תחנות שיתנו לכם היכרות מקיפה עם ההיסטוריה העשירה והתרבות המרתקת של פירנצה. האם אתם מוכנים לחקור את בירת טוסקנה?
שימו לב – כרטיסים תקפים למשך 24 שעות, 48 שעות או 72 שעות, הם בחינם לילדים מתחת לגיל 5 ומוזלים עד לגיל 15.

☀️ Outdoor
קישור לאתר האינטרנט ולרכישת כרטיסים : לחצו כאן. 
קישור למיקום : לחצו כאן.

2) סיור בסאבוואי Florance city segway tours

טיול משפחתי בנסיעה על סאבוואי – לראות את העיר ולא להתעייף. יש יותר כייף מזה??

☀️ Outdoor
קישור לאתר וקניית כרטיסים : לחצו כאן.
המיקום המדויק יינתן ע"י הארגון לאחר קניית הכרטיסים.

3) סדנת בישול לילדים בפירנצה

חוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה. התפנקו בחווית בישול איטלקית אותנטית בפירנצה.
הפשילו שרוולים וצברו ניסיון מעשי בערבוב הבצק המושלם ובגלגול וחיתוך פסטה במקצועיות.
הקשיבו לשף הנלהב והמיומן שחולק את המומחיות שלו, אשר מדריך אתכם בכל שלב בתהליך. זוהי ללא ספק אחת הפעילויות המגבשות (והטעימות) שהמשפחה יכולה לעשות יחדיו בביקורה בפירנצה.

🌧️ Indoor
קישור לאתר ולרכישת כרטיסים : לחצו כאן.
קישור לנקודת מפגש : לחצו כאן.
אופציות נוספות לקורסי בישול בפירנצה :  לחצו כאן או כאן.

4) הקרוסלה בפיאצה דלה רפובליקה

פיאצה דלה רפובליקה ממשיכה לשמש כמרכז עירוני שוקק הכולל דוכנים, מסעדות, בתי קפה, ומופעים חיים של אמני רחוב. מומלץ לבקר בפיאצה דלה רפובליקה לקראת השקיעה, ליהנות מהמופעים ומהאווירה התוססת ולקנח את הביקור בקפה איטלקי משובח או בארוחה טובה במגוון המסעדות המוצעות באיזור.
לא תוכלו להתעלם מהקרוסלה שבאמצע הפיאצה, שממנה ילדיכם יוכלו להינות עד מאד!

☀️ Outdoor
שעות פעילות : כל יום, בשעות 10:00-12:00
קישור למיקום : לחצו כאן.

5) סיור אופניים משפחתי בפירנצה

סיור אופניים בפירנצה: חוויה ייחודית במיוחד. ההיכרות המושלמת למרכז העיר פירנצה!
רוצים לגלות את נשמתה האותנטית של פירנצה, לשוטט במבוך של סמטאות מרוצפות ופיאצות קטנות? הדרך הטובה ביותר להתנייד ולהפיק מעיר זו את המירב היא דרך אופניים!

עם טיולי אופניים חצי פרטיים וייחודיים במיוחד תוכלו לראות הרבה יותר מאשר בסיור רגלי.
במהלך סיור האופניים תגלו נופים נסתרים ונקודות סודיות של פירנצה!
התפעלו מנקודות הציון המרשימות ביותר של העיר : פיאצה דלה רפובליקה, פיאצה סטרוצי, הדואומו, סנטה מריה נובלה ועוד. למדו על ההיסטוריה והמורשת של פירנצה, ופנקו את בלוטות הטעם שלכם עם ג'לאטו טעים.

טיולי האופניים בפירנצה מתחילים ממש במרכז העיר, שלוש פעמים ביום: בבוקר, אחר הצהריים ובלילה! פשוט תבחרו את הזמן הנוח ביותר לביקור שלכם, לפי נוחיותכם.
אורך הסיור כשעתיים וחצי.
המקומות מספקים כסאות ילדים לילדים בגילאי 0-3 שנים (בחינם), ומושבי ילדים לבני 4 ומעלה. מעל גיל 12 הילדים שלכם יכולים לרכוב על אופניים משלהם, ויש גם אופניים במיוחד לילדים.

לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
☀️ Outdoor
קישור לנקודת מפגש : לחצו כאן.
אופציות נוספות להשכרת אופניים : לחצו כאן.

6) צייד בעלי חיים באמנות

חקרו את מרכז פירנצה וגלו את עברה המפואר בצורה מהנה תוך צייד אוצרות של בעלי חיים.
מאז ומתמיד היה קשר הדוק בין פירנצה לבעלי חיים, וניתן למצוא רבים על ידי התבוננות קפדנית באנדרטאות ובבניינים של מרכז העיר.
המצוד  אחר בעלי חיים באמנות יאפשר לכם לחקור את פירנצה ברגל, בעקבות המסלול ורמזים שיסופקו לכם כדי למצוא את החיות החבויות ביצירות האמנות המפורסמות ביותר בעיר.

☀️ Outdoor
שני מסלולים זמינים: ימי הביניים ורנסנס. הזוכה יקבל פרס.
לאתר האינטרנט והזמנת כרטיסים : לחצו כאן.
המיקום המדויק יינתן ע"י הארגון לאחר קניית הכרטיסים.

7) שוק האוכל המקומי – שוק סן לורנצו

שוק זה תמיד כיף!
בשטח המקורה של השוק, בנוסף לדוכני הפירות והירקות הצבעוניים, יש קצבים מצוידים, בהם בולטים סטייקים פלורנטינאים מעולים. בקומה העליונה השוק הופך למקום מזון אטרקטיבי במיוחד בפירנצה, עם מבחר רחב של ברים ומסעדות המציעות אוכל רחוב ומנות אותנטיות ומענגות.
עצירה בשוק לארוחת בוקר או צוהריים הינה חובה!
מחוץ לשוק קיימים המון דוכנים של עבודות יד ומזכרות. בערב, כשהשוק סגור, עדיין פוקדים את האזור פלורנטינאים ותיירים, שהולכים לטעום את המאכלים הטוסקניים הטיפוסיים במסעדות הקטנות בכיכר וברחובות הסמוכים. כפי שניתן לראות, השוק הוא ללא ספק מקום שבו כדאי לכם לבקר במהלך טיולכם! זוהי חוויה מענגת שמאפשרת לילדים להתרשם מהתרבות המקומית תוך התנסות במגוון טעמים.

☀️ Outdoor
שעות פעילות :  פתוח כל יום, בשעות 9:00-12:00.
קישור לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
קישור למיקום :  לחצו כאן.

8) הבית של מדיצ'י ריקארדי Medici nel Quattrocento

ישנה יוזמה מאורגנת ב"בית מדיצ'י במאה החמש עשרה" ב-Riccardi Medici Palazzo בכל סוף שבוע, עם מגוון פעילויות מיוחדות לילדים בגילאים 8 עד 12 שאסור לכם לפספס!

🌧️ Indoor
קישור לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
קישור למיקום : לחצו כאן.

9) טיסה משפחתית בכדור פורח מעל נופים עוצרי נשימה

טיסה בכדור פורח בפירנצה היא חוויה ייחודית לכלל המשפחה, המאפשרת לצאת מאחת הערים היפות בעולם בכדי לגלות את כל פלאי האזור – מלמעלה.
לא רק אמנות, היסטוריה וארכיטקטורה, העיר פירנצה מציעה גם נופים טבעיים נפלאים של האזור הכפרי של טוסקנה. עם טיסה בכדור פורח בפירנצה תוכלו לטוס מעל אנדרטאות המרכז, הכפרים האופייניים וגבעות הקיאנטי המתגלגלות והאלגנטיות שעשירות בכרמים ומטעי זיתים. הנוף ללא ספק עוצר נשימה וזוהי אטרקציה מרהיבה שכל המשפחה ללא ספק תהנה ממנה.
☀️ Outdoor
קיימות חברות רבות המוציאות טיולים אלו, לפרטים נוספים : לחצו כאן.

10) רפטינג בפירנצה

הזדמנות נהדרת לקבלת פרספקטיבה שונה לראות את פירנצה וסביבתה, שכן זוהי חוויה מחוץ לתוכנית התיירות הקלאסית. גלו את מרכז פירנצה בשייט רפטינג במורד נהר הארנו. ראו את המראות ההיסטוריים העיקריים שלה, תחליקו במורד סן ניקולו לבעיטת אדרנלין, וחתרו מתחת לגשר פונטבקיו.

☀️ Outdoor
לרכישת כרטיסים : לחצו כאן.
קישור למיקום : לחצו כאן.

11) קורס צורפות בפירנצה

סדנת צורפות חד פעמית היא חוויה כייפית, מעצימה ובלתי נשכחת לילדים ולנוער, על אחת כמה וכמה בפירנצה עיר האמנות! הסדנא היא סדנה חוויתית, בה הילדים לומדים ומתנסים ויוצרים לעצמם או לאדם אהוב תכשיט ייחודי שהם הגו, תכננו ויצרו בעצמם בליווי של צורפת מנוסה.
בסדנה הילדים יקבלו הסבר על סוגי המתכות השונים, יכירו את כלי הצורף ואת שולחן הצורפות ולאחר הסבר על המכשירים ועל כללי הבטיחות, יתחילו לצרוף- ירקעו, ינסרו, ישייפו, יפצרו ילטשו ועוד, עד לקבלת התכשיט הסופי והמושלם עבורם.

🌧️ Indoor
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
מספר טלפון : 7184 691 339 39+  (זמינה בוואטסאפ Caterina Argento)
קישור למיקום : לחצו כאן. 

12) ביקור בחנות צעצועים מקומית Dreoni Giocattoli

חנות צעצועים זו היא מהמובילות בפירנצה וממוקמת בלב העיר! היא חנות משפחתית שנפתחה ב1923 ועוברת מדור לדור. החנות מציעה מגוון צעצועים המתאימים לכל הגילאים! הצוות מוכשר להתאים את הצעצוע המושלם לכל ילד לפי בקשתו.
ללא ספק רצוי לבקר בחנות זו במהלך טיול משפחתי בפירנצה!

🌧️ Indoor
שעות פעילות : שני עד שישי בשעות 10:00-13:00, ו 15:30-21:00.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
קישור למיקום : לחצו כאן.

13) עלייה לנקודת תצפית מרהיבה על העיר פירנצה

ללא ספק מקום שחובה לבקר בו כשמגיעים לפירנצה! כיכר מיכאלנגלו, Piazzale Michelangelo, היא אחת מהנקודות הייחודיות ביותר בפירנצה. כיכר זו נמצאת על גבעה מעל העיר, ומציעה נוף פנורמי עוצר נשימה.  במרכז הכיכר ממוקם הפסל של דוד שנעשה על ידי מיכאלנג'לו אשר ממנו הילדים יוכלו להתפעל תוך הסתכלות על נוף מרהיב. יתרה מזאת, הכיכר מהווה מיקום מושלם לפיקניק ובקרבתה קיימים גם מגוון ברים ומסעדות שמציעים מנות איטלקיות מעולות.
העלייה לכיכר נעשית דרך שביל מדרגות, והמסלול עצמו מוקף בצמחייה ירוקה שמשרה אווירה נעימה. ניתן להגיע למקום לאורך כל שעות היום ואנו לגמרי ממליצים על שעות השקיעה. זו לגמרי חוויה משפחתית מהנה שרצוי לא לפספס בעת ביקורכם בפירנצה!

☀️ Outdoor
קישור למיקום :  לחצו כאן.

מוזיאונים

14) מוזיאון ליאונרדו לילדים

צייר, פסל, ממציא, מדען, גאון, אדריכל, מהנדס, איש של חזון – אלו רק חלק משמות התואר שהודבקו לאומן הרנסנס, מהגדולים שנרשמו בהיסטוריה העולמית, לאונרדו דה וינצ'י.
לדעת רבים עוד לא נולד איש אשכולות ורסטילי, מוכשר ומיוחד כמותו. דה-וינצ'י עורר השראה באנשים רבים ברחבי העולם ותרם רבות לאומנות, לתרבות ולהתפתחות הטכנולוגיה האנושית.

המוזיאון בפירנצה מציג את תערוכותיו לפי מחלקות, המתארות את כל האספקטים בחייו של לאונרדו דה וינצ'י: הנדסה, מדע, אנטומיה, ציור ופיסול. יש הטוענים כי זהו המוזיאון האותנטי והמגוון ביותר שנוצר לזכר האומן.

המוזיאון מכיל מיצגים ואוספים של מכונות ומודלים שהוא תכנן ובנה במהלך השנים. המגוון הוא רחב מאוד, מה שמשקף את חייו העשירים של דה וינצ'י. מחולקים לפי נושאים, לתערוכות שונות, תוכלו לראות עשרות מיצגים מדהימים של מכונות תעופה, דגמים אנטומיים, כלי עבודה, נשקים ותותחים שמקדימים את זמנים בעשרות שנים ויותר.

לציורים והפסלים המפורסמים של האומן מוקדש חלק אחר במוזיאון. החשובים שבהם, כגון המונה ליזה והסעודה האחרונה, אף קיבלו מתחם פרטי משלהם. מומלץ להגיע עם מצלמות שלופות, כי זו הפעם היחידה שבה תוכלו לראות אותם מרוכזים כולם יחד.

המוזיאון מהווה דרך נפלאה להעשיר את הידע שלכם ושל ילדיכם,  ולהבין את פועלו האדיר של האיש הגדול. הלימוד מועבר בצורה מרתקת ומעניינת במיוחד: על ידי אמצעים קוליים, ויזואליים ואינטראקטיביים, כך שהחוויה יכולה להיות כיפית מאוד ומתאימה לכל הגילאים.

🌧️ Indoor
שעות פעילות : פתוח כל יום, בשעות 9:30-19:30.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
קישור למיקום : לחצו כאן.
לרכישת כרטיסים : עם מדריך לחצו כאן. בלי מדריך לחצו כאן.

15) מוזיאון גלילאו

עבור מדענים קטנים ,מוזיאון גלילאו, או המוזיאון לתולדות המדע, הוא ללא ספק מקום חובה!
מוזיאון זה משמר ומציג כל סוג של מכשיר מדעי שיוצר עד המאה ה 20.

זהו אחד ממוזיאוני המדע המפורסמים ביותר בעולם !
בין המוצגים ניתן לראות מכשירים מתמטיים, אופטיים, אסטרונומיים, כירורגיים או מנווטים.
יש גם אוסף קטן של שעוני כיס, שחלקם יוצרו בשנים האחרונות של המאה השש עשרה.
הטלסקופ של גלילאו שאיתו גילה את הירח ואת הלוויינים של צדק מוצג כאן , כמו גם ברומטר הכספית הראשון, שהומצא בשנת 1634.
המוזיאון אינטראקטיבי ומהנה – כזה שלגמרי לא כדאי לכם לפספס!

🌧️ Indoor
שעות פעילות : פתוח כל יום, בשעות 9:30-18:00. 
קישור לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
לרכישת כרטיסים : עם מדריך לחצו כאן. בלי מדריך לחצו כאן.
קישור למיקום : לחצו כאן.

16) לטוס בין הכוכבים בפלנטריום

משטח חדש בפלנטריום של פירנצה : מקרן וידאו עם כיפה מלאה שבאמצעותו ניתן להקין תמונות על כל חצי הכדור של הפלנטריום, דבר המייצר חוויה מרתקת ביותר, הממלאת את שדה הראייה של הצופה..

זוהי חוויה סוחפת של ניווט בין כוכבים וגלקסיות. מקום זה מנגיש את המושגים העיקריים של אסטרונומיה ואסטרופיזיקה, לילדים והורים כאחד, ללא מאמץ כלל.

🌧️ Indoor
שעות פעילות : פתוח בימי שלישי עד שישי בשעות 9:00-16:00, בשבת וראשון בשעות 10:00-18:00 ובימי שני סגור. 
קישור לאתר האינטרנט : לחצו כאן. 
קישור למיקום : לחצו כאן.

17) מוזיאון בעלי חיים היסטורי עם פוחלצים ושלדים

Naturale Storia di Museo, המוזיאון לזואולוגיה והיסטוריה של הטבע, הידוע בעיקר בשם
 La Specola , הוא מוזיאון להיסטוריה טבעית אקלקטית בפירנצה.
במקום זה קיים האוסף המדעי העתיק ביותר באירופה שמשפחת מדיצ'י אספה. מוזיאון זה ידוע באוסף דגמי השעווה דמויי החיים שלו מהמאה ה – 18  , בנושאים זואולוגיים (כגון היפופוטם מפוחלץ)
וחיות מחמד של מדיצ'י מהמאה  ה – 17 שחיו פעם בגני בובולי וגם ניתן למצוא אוסף של אנטומיים.
כמו כן, ישנם מוצרי שעווה ופריטים המייצגים את הגבישים הגדולים בעולם, ומקום זה מנגיש גם חומרים חינוכיים מעולים בנושאי גיאולוגיה ופלאונטולוגיה. מוזיאון זה יספק לכם חוויה מעשירה לכל המשפחה!

🌧️ Indoor
שעות פעילות : פתוח בימי שלישי עד ראשון בשעות 9:00-17:00. המוזיאון יהיה
סגור בימי שני, 1 בינואר, חג הפסחא, 1 במאי, 15 באוגוסט, 25 בדצמבר.
קישור לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
קישור למיקום : לחצו כאן.

18) לגלות סיפורים עתיקים במוזיאון - דלי אינוצ'נטי

עבור ילדים, גילוי הסיפורים של בני גילם במוזיאון דלי אינוצ'נטי Spedale degli Innocenti תהיה חוויה מרתקת.
המוזיאון הוקם במאה החמש עשרה. ה Innocenti degli Spedale הינו מוסד המקבל בברכה ילודים נטושים בכל אירופה, ובו אחת הארכיטקטורות הרנסנס הראשונות בעולם, המבוססות על פרויקט ראשוני של פיליפו ברונלסקי. לראשונה הוקדש מקום זה לסיוע לילדים עזובים בלבד.

קריינות על חיי היום-יום דרך מסלולי חייהם של שישים ילדים המשוחזרים ממסמכי הארכיון, תיקח אתכם ואת ילדיכם למסע מרגש אל העבר. לפעמים, בין רצועות החתלה של תינוקות נטושים, האימהות השאירו סימן של הכרה, במקרה של איחוד עתידי אפשרי.

החפצים הקטנים האלה, עדות לאהבה שבורה, עדיין נשמרים בארגזים קטנים נשלפים. על כל מגירה יש את שמו של ה Nocentino-לו היה שייך החפץ וכל ההיסטוריה שלו נשלחת לארכיון דיגיטלי עם מסך מגע, שילדים יכולים לעיין בהם.

מדריכי השמע מוקדשים במיוחד לילדים מדברים בשפה מובנת ומצליחים לרתק וליצור עניין. כמו כן, הערכה המשפחתית מציעה חומרים נוחים לשימוש במהלך המסע.

סדנת הילדים : ב Innocenti degli Museo-חלל גדול המוקדש לילדים בגילאי שלוש עד אחת עשרה, שבו מאורגנות סדנאות חינוכיות ויצירה.

🌧️ Indoor
שעות פעילות : פתוח כל יום, בשעות 10:00-19:00.
קישור לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
לרכישת כרטיסים : לחצו כאן.
קישור למיקום : לחצו כאן.

19) גלו את מוזיאון הסלפי בפירנצה

לצעירים ומבוגרים כאחד, המוזיאון Museo del Selfie di Firenze המקורי בפירנצה ייתן לכם את התמונות הטובות ביותר והוא מוקדש במיוחד לאמנות ויצירתיות. הקישוטים הכי לא צפויים יתנו חופש ליצירתיות של כלל המשפחה בזמן שאתם יכולים לשוטט בין יצירות אמנות ייחודיות.
הקטנים במשפחה יאהבו את "חווית פינוקיו", תערוכה זמנית שבה יוכלו לחוות מחדש את סיפורה של דמות העץ הפופולרית הודות להרפתקה סוחפת עם קריקטורות של 360°.

🌧️ Indoor
שעות פעילות : פתוח כל יום, בשעות 10:00-19:00.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
לרכישת כרטיסים : לחצו כאן.
קישור למיקום : לחצו כאן.

20) מוזיאון סטיברט Museo Stibbert

אחד המוזיאונים המרתקים ביותר בפירנצה הנפתח לציבור לא מזמן. הוא עדיין לא הגיע לאוזנם של רוב התיירים, ונמצא מחוץ למרכז העתיק של פירנצה. הוילה, הגנים והאוסף האומנותי העצום ללא ספק יסקרנו את כלל המשפחה. ברחבי המוזיאון תוכלו לראות כלי נשק ושריון מכל רחבי העולם, החל מהמזרח התיכון ועד יפן. למוזיאון מגוון יצירות ועתיקות ייחודיות.
תמצאו במקום שחזור של קרב, במיצג מהפנט! במוזיאון מוצגת גם הגלימה שנפוליאון הידוע לבש בשעת ההכתרה שלו. בניגוד למוזיאונים אחרים בעיר, מוזיאון סטיברט מתאים לילדים ומבוגרים כאחד. ראשית, התפאורה והמיצגים מציתים את הדמיון של כל אחד, בכל גיל. שנית, במקום מופעלות תערוכות אינטראקטיביות ומעניינות במיוחד!

🌧️ Indoor
שעות פעילות : פתוח בימי שני שלישי ורביעי בשעות 10:00-13:00. בימי חמישי
סגור. בימים שישי, שבת וראשון פתוח בשעות 10:00-17:00.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
קישור למיקום : לחצו כאן.
לרכישת כרטיסים : לחצו כאן.

פארקים

21) גני בובולי

אחר חציית פונטה וקיו, לכו לכיוון פאלאצו פיטי (באיטלקית: Pitti Palazzo ארמון פיטי), פעם מקום מגוריהם של הדוכסים הגדולים של טוסקנה ומושבו של מלך איטליה, כיום מוזיאון חשוב, שראוי לראותו גם אם רק מבחוץ. אל תחמיצו את הגנים של פאלאצו פיטי, או את גני בובולי המפורסמים מאוד!

הפארק מופלא ומונומנטלי: תופס שטח של כ45,000 מ"ר וניתן להסתובב ברוגע כרצונכם. בפנים תוכלו להתפעל מפסלים, מבנים יקרי ערך וצמחייה מעוצבת ומרהיבה.
הכניסה לגני בובולי הינה חינם לילדים עד גיל 18.

☀️ Outdoor
שעות פעילות : פתוח כל יום, בשעות 8:15-18:30.
קישור לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
קישור לרכישת כרטיסים לפאלאצו פיטי : לחצו כאן.
קישור למיקום : לחצו כאן.

אטרקציות נוספות ומרהיבות מסביב לפירנצה

כנאמר, פירנצה הינה הפנינה של מחוז טוסקנה, שכן הינה מחוז מגוון בעל פנים רבות ומיוחדות. תוכלו לבקר בעיירות עתיקות ורומנטיות, להיכנס לערים סואנות ויפיפיות, יש באפשרותכם להכיר טירות, וילות, יקבים ולחוות חוויה משפחתית בפארק מים, פארק אתגרים, אין ספור מסלולי הליכה עם נוף עוצר נשימה ולחוות עוד הרבה מכל טוב..
במידה והגעתם עם הילדים, תוכלו למצא לא מעט אטרקציות ולשלבם בטיולכם במחוז יפה זה!

לפרטים נוספים על המלצותינו ל30 אטרקציות בטוסקנה עם ילדים :

בואו נשאר חברים

רוצים לקבל מסלולים, המלצות והטבות בלעדיות ישירות למייל או לווצאפ?