בלוג התיירות הגדול והמקיף בישראל לנוסע העצמאי לאיטליה
מבית סולו איטליה

יעוץ, תכנון והזמנה

קאמפו ליגורה Campo Ligure

איך מגיעים?

ברכבת​

ברכבת

ברכב​​

ברכב

בטיסה​​

בטיסה​​

Place flying in sunset sky
באוטובוס​​

באוטובוס

white coach
בשייט​​

בשייט

 

חנייה

https://goo.gl/maps/owyP3fXhsRYyZ5Hi6

קאמפו ליגורה Campo Ligure

חבל ליגוריה Liguria מוכר בעיקר בגלל חופי הים, עיירות הקיט והריביירה. לחבל הארץ הזה יש הרבה מאד עיירות קטנות, ציוריות ויפות נוספות ודווקא בהרים.

Campo Ligure שייך לקטגוריה והאגודה של העיירות הכי יפות באיטליה Borghi piu beli D`Italia. שוכנת בהרים המיוערים היוצרים את הגבול עם של חבל ליגוריה עם חבל פיימונטה.

למילה Campo באיטלקית מספר משמעויות. הראשונה מתייחסת לשטח חקלאי. לא במקרה זה של המיקון בהרים. השנייה משמעותה מתקן צבאי. במאה ה-3, המקום שימש כמחנה צבאי אסטרטגי לשליטה בעמק סטורה. זה היה ככה במשך כמה מאות שנים שבהם הרומאים, הביזנטים והלונגוברדים נלחמו האחד בשני.

מסלול הליכה:

https://goo.gl/maps/6fnvFhqSmzBnXL1SA

במאה ה-10 היא הפכה קאמפו ליגורה Campo Ligure למחנה של משפחת דל ואסטו ובמאה ה-12 היא עברה לרפובליקה של גנואה, שתחתיה הפכה לנחלתם של בני השפינולאים. בהמשך היא התפתחה רבות, הן מבחינת ביצורים והן מבחינת אנדרטאות. זאת, יותר מכל, על העושר העצום הנובע מהנוכחות בכפר של מפעלי ברזל ומחצבים. אלה ייצרו פריטים מיוצרים (מעל הכל מסמרים) המיועדים לבניין ולמספנות של העיר גנואה.

ממסורת זו נבע, אם כן, מוזאון ב Il Palazzo Spinola ed il Museo della Filigrana. בסוף המאה התשע-עשרה תחילת ייצור "סימן מים" (לחצו להסבר ויקיפדיה)  שהפך תוך זמן קצר לפעילותו העיקרית של הכפר. במהלך השנים קמפו ליגורה התבססה עד כדי כך שהפכה לבירת סימני המים Filigrana האיטלקית. כיום, הודות למונומנטים היקרים וטכניקת הצורפות המפורסמת שלו, הוא גם זכה להיכנס למועדון של הכפרים היפים.

מוזאון נושם ופתוח נוסף מקסים הוא Il Giardino di Tugnin. ב-2011 הוקם חלל זה על מורדות הטירה כדי לשכן את יצירותיו של הפסל ג'אנפרנקו טימוסי, יליד קמפו ליגורה ב-1936. המוזיאון באוויר הפתוח שבו המבקרים יכולים להתפעל מסדרה של פסלי עץ בהשראת נושאים שונים כמו מיתולוגיה, פינוקיו והקומדיה האלוהית ואשר מראים את הכישרון והדמיון של מחברם. ניתן להגיע בקלות אל גן טוגנין הן מהמרכז ההיסטורי, תוך חציית הגשר של ויה מולינטו מעל זרם לנגאסינו, והן מקסטלו ספינולה, היורד ישירות לכיוון צדו הצפוני.

מסעדה מעולה לצהריים:

Caccia C'a Bugge

 

 

מסעדות מומלצות בקאמפו ליגורה Campo Ligure

BAR AL CAVALIERE

Ristorante Pizzeria Fuego

Trattoria Caprese Caserta

Antica Hostaria Massa

Trattoria Il Solitario

בואו נשאר חברים

רוצים לקבל מסלולים, המלצות והטבות בלעדיות ישירות למייל או לווצאפ?