בלוג התיירות הגדול והמקיף בישראל לנוסע העצמאי לאיטליה
מבית סולו איטליה

יעוץ, תכנון והזמנה

עם ילדים בטוסקנה – 30 אטרקציות במיוחד למשפחות

עם ילדים בטוסקנה

ברוכים הבאים לטוסקנה

אחד מהמקומות הפופולריים והתיירותיים ביותר באיטליה.
טוסקנה היא מחוז מגוון בעל פנים רבות, תוכלו לבקר בעיירות עתיקות ורומנטיות, תוכלו
להיכנס לערים סואנות ויפיפיות, יש באפשרותכם להכיר טירות, וילות ויקבים..
ואין ספור מסלולי הליכה ונוף עוצר נשימה.
ואם הגעתם עם הילדים, תוכלו למצא לא מעט אטרקציות ולשלבם בטיולכם במחוז יפה זה!
קבלו באהבה את המלצותינו ל30 אטרקציות בטוסקנה עם ילדים…

מוזיאונים

Parco Poggibonsi (1

בואו לבקר אותנו במוזיאון פתוח המשחזר את הגרעין המרכזי של הכפר מהמאה ה- 9 שנחפר על ידי ארכיאולוגים במרחק מטרים ספורים משם בקנה מידה מלא: הבית הארוך הגדול, בשטח של למעלה מ- 140 מ"ר, המחולק לאזור ביתי, ואזור המוקדש לפעילות חיי היום יום.
תוכלו להכיר את הקהילה הקטנה של חקלאים ובעלי מלאכה, אשר מסביב לבית האחוזה הגדול, מבצעים את תפקידם על פי פקודות הדומינוס. הנפח מחשל כלי נשק וכלים, הנגר חוצב את העץ,  והאופה טוחן את התבואה ומכין את הלחם. בתוך הבית, האורגת בנול עובדת עם החוטים הצבעוניים בחנות הצביעה; בינתיים האדמה מעובדת בגינה המתחם גדול בוא אפשר לבקר ולראות איך חיו אנשים בתקופת ימי הביניים. הילדים הולכים לעוף על זה. (אפשר ביקור יום ואפשר ביקור לילה).

🌧️ Indoor
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.  
קישור למיקום : לחצו כאן.

2) מגדל פיזה

בואו לתמוך במגדל הנטוי..
הכיכר של קתדרלת פיזה מייצגת את הדוגמה הטובה ביותר לסגנון הרומנסקי של פיזה באמצעות הפאר והשלמות שלו, מיזוג הרמוני של מוטיבים קלאסיים, נוצריים מוקדמים, לומברדיים ומזרחיים. הבניינים שומרים על אחדות מסוגננת.
הקתדרלה, המגדל, בית הטבילה והקמפוסנטו מייצגים יחד את האלגוריה של חיי אדם.
מוזיאון סינופיה מארח את רישומי ההכנה הגדולים ששוחזרו מתחת לציורי הקיר המקשטים את הקמפוסנטו ומוזיאון האופרה דל דואומו מציג את התפתחות האמנות של פיזה והפסל הגדול של ימי הביניים עם שביל מוזיאוני חדש ומעורר.

🌧️ Indoor
שעות פעילות : פתוח בימי שני עד חמישי בשעות 30-13:30, וב 15:00-18:00. בימי
שישי פתוח בשעות 8:30-13:30.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן. 
מספר טלפון : 835011 050 39+
לרכישת כרטיסים : לחצו כאן. או לחצו כאן.
קישור למיקום : לחצו כאן.

3) מוזיאון הטבע Maremma

זהו מוזיאון מודרני ואינטראקטיבי במיוחד. כשנכנסים למוזיאון הטבע של Maremma, מתחילים במסע אמיתי אל הטבע של דרום טוסקנה. בחדרים המוקדשים למדעי כדור הארץ, מינרלים, סלעים ומאובנים מספרים את ההיסטוריה המורכבת והעתיקה של הטריטוריה הזו.
במוזיאון זה, ילדים יכולים לגלות את המורכבות של המערכות האקולוגיות שלנו, מהאיים של הארכיפלג הטוסקני ועד מונטה אמיאטה, וכל זה בליווי מודרך ונגיש במיוחד בשביל ילדיכם!

🌧️ Indoor
שעות פעילות : פתוח בימי שלישי, רביעי, שישי ושבת בשעות 11:00-15:00. בימי
חמישי בשעות 11:00-17:00. בימי ראשון בשעות 17:00-21:00. בימי שני סגור.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן. 
מספר טלפון : 488571 0564 39+
קישור למיקום : לחצו כאן. 

4) מוזיאון לתולדות הטבע

המוזיאון לתולדות הטבע Museo di storia naturale del mediterraneo של הים התיכון בליוורנו – מרכז מחקר ותרבות מדעית הפתוח למשפחות וילדים, הממוקם בוילה הנדרסון העתיקה. מוזיאון ליבורנו פעיל כיום בתחום המחקר המדעי בתחומי הבוטניקה, הזואולוגיה והארכיאולוגיה. במקום זה כדאי לראות גם את חסרי החוליות והגן הבוטני. מוזיאון זה יספק עבורכם חוויה מהנה ומעשירה לכל המשפחה.

🌧️ Indoor
שעות פעילות : פתוח בימי שלישי עד שבת בשעות 9:00-13:00. בימי ראשון, שלישי,
חמישי ושבת פתוח גם בשעות 15:00-19:00. בימי שני סגור.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.  
מספר טלפון : 266711 0586 39+
קישור למיקום : לחצו כאן. 

היסטוריה

5) בקרו במערות של טוסקנה Grotta del Vento

האזור המדהים הזה ידוע במערכת המערות התת קרקעיות שלו, שרבות מהן פתוחות לציבור ובטוחות לילדים שיוכלו להסתובב ולחקור. במערות הללו יש תוצרים מרתקים של נטיפי קרח בצורות של נטיפים וזקיפים, ובחלקם יש אפילו מפלים תת קרקעיים ואגמים, מה שהופך אותם לפלאי טבע קסומים לילדים בכל הגילאים. זוהי ללא ספק פעילות מעולה לכלל המשפחה, וקיימים גם סיורים מודרכים זמינים לאנשים עם מוגבלות.
כמה מהמערכות התת-קרקעיות הטובות ביותר לביקור כוללות את : Grotta del Vento, Grotte di Equi, Grotta del Sassocolato, Grotta Giusti, Orrido di Botri, and the Vie Cave

🌧️ Indoor
שעות פעילות : פתוח כל יום, בשעות 10:00-13:00, 14:00-18:00. 
לאתר האינטרנט : לחצו כאן. 
מספר טלפון : 722024 0583 39+
קישור למיקום : לחצו כאן. 

6) לראות את טירת הקיסר Emperor Castle

ממש כמו משהו מתוך אגדה, הטירה המרשימה הזו היא מקום נהדר עבור מוחות קטנים ודמיונות גדולים להשתולל.
המבנה הענק כולל חומות גבוהות ומגדלים, ומתוארך כל הדרך לימי הביניים. נבנה במקור עבור הקיסר ומלך סיציליה, פרידריך השני King of Sicily, Frederick II.
קסטלו דל'אימפרטורה Castello Dell’Imperatore המדהים הוא מעוז טיפוסי להגנה מפני התקפות ומהווה מקום כל כך נהדר לילדים לחקור וללמוד על העבר.
בניית הטירה נעצרה לאחר מותו של המלך פרידריך, מה שאומר שאזור הפנים מעולם לא הושלם במלואו, על כן יש מקום רב בו ילדים יכולים להתרוצץ. בנוסף לכך, קיימות מדרגות שייקחו אתכם לראש הטירה, שם תמצאו את הנופים הנפלאים ביותר של העיר פראטו. 
מחיר כניסה מוזל לילדים מתחת לגיל 18.

☀️ Outdoor
שעות פעילות : יום שלישי סגור, בכל שאר הימים פתוח בשעות 10:00-13:00, וב
16:00-20:00. 
לאתר האינטרנט : לחצו כאן. 
מספר טלפון :  5070 183 0574 39+
קישור למיקום : לחצו כאן.

7) פארק הכרייה הארכיאולוגי סן סילבסטרו

מוזיאון פתוח San Silvestro מציע ביקור מרגש בתוך הטבע, בין היסטוריה לארכיאולוגיה, ומתאים מאוד למשפחות וילדים. בעקבות מסלול פשוט, המועשר בנוכחותם של נופים פנורמיים עוצרי נשימה של מפרץ בארטי, המבקרים יכולים לגלות את החלק העליון של העיר פופולוניה, בו ניתן לבקר באופן עצמאי באמצעות ניווט דרך מפות או תוך השתתפות בסיור מודרך הכלול במחיר הכרטיס. סיור מודרך זה חוזר על עצמו במרווחים קבועים לאורך כל היום. המסלול ממשיך עם שביל טבע המאפשר להגיע לראש הצוק, שם אפשר לחפוף את חומות העיר העתיקה, עם נוף פנורמי מסביב לחוף הצפוני והאי אלבה.
הילדים ייהנו לגלות את מכרות הנחושת, העופרת והכסף העתיקים בפארק הכרייה הארכיאולוגי סן סילבסטרו. רכבת צהובה לוקחת את המבקרים דרך מנהרת כרייה, ודרכה ניתן לראות נופים ייחודיים.
במהלך ביקור זה, ניתן לבקר בעולם המכרות התת קרקעי, שבתוכו יש טמפרטורה קבועה של 14 מעלות;

ניתן לראות את הארכיטקטורה המפוארת של הטירה מימי הביניים וכן לבקר במוזיאונים שמספרים את סיפורם של הכורים. הסדנאות והאירועים המתקיימים בפארק וברוקה לאורך כל השנה.

☀️ Outdoor
שעות פעילות : זמנים משתנים, רצוי להתעדכן כאן.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
מספר טלפון : 226445 0565 39+
קישור למיקום : לחצו כאן. 

פארק שעשועים

Cavallino Matto (8

פארק השעשועים הירוק ביותר באיטליה!!!!
טבול לחלוטין ביער האורנים הים תיכוני הירוק, 500 מטרים מהחוף הנהדר של מרינה די קסטנטו קרדוצ'י.
הפארק משתרע על פני 8 דונם אדמה, כמעט 30 אטרקציות, מתוכן 15 לילדים, 10 למשפחה, 4 שואבי אדרנלין. המקום מתאים במיוחד לצעירים או למחפשי אדרנלין!!!!

מופעים נהדרים בתוך Palaverde או בחוץ במופע ארנה, אנימציה, קולנוע 4D והרבה כיף בריא!!

☀️ Outdoor
שעות פעילות : פתוח כל יום, בשעות 10:30-18:30.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן. 
מספר טלפון : 745720 0565 39+
קישור למיקום : לחצו כאן. 

9) פארק פינוקיו

פארק פינוקיו בנוי כמסע הפתעה: הוא מתחיל בשתי יצירות המעבות את משמעות סיפורו של פינוקיו, האנדרטה "פינוקיו והפיה" מאת אמיליו גרקו ו- Piazzetta dei Mosaici מאת ונטורינו ונטורי.
זהו מסע בשלבים, עם פסלים, מבנים וגינון שבו המבוגר והילד מתקשרים יחד כדי להיזכר בהרפתקאות פינוקיו, דרך יצירותיהם של אמנים גדולים מהמאה העשרים, כמו הפסלים של פייטרו קונסאגרה עד הגדול הכריש של זנוסו.
אנחנו מהמרים שאתה לא זוכר הרבה דמויות ופרקים! אם כן… למה שלא תקרא שוב את הרפתקאות פינוקיו ברגע שאתה מגיע הביתה?

☀️ Outdoor
שעות פעילות : פתוח כל יום, בשעות 10:00-18:00.
לזמני פעילות בחגים, רצוי להתעדכן כאן.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן. 
לרכישת כרטיסים : לחצו כאן.
קישור למיקום : לחצו כאן. 

פארק מים

10) פארק מים פולוניקה Acqua Village Follonica

ACQUA VILLAGE , הכפר הימי של הכיף!
בפולוניצה, במרמה הטוסקנית, מחכה לכם פארק המים השעשועים עם נושא הוואי בו תוכלו לבלות ימים של כיף ורגיעה. בואו לגלות את Ukulele המגלשה המוזיקלית, מרובה נתיבים מלווה במוזיקה בנושא הוואי, שניתן לטיבה גם עם רפסודות חד או דו מושבית ו- – Naheka , מגלשת הנחשים, שביל חשוך לחלוטין שניתן לנסוע בו עם אחד או שניים. רפסודות מושבים, המתפתלות בין הקימורים הפרבוליים עד להסתיים במגלשה עוצרת נשימה.
תמצאו גם את קבוצת המגלשות Walu עם שני קמיקאזות שואבות אדרנלין, האנקונדות המהנות והגבעות הפנטסטיות של גבעות הגלישה! לים של תענוגות יש את Makai , אי הרווחה, אזור נושא המוקדש לרווחה ולרוגע של כל המשפחה. 900 מ"ר של בריכת שחייה עם מפלים, משחקי מים, ג'קוזי ומקלחות באווירה משגעת.

☀️ Outdoor
שעות פתיחה : פתוח כל יום, בשעות 10:00-18:00.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן. 
מספר טלפון : 263735 0566 39+
קישור למיקום : לחצו כאן. 

11) פארק מים ססינה Acqua Village Cecina

בואו לגלות את פארק המים שבו תוכלו לבלות ימים של כיף ורגיעה. מהכניסה, ממתין לכם הנוף הפנטסטי בנושא הוואי: תמצאו את לואה פלה, אזור שנוצר על ידי הר געש בגובה 17 מטר, שני שבילים לוקו, מגלשת האש, יחידה במינה הודות לטכנולוגיית מיפוי – 3D Projection  , ו- Walu , המגלשה המעופפת ולגונת ה-  Wailele Wellness. ואז תתנסו ב Intrigo by Sammontana , המגלשה המפורסמת ביותר באיטליה, ירידת רפטינג עוצרת נשימה .
ניתן לבחור בין גובה האנקונדות, הגבעות והגלישה בחושך. בשביל להמשיך ולחוות ים של הנאה, יש את הג'קוזי באי פרדייז ואת האי הכיף והמצחיק עם משחקי המים שלו. כמו כן, תוכלו לטבול בבריכת שחייה עם יותר מ- 1,600 מ"ק מים. לקטנטנים יש את מוקו, אי הילדים ליד פאגו, בריכת שחייה עם משחקי מים.
כפי שניתן לראות, ממקום זה תצאו מאושרים עד הגג.

☀️ Outdoor
שעות פתיחה : פתוח כל יום, בשעות 10:00-18:00.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
מספר טלפון : 622539 0586 39+
קישור למיקום : לחצו כאן.

12) תיהנו בפארק המים פיקולו מונדו Piccolo Mondo

פארק השעשועים הפופולרי הזה הממוקם ליד פיזה, כך שתוכלו לסיים את הטיול שלכם למגדל הנטוי עם ביקור בפארק המים בפיקולו מונדו. הפארק מתהדר במגלשת המים הגבוהה ביותר בכל טוסקנה ויש עוד המון מתקנים ואטרקציות מהנות אחרות המתאימות במיוחד למשפחו, כגון אזור בריכה גדול, מגרש משחקים לילדים, נסיעה לקארטינג, קולנוע 5D, חוף פיראטים, ועולם פנטזיה. הפארק פתוח במהלך חודשי הקיץ, ממאי עד אוקטובר, וכן בעונת החורף, נובמבר עד אפריל.

☀️ Outdoor
שעות פעילות : פתוח כל יום, בשעות 10:00-18:30.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן. 
מספר טלפון : 4880 754 347 39+
קישור למיקום : לחצו כאן. 

13) פארק המים Sunlight Park

פארק המים Sunlight Park לגמרי מאיר את הקיץ שלכם! הוא פארק המים המושלם המתאים לכל המשפחה, שממוקם על שפת הים כדי לספק כל רצון של כייף ורוגע.. מציע ימים בלתי נשכחים של כיף לצעירים ומבוגרים כאחד. זהו המקום הנכון בו תוכלו לשחרר את החשק לקיץ עם בריכות שחייה, מגלשות לכל הגילאים, מתנפחים וטרמפולינות ועד למסעדות וברים שם תוכלו להיפגש ולהיות כל המשפחה יחדיו תוך כדי הנאה מקוקטיילים וחטיפים טעימים!

בתוך הפארק קיים ציוד זמין כגון מיטות שיזוף, שמשיות, כסאות ושולחנות במיוחד לנוחיותכם, במידה ותרצו לנוח בשטח הירוק הגדול שהמקום מציע או שמא על שפת הבריכה.

☀️ Outdoor
שעות פעילות : פתוח כל יום, בשעות 10:00-18:30.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
מספר טלפון : 33384 050 39+
קישור למיקום : לחצו כאן.

פארק אתגרי

14) פארק חבלים Il Gigante

על הגבעות של פירנצה קיימים מסלולי אוויר ביער קסום, כיף והרפתקאות! רק כמה קילומטרים ממרכז העיר נמצא פארק ההרפתקאות Il Gigante הנחשב לפארק ההרפתקאות הגדול ביותר בטוסקנה! הפעילות במקום הינה למבוגרים ולילדים כאחד, בחנו את הגבולות שלכם וצחקו יחד על היכולות האקרובטיות שלכם. מעל שעתיים של פעילות גופנית מהנה ואדרנלין מגבהים מסחררים ופעילויות מאתגרות.

☀️ Outdoor
שעות פעילות : בימי שני סגור, בכל שאר הימים פתוח בשעות 10:00-19:00.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
מספר טלפון : 1243 326 320 39+
קישור למיקום : לחצו כאן.

15) פארק הרפתקאות סלטלברו Saltalbero

Saltalbero הוא ללא ספק נווה מדבר של שלווה. מקום זה מוקף בטבע בין כרי דשא יפים ויער נפלא המשקיף על עמק נהר האומברון. כל המשפחה תוכל להשתעשע בהליכה בין שבילי אקרובטיקה על העצים ולבלות יום בשטח הגדול יחדיו, המצויד במגוון פעילויות. מקום זה מתאים במיוחד למשפחות ומתאים לילדים שרוצים להוציא אנרגיות! 

☀️ Outdoor
שעות פעילות : פתוח רק בימי שבת וראשון, בשעות 10:00-19:00.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
מספר טלפון : 3977 933 338 39+
קישור למיקום : לחצו כאן.

16) פארק אתגרים Sospeso Nel Verde

פארק אתגרים זה מורכב מ14 מסלולי אקרובטיקה בקשיים שונים, המותאם לכל הגילאים ומנוהל בבטיחות מירבית. קיימים שבילים, חבלים, גשרים המגיעים לעד 40 מטרים. כמו כן, קיימים מתקני קפיצות עוצרות נשימה של למעלה מ-200 מטר.
זאת ועוד, הגישה לפארק היא חינם למי שלא לוקח חלק במסלולים. הברביקיו והשולחנות זמינים ללא תשלום לכל המבקרים. יש גם נקודת גזיבו עם שולחן, מיטות שיזוף וכיסא,  כיבוד עם חטיפי פיצה ומשקאות.
בנוסף לכל, קיים מתחם בו ניתן להשכיר אופני הרים, כך תוכלו כל המשפחה לרכב בין השבילים הנהדרים, ביער המקסים הנקרא Pizzorne Plateau.

☀️ Outdoor
שעות פעילות : פתוח רק בימי שבת, בשעות 13:00-18:00 ובימי ראשון בשעות
10:00-18:00.
קישור לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
מספר טלפון : 5636 710 333 39+
קישור למיקום : לחצו כאן.

17) קניון פארק Canyon Park

מקום אחד – דרכים רבות לחיות בו!!
Canyon Zip Line – פארק ההרפתקאות הראשון באיטליה שנבנה בתוך קניון ומעל נהר בסביבה מרהיבה ובתולית. הפארק כולל זיפ ליין באורך של יותר מ-100 מטרים וכמה משחקי אקרובטיקה מאובטחים תמיד עם מערכת ה-Continuous Life Line החדשנית.
Canyon Adventure ; התחילו עם לנד רובר בכדי להיכנס לסביבה הנסתרת עם המדריכים שלנו!3 שעות של ריגושים בלתי פוסקים! Zip Lines, מגלשות טבעיות, גשרים ועוד.  אטרקציה זו נעשית בקבוצות, בליווי של מדריך קניון פארק. אתם הולכים לחוות ריגוש שאין כמותו..
המסלול מיועד לילדים מעל גיל 10 וגובה 140 ס"מ.
כמו כן, פעילויות יוגה זמינות ביער או על הנהר (YOGA FOREST); ממוקם ביער קסום עם חוף שבו יש מפגש יוגה ומיינדפולנס מדהימים על סיפון תלוי!

☀️ Outdoor
שעות פעילות : פתוח רק בימי שבת וראשון, בשעות 10:00-18:00.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
מספר טלפון : 8094 174 0583 39+
קישור למיקום : לחצו כאן.

18) פארק אדרנלין קסנטינו Adrenalina Casentino

היופי בלהנות בטבע – הרפתקאות עם מסלולי אוויר ביער קסום, שבו כיף ואדרנלין מתגשמים במיוחד עבור ילדיכם! קיימים שבילים המתאימים במיוחד לילדים בגילאים 3-6 ושביל ירוק המתאים לילדים מגיל 7 ומעלה. בנוסף יש מסלול מלא אדרנלין המתאים למבוגרים וילדים – המסלול הכחול, השחור והסגול, עם מאפיינים וקשיים שונים שידחפו אתכם מעלה לגובה של 24 מטר!  כמו כן, ישנו גם Zip Line עוצר נשימה מעל הנהר ומעברים אקרובטיים בלתי נשכחים!
במהלך הפעילות של הילדים, משפחות יכולות לנוח בפארק וליהנות בחיק הטבע בצל העצים בפיקניק נחמד.

☀️ Outdoor
שעות פעילות : ביום שני סגור, בכל שאר הימים פתוח בשעות 10:00-13:00, וב
14:00-19:00.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן. 
מספר טלפון : 6262 909 348 39+
קישור למיקום : לחצו כאן.

19) פארק הרפתקאות לביגלייסה Levigliese

ברוכים הבאים לממלכת ההרפתקאות באזור גרפגנאנה! פארק ההרפתקאות Levigliese בטוסקנה ממוקם בלב ה-Garfagnana, כמה ק"מ מלוקה Lucca.
הפארק משתרע לאורך נהר לוויגליזה, מוקף בתפאורה הנהדרת של הרי האלפים, מקום אידיאלי בו תוכלו לחוות אדרנלין והרפתקאות המתאימים לילדים, מבוגרים ומשפחות כאחד.
המאפיין העיקרי של הפארק מתבטא ביצירת פעילויות ספורט והרפתקאות בטבע, מבלי לשנות את אופיו בשום צורה אלא תוך הסתגלות למאפיינים הטבעיים שהסביבה מציעה. זיפ ליין מעל הנהר, טיפוס, קורסי הישרדות, טיולים למערות טבעיות, טרקים ועוד חוויות רבות שהמקום מציע לכל הגילאים!!
יתרה מזאת, המקום מציע חנייה חינם בשפע, פינות מנגל מאובזרות, אזור לקמפינג עם משחקים לילדים ועוד שלל אטרקציות מהנות למשפחה.

☀️ Outdoor
חשוב לדעת – רצוי להזמין כל פעילות מראש.
שעות פעילות : פתוח כל יום, בשעות 10:00-18:00.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
מספר טלפון : 6406 152 345 39+
קישור למיקום : לחצו כאן.

20) פארק פיקוליו Pecciolo Avventura

הפארק הזה בכפר Peccioli באמת שווה ביקור אחר הצהריים ומגוון באתגרים במיוחד בשביל ילדיכם הקטנטנים. המקום מקפיד במיוחד על בטיחות והצוות דובר אנגלית ומוכשר בשביל להעיק חוויה אתגרית ובטיחותית לילדיכם. בנוסף, קיים בר מסעדה שההורים יכולים לבלות בו בזמן שהילדים נהנים, הניצב אל מול נוף פנורמי מרהיב.

☀️ Outdoor
שעות פעילות : סגור זמנית, רצוי להתקשר ולברר.
מספר טלפון : 1860 365 340 39+
קישור למיקום :  לחצו כאן.

אטרקציות ייחודיות

21) רכבו על אופניים בחומת העיר לוקה

העיר העתיקה של לוקה יפיפייה ויחסית קטנה. לכן מומלץ לעשות בה סיור ברגל או באופניים.
זוהי בהחלט חוויה מיוחדת ומהנה מאד .
ישנם מקומות רבים בהם ניתן לשכור אופניים והם מפוזרים בכל רחבי העיר.
המקום הקרוב ביותר נמצא ליד תחנת רכבת – Tourist Center Lucca Bike rental

☀️ Outdoor
קישור למיקום : לחצו כאן.
לרכישת כרטיסים לסיור מודרך : לחצו כאן. אופציה נוספת לשילוב עם סיור
טעימות, לחצו כאן.

22) סעו בגונדולה במונטה קאפנה Monte Capanne

האי אלבה המדהים  Cabinovia at Monte Capanne  הוא חלק מהפארק הלאומי הארכיפלג הטוסקני – Tuscan Archipelago National Park (השוכן על הים הטירני) Tyrrhenian Sea, וידוע בחופים המפוארים שלו. אז אם אתם מחפשים קצת שמש, ים וטירות חול (אל תשכחו להביא דליים ואתי חפירה), אז טיול לאי אלבה יהיה שווה את המסע במעבורת מפיומבינו Piombino.
ההר הגבוה ביותר באי הוא מונטה קאפנה Monte Capanne, ורכבל Cabinocia ייקח אתכם עד לפסגה.
ילדים יאהבו את הנסיעה וגם הנופים מרשימים למדי. בעוד יוני, יולי ואוגוסט אחלה עונה לשיזוף, מאי וספטמבר הרבה יותר קרירים מה שהופך אותם לאידיאליים עבור ילדים צעירים.
אתם יכולים גם לטוס מפירנצה או פיזה אם במשפחתכם יש נטייה למחלות ים.

☀️ Outdoor
שעות פעילות הרכבל : פתוח כל יום, בשעות 10:00-15:30.
קישור למיקום האי : לחצו כאן.
קישור למיקום הרכבל : לחצו כאן.

23) ייצור גבינות בקוגוסי Cugusi

לפעילות מהנה, טעימה וחינוכית הפונה לכל המשפחה, פנו ל- Cugusi , אזור ייצור הגבינות המפורסם סביב פיאנצה Pienza. עצרו במחלבת Cugusi , שם מבוגרים יכולים להצטייד בגבינת פקורינו Pecorino המקומית המפורסמת והילדים יכולים ללמוד הכל על תהליך ייצור הגבינה המרתק, כולל מפגש קטן עם החיות. הם ללא ספק יאהבו את זה!

🌧️ Indoor
שעות פעילות : פתוח כל יום, בשעות 8:30-19:30 ורק בראשון ב 9:00-19:30.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
מספר טלפון : 757558 0578 39+
קישור למיקום : לחצו כאן. 

24) גן החיות של פיסטויה Pistoia

 הגן הזואולוגי של פיסוטיה Zoological Garden of Pistoia מלא בסוגים של בעלי חיים אשר תמיד יכולים להעלות חיוך על פניהם של ילדיכם. גן החיות של פיסטויה הוא גן המאפשר לחוות יום נהדר עבור כולם, ועם 70 דונם ויותר מ- 400 מינים שונים לחקור, מובטח שלא יהיה לכם רגע משעמם אחד. בעלי חיים כוללים אריות, נמרים, דובים, פילים, ג'ירפות, זברות, סוריקטות, למורים, תנינים, פיתונים, פלמינגו, אלדברה Aldabra (הצב הענק) , טווסים, שממיות נמר ועוד.

☀️ Outdoor
שעות פעילות : פתוח בימי שני עד שישי בשעות 9:30-17:00.
בשבת וראשון בשעות 9:30-17:30.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
מספר טלפון : 911219 0573 39+
לרכישת כרטיסים : לחצו כאן.
קישור למיקום : לחצו כאן.

25) מעיינות חמים Cascate del Mulino

כמה דקות מהכפר העתיק סאטורניה ומהמתחם התרמי Terme di Saturnia Spa & Golf Resort שוכנת פינת גן עדן זו בדרום טוסקנה, Cascate del Mulino .
קסקטה דל מולינו נחשבים לבתי הספא החינמיים היפים ביותר בטוסקנה, והסיבה פשוטה… הם מרהיבים! אם הגעתם במקרה ממנצ'יאנו או מונטמרנו, עצרו ב- belvedere (מרחק של כקילומטר אחד מהמפלים) והתפעלו מהיופי של המקום הזה… המפל הגבוה של מים תרמיים חמים הנופלים על הבריכות שנחפרו באופן טבעי בטרוורטין, והמשיכו את המסלול שלהם עד שהם מגיעים לנחל למטה.

למי הסאטורניה תכונות מועילות חשובות, במיוחד לעור. זהו ללא ספק, אחד מהקומות המרהיבים והמהנים ביותר בטוסקנה!!!!

☀️ Outdoor
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
קישור למיקום : לחצו כאן.

26) קורס בישול משפחתי

בגלסו ביאנקו Gelso Bianco ניתן להשתתף בקורס בישול למבוגרים וילדים.
ישנם שני קורסים בסיסיים: קורס בישול טוסקני וקורס פסטה בהכנה ביתית.
הקורסים נמשכים כ-3 שעות, ולאחר מכן תאכלו יחד עם השף את המנות שהכנתם בארוחת צהריים או ערב, וכן תטעמו מהיינות ושמן זית כתית מעולה המיוצרים בחווה.
הארוחה היא רגע נעים של טעימות, למידה ובעיקר של שמחה וכיף משפחתי. ילדים ואפילו מבוגרים שאינם משתתפים בחוג הבישול מוזמנים תמיד להצטרף לקורס זה.

חשוב לדעת : הצרכים של מבוגרים וילדים עם אלרגיות נלקחים בחשבון וניתן לארגן קורסי בישול לצמחוניים וטבעוניים.

🌧️ Indoor
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
קישור למיקום : לחצו כאן.
לאופציות נוספת של קורס בישול עם ילדים : לחצו כאן. או לחצו כאן. 

רפטינג

Rafting Rockonda ASD (27

Rockonda רוקנדה הוא מועדון ספורט המזוהה עם CONI המורכב מקבוצה של אנשי מקצוע בתחום הרפתקאות  וספורט ימי. חוויות יוצאות דופן טבולות בטבע ומרוחקות מההמונים: רפטינג, קניון, טרקים בנהר, אבל גם קיאקים, SUP ויוגה באוויר הפתוח.
חוו את האדרנלין של רפטינג בלב טוסקנה: ואל די לימה Val di Lima.
מקום זה דוגל תמיד בבטיחות מרבית – כל פרט קטן נשמר תחת שליטה כדי שתוכלו לחוות את ההרפתקה במחשבה רק על דבר אחד: ליהנות!
כמו כן, כל ירידה בנהר קודמת בתדרוך על טכניקות רפטינג. הצוות תמיד יוכל לקחת אתכם בין הגלים בבטיחות: מדריכי הרפטינג של רוקונדה כולם מוסמכים על ידי פדרציית הרפטינג האיטלקית.
אז קדימה, מה יותר כייף מחווית רפטינג משפחתית? תהיו בטוחים שרוקנדה מחכים רק לכם.

☀️ Outdoor
שעות פעילות : פתוח כל יום, בשעות 7:30-19:30.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
מספר טלפון : 3713 492 392 39+
קישור למיקום : לחצו כאן.

Garfagnana Rafting (28

רפטינג עם נוף יפהפה, ממוקם בטוסקנה בואל די לימה Val di Lima הפראי, עשרים דקות נסיעה ברכב מהעיר לוקה. מקום זה מציע חוויה ספורטיבית בטוחה ומהנה! פעילויות מים המתאימות לכולם, מטיולים לנועזים ביותר ועד לטיולים במיוחד עבור משפחות! מדריך רפטינג ילווה אתכם ויגלה יחד איתכם את סביבת הנהר ואת הספורט המרתק הזה. כמו כן, רפטינג Garfagnana מציע סוגים שונים של ירידות, למי שמחפש כיף ואדרנלין או למי שפשוט רוצה להירגע במקום לא נחקר.

☀️ Outdoor
שעות פעילות : פתוח כל יום, בשעות 8:00-20:00.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
מספר טלפון : 2955 205 329 39+
לרכישת כרטיסים : לחצו כאן.
קישור למיקום : לחצו כאן.

Rafting H20 (29

חברת הרפטינג הראשונה בטוסקנה! Rafting H2O Toscana נולדה בוואלה ד'אאוסטה ב-1993 מקבוצה של שוטרים בקאנו עם לב גדול שאוהבים ספורוט נהרות, ועברה לטוסקנה ב-1998 בגלל אהבתם לואל די לימה. זו הייתה אהבה ממבט ראשון שכן הטבע הפראי של אזור זה שולט יחד עם המים הצלולים של נהר לימה, ונותן טעם עתיק להרפתקאות שאתם עומדים לחוות!
חוויה משפחתית עוצרת נשימה!

☀️ Outdoor
שעות פעילות : פתוח כל יום, בשעות 9:00-20:00.
לאתר האינטרנט :  לחצו כאן.
מספר טלפון : 1168 108 333 39+
קישור למיקום : לחצו כאן.

T-Rafting (30

רפטינג בטוסקנה – מתאים במיוחד למשפחות עם ילדים, להתנסות ראשונה או לאנשים שרוצים לגלות את הריגוש שבירידה בנהר ללא כל סיכון.
טי-רפטינג הופכת את הירידה של נהר לחוויה ייחודית, מחברת אתכם אל הסביבה, הטבע, הנוף, ההיסטוריה, תחושת ההרפתקה והאפשרות לטעום מנות ויינות אופייניים לאזור שאתם חוצים. טיולי נהרות הם במקביל הזדמנות מצוינת לגלות, בשילוב של ספורט, טבע ותרבות, נופים יוצאי דופן המשקיפים על העיר והסביבה.
לא נדרש ניסיון קודם לרפטינג בטוסקנה ואין הגבלת גיל: קבוצות בתי ספר, משפחות, תיירים וכל אחד יכולים לבלות יום בחוץ בשם הספורט והכיף!

☀️ Outdoor
שעות פעילות : פתוח כל יום, בשעות 7:00-20:00.
לאתר האינטרנט : לחצו כאן.
מספר טלפון : 4549 749 334 39+
להזמנת כרטיסים : לחצו כאן.
קישור למיקום : לחצו כאן.

בואו נשאר חברים

רוצים לקבל מסלולים, המלצות והטבות בלעדיות ישירות למייל או לווצאפ?