בלוג התיירות הגדול והמקיף בישראל לנוסע העצמאי לאיטליה
מבית סולו איטליה

יעוץ, תכנון והזמנה

Valdichiana Outlet

דרום מזרחית לפירנצה במחוז אזרו בקצה המזרחי של טוסקנה, כפר האאוטלט ולדיצ'יאנה ממוקם בנוחות קרוב לכביש המהיר הראשי A1. הסביבה בסגנון הכפר המודרני של כ-140 חנויות מציעה משהו לכל סוג של ציידי מציאות בפריסה מעוצבת היטב של חנויות כפריות ושדרות. תמצאו הרבה מותגים מפורסמים כמו אדידס, באלדיני, נייקי, טומי הילפיגר, Swatch, Guess, K-Way… עם טמפרטורות קיץ באזור בדרך כלל מעל (37 מעלות צלזיוס), אל תשכחו להימרח היטב בקרם הגנה נגד שמש לפני שתסתובבו בסביבה החיצונית המקסימה הזו.

בתוך החנויות הממוזגות יש מגוון רחב של מותגים בינלאומיים ואיטלקיים מובילים באופנה, הלבשה תחתונה, מוצרי בית, הנעלה ומוצרי עור, תכשיטים, קוסמטיקה ובשמים. הכפר הזה ליד פירנצה מציע גם מגוון טוב של מקומות להירגע לנשנש באחד מבתי הקפה והגלידריות ועד למסעדות המציעות מאכלים איטלקיים מסורתיים.

כמו ברוב חנויות האאוטלט האירופיות, הנחות טיפוסיות נעות בין מינימום של 30% ל-70% או יותר על פריטי סוף עונה. לפני שאתם מבקרים, אל תשכחו לבדוק את אתר האינטרנט של כפר אאוטלט ולדיצ'יאנה כדי להירשם ל-'Village Card' המציע הנחות נוספות של 10% עד 15% בחנויות המשתתפות.

בואו נשאר חברים

רוצים לקבל מסלולים, המלצות והטבות בלעדיות ישירות למייל או לווצאפ?