בלוג התיירות הגדול והמקיף בישראל לנוסע העצמאי לאיטליה
מבית סולו איטליה

יעוץ, תכנון והזמנה

Palmanova Outlet

כמו העיירה פלמנובה הסמוכה בצפון איטליה (נמצאת במרחק של 20 ק"מ מאודינה) המפורסמת במערך "מבצר הכוכבים" הייחודי שלה, כך פלמנובה אאוטלט מחקה את הפריסה של רחוב ונציאני מפותל. עם למעלה מ-90 חנויות בצבעים בהירים עם גגונים לאורך הרחוב, לפריסת הכפר יש תחושה נוחה – הרבה יותר רגועה מהרחובות ההומים של ונציה שהוא מעתיק.

ל- אאוטלט פאלמנובה מבחר רחב של אופנה, קוסמטיקה, אביזרים וקישוטים לבית עם הנחות אופייניות של בין 30% ל-70%, שימו לב למבצעים המיוחדים של 'Extrasconti' כאשר ההנחות גדולות עוד יותר. לקונים שרוצים להפיק את המיטב מהביקור שלהם, המרכז מציע גם שירות אישי של קניות אישיות, עם מומחי אופנה זמינים כדי לייעץ לך היכן למצוא את המבצעים הטובים ביותר שיתאימו לצרכי האופנה שלך.

פריסת הכפר של אאוטלט פאלמנובה ידידותית מאוד למשפחות. יש בילויים לילדים; אזורי ילדים ושירות השכרת כרכרות למקרה שהילדים הקטנים שלכם יתעייפו לפני שניצלתם את כל המבצעים.יש מתקיימים גם הופעות ואירועי חוצות קבועים בכיכר המרכזית, יחד עם מבחר טוב של סגנונות שונים של בית קפה, מסעדה וחנות אוכל. אם אתם מבקרים מאתר הנופש הסמוך גראדו, בדקו מקומית אם אוטובוס ההסעות זמין במהלך הקיץ.

בואו נשאר חברים

רוצים לקבל מסלולים, המלצות והטבות בלעדיות ישירות למייל או לווצאפ?