בלוג התיירות הגדול והמקיף בישראל לנוסע העצמאי לאיטליה
מבית סולו איטליה

יעוץ, תכנון והזמנה

Mantova Outlet Village

אאוטלט מנטובה ממוקם בעיר הציורית ולמונטה האיטלקית, במרחק נסיעה קצרה מרומא, דומה יותר לעיירה מאשר לקניון. הוא נפתח בשנת 2003 ויש יותר מ-100 חנויות של מותגים מפורסמים בעולם הממוקמות על שטח כולל של 30,000 מ"ר. כשמגיעים מהכביש המהיר, כפר האאוטלט נראה כמו כפר מלא בבתים צבעוניים. יש הנחות לאורך כל השנה על בגדי גברים ונשים כאחד, נעליים, מוצרי קוסמטיקה, מוצרי עור, כלי מטבח וכלי אפייה, כמו גם בגדי ספורט ופריטים נוספים, הנעות בין 30 ל-70%!
אזור הקניות הגדול הזה הוא ביתם של בוטיקים המציעים את הקולקציות האחרונות של סחורה באיכות מעולה, וביקור ברובע האופנה התוסס דומה לטיול יום יותר מסתם חווית קניות בקניון. עם מותגים כמו Guess, Lee, Gas, Miss Sixty, Elisabetta Franchi ועוד, מובטח שגם גברים וגם נשים ימצאו משהו במחיר אטרקטיבי עבור עצמם, או עבור ילדיהם ומשפחותיהם.
בכפר האאוטלט מנטובה יש מספר רב של מסעדות כמו:
Lindt Maitre Chocolatier, Culto, La Sosta, PanePiero Pizza e Foccaccia, Spizzico ACafe Rustichelli & Mangione. כך שכל קונה ימצא משהו טעים לאכול.
בנוסף לשלל חנויות המותגים המובילים, ישנן מסעדות ואזורי בילוי, חניון גדול ליותר מ-2,500 מכוניות, מלתחות, מכונות למשיכת מזומנים, אזור משחקים לילדים ועוד. טיול לאאוטלט של מחוז האופנה מנטובה יכול להפוך ליום כיף להנאת כל המשפחה.

כפר האאוטלט מנטובה מנוהל על ידי רובע האופנה, כחלק מ Mittel Group.
Mittel Group היא אחת החברות הוותיקות בבורסה של מילאנו. רובע האופנה, מפעיל 3 מרכזי אאוטלט מפעלים באיטליה, המתמקדים בחוויות קניות נהדרות עם אווירה של כפר קטן.

בואו נשאר חברים

רוצים לקבל מסלולים, המלצות והטבות בלעדיות ישירות למייל או לווצאפ?