בלוג התיירות הגדול והמקיף בישראל לנוסע העצמאי לאיטליה
מבית סולו איטליה

יעוץ, תכנון והזמנה

Franciacorta Outlet

דרומית להרי האלפים באזור לומברדיה, נפתח לאחרונה כפר אאוטלט פרנסיאקורטה. עם זאת, הוא כבר צבר פופולריות ונחשב לאאוטלט השני בגודלו ובחשיבותו במילאנו. כפר האאוטלט נמצא קרוב מאוד לנמל התעופה ברשיה מונטיצ'יארי, נמל התעופה ברגמו אוריו אל סריו ונמל התעופה ורונה וילפרנקה, מה שהופך אותו למיקום טוב מאוד לקונים מחוץ או מתוך איטליה ואירופה. הנחות כל השנה על סחורה של מותגי אופנה מפורסמים מושכות אלפי מבקרים מכל העולם. ההנחות כאן נעות בין 30-70% ומחזיקי כרטיס וילג' מקבלים הנחה נוספת של 5-10%, שהיא בהחלט יותר מכל מבצעים שחנויות קמעונאיות רגילות יכולות להציע.

יש יותר מ-70 בוטיקים של מותגי בגדים מפורסמים כמו קלווין קליין ג'ינס, ברוקס ברדס, גאס, פינקו, סטפניל ואחרים, וכ-20 חנויות נעליים מונו-מותגים ורב-מותגים, וזה בין היתר שמוכר הלבשה תחתונה, קוסמטיקה ואיפור, תכשיטים, צעצועים ובשמים.

מעוצבת כעיירה קטנה עם חנויות רבות, פרנסיאקורטה מציעה מבחר מרשים של מסעדות, ברים ואזורי אוכל. יש מגרש משחקים לילדים, מכוני יופי, כמו גם ספא בתוך כפר האאוטלט. במהלך אירועי ספורט פופולריים, במיוחד משחקי כדורגל, הם משודרים על מסך גדול, הממוקם בכיכר המרכזית של כפר הקניות. לקוחות יכולים ליהנות מאזור חניה גדול שיכול להכיל עד 3000 מכוניות, יכולת לערוך קניות ב-Tax Free, כמו גם מכונות מזומנים ומכלאות לחיות מחמד.

מלבד קניות ב- אאוטלט פרנסיאקורטה יש גם אתרי תיירות רבים ברחבי פרנסיאקורטה. תיהנו ממרוצי קרטינג, טעימות יין, וצאו לסיבוב סביב אגם לאגו ד'איזאו במכונית וינטג' ועוד רבים נוספים. האאוטלט וילג' מארגן גם סיור בן יומיים באזור לתיירים שרוצים לדעת יותר על האזור.

בואו נשאר חברים

רוצים לקבל מסלולים, המלצות והטבות בלעדיות ישירות למייל או לווצאפ?