בלוג התיירות הגדול והמקיף בישראל לנוסע העצמאי לאיטליה
מבית סולו איטליה

יעוץ, תכנון והזמנה

5 טיפים חשובים להוזלת טיסות לאיטליה

מתכננים לטוס לאיטליה? הנה מספר טיפים שיעזרו לכם להוזיל את עלות הטיסה

לטייל במהלך עונת השפל או עונות המעבר
שיא עונת התיירות באיטליה היא בחודשי הקיץ, יולי ואוגוסט. בשנים האחרונות גם החודשים מאי וספטמבר הפכו להיות פופולריים לא פחות.  תקופות עמוסות נוספות הן סביב אירועים וחגים כמו: איסטר/חג הפסחא וחג המולד. לכן, אם מתאפשרת לכם הבחירה ואתם גמישים בתאריכי הטיול, המלצתנו היא לטייל באיטליה בחודשי החורף או לחילופין בחודשים מרץ – אפריל או אוקטובר – נובמבר.

למאמר “מזג אוויר באיטליה, מתי ואיפה לטייל ” לחצו כאן

2. גמישות
לעיתים הקדמת או דחיית הטיסה לאיטליה ביום אחד בלבד יכולה לחסוך כסף רב, כך גם  שינוי שעת הטיסה. דחיית ההגעה או החזרה מאיטליה בכמה שעות לכל כיוון, יכולה להיות זולה משמעותית. מערכת הזמנת הטיסות באתרים השונים, מאפשרת ברוב המקרים לראות מהי עלות הטיסה בימים שלפני או אחרי התאריך המתוכנן, או במידה וישנן שתי טיסות באותו יום, מהי האופציה הזולה יותר. שווה לשים לב. 

3. גלוש באתרי ההזמנות בסוף השבוע
טיפ חשוב! בימי ראשון מתבצעות פחות הזמנות לטיסות ומכאן שגם הביקוש במערכת ההזמנות יורד, מה שמאפשר ליהנות מעלות טיסה זולה יותר. נסו זאת.

4. טוסו באמצע השבוע
ימי הטיסות היקרים ביותר הם שני (אנשי עסקים חוזרים לעבודה) ושישי (התיירים טסים לסופ”ש). טיסות זולות יותר תמצאו בימים שלישי, רביעי וחמישי. כך גם בחזור. 

5. טוסו דרך מדינה נוספת – טיסת קונקשן
מי שבאמת רוצה לחסוך כסף, גם אם זה על חשבון ימי  הטיול, מוזמן לנסות לטוס לאיטליה דרך עיר אירופית מרכזית אחרת.  תגלו שההפרשים במחיר גבוהים, ואם זמני ההמתנה לטיסת ההמשך לא גדולים, תוכלו ליהנות מחיסכון משמעותי בעלות הטיסה לאיטליה.

רוצים לדעת איך להגיע לאיטליה? לחצו כאן

בואו נשאר חברים

רוצים לקבל מסלולים, המלצות והטבות בלעדיות ישירות למייל או לווצאפ?