בלוג התיירות הגדול והמקיף בישראל לנוסע העצמאי לאיטליה
מבית סולו איטליה

יעוץ, תכנון והזמנה

מסעדות מומלצות ברומא – 8 טראטוריות שחובה לסמן !

הגעתם לרומא? מחפשים מסעדות מומלצות?  רוצים לטעום את הטעם האמיתי של האוכל הרומאי? טובעים באוקיאנוס ההמלצות? 

המטבח הרומאי משמר את טעמיו כבר מאות ואלפי שנים. מטבח מסורתי. אוכל ביתי כמו בביתם של מאמות רומאיות מקומיות כבר לא תמצאו הרבה בעיר הנצח. מסעדות כאלה, כמו של פעם – הן מצרך נדיר. בדיוק בשביל זה צוות אלורה ריכז עבורכם את המיטב.

על סוגי המסעדות והמנות באיטליה פירטנו בפוסט שכדאי לכם לקרוא שוב. 

קבלו 8 מסעדות מומלצות ברומא (והפעם טראטוריות)  בהן תרגישו באמת איך כל הטעמים של רומא מובלים אליכם היישר לחך…

Nannarella Roma

Address: Piazza DI S. Calisto, 7/a,

Tel: +39065378581

בלב שכונת טראסטברה, אחד ממוקדי הבילוי של הרומאים המקומיים, ממוקמת  טראטוריה שאסור לכם לפספס. נחשבת כיום למבוקשת בעיר ויש לה את כל הסיבות להיות כזאת. הפשטות והאיכות – הם הקלף המנצח של הטראטוריה שפועלת באותו מקום כבר כמעט 100 שנים. אם המקומיים ממשיכים לפקוד אותה, כנראה יש סיבה. אזהרה – האוכל טעים ברמות אבל כך גם התורים. חובה להזמין מראש באתר.

 

Da Gino al Parlamento

Address: Vicolo Rosini, 4

Tel: +39066873434

קרוב לפרלמנט האיטלקי, מרחק הליכה מהפנתאון ומכיכר MONTECITORIO, ממוקם המוסד הרומאי שאין פוליטיקאי מקומי שלא אכל בו. יש שולחנות  קבועים לסלבים וניתן לראות מי אכל ובאיזה שולחן במפה המצויירת בכניסה. המלצרים לא מתחלפים כבר שנים וזה חלק מסוד הקסם הרומאי שלה. הכי רומא שיש. חובה !

 

Trattoria Al Tettarello

Address: Via dei Capocci, 4

Tel: +39064742130

בשכונת  Monti הקטנה והמיוחדת, רחוק מההמון התיירותי אבל עדיין, בלב ליבה של העיר. מרחק 10 דקות הליכה משדרת Viale dei Fori Imperiali. טראטוריה קטנה מעולה ומשפחתית, מנות רומאיות. פסטה Cacio e Pepe שחובה לנסות ופיצה סוף. שווה !!

 

Tonnarello

Address: Via della Paglia 1

Tel: +39065806404

בשכונת טראסטברה, באמצע הדרך בין כיכר Piazza Trilussa (בה תמצאו את כל צעירי העיר) לכיכר Piazza Santa Maria in Trastevere. הטראטוריה הרומאית שתרגישו בה כאילו בביתם של מקומיים. הצלחות, אופן ההגשה המיוחד והאוכל. אוי ה –  Tonnarelli alla Carbonara ואוי ה –  Saltimbocca alla Romana וכמה שבא לי הטירמיסו שלהם. הזמנות מראש חובה !!! אחרת אין סיכוי….

Trattoria Da Enzo al 29

Address: Via dei Vascellari, 29

Tel: +39 06 581 2260

אחת הטראטוריות המועדפות עלי. קטנה (8 שולחנות), בקצה הדרומי והפחות מוכר של שכונת טראסטברה, פרח הקישוא הממולא באנשובי או מוצראלה הכי טוב שאכלתי, הארטישוק בנוסח יהודי רומא בדיוק כמו שסבתא שלי היתה מכינה, הריגאטוני ברוטב אמאטריצ'יאנה המושלמים והקציצות ברוטב הכי ואוו שיש. המקום שאני תמיד חוזר אליו…

Trattoria Sora Lella

Address: Via di Ponte Quattro capi, 16

Tel: +39066861601

על האי טיברינה Tiberinaשבלב נהר הטיבר, בדיוק באמצע הדרך בין פיאצה Campo de' Fiori לשכונת  Trastevere. מרחק 5 דקות הליכה מהגטו היהודי, ממוקמת  הטראטוריה הרומאית המעולה Trattoria Sora Lella. הסופלי (כדורי האורז הרומאים ) מושלמים, Tonnarelli cacio e pepe con Menta Romana  – מנת פסטה מנצחת וה – Trippa alla Romana הכי רומאית שיש. אל תוותרו . 

Osteria da Fortunata

Address: Via del Pellegrino, 11/12

Tel: +390660667391

אם תשאלו מקומיים רומאים איפה כדאי לאכול אוכל רומאי ביתי, רבים מהם ימליצו לכם על Osteria da Fortunata. דקותיים הליכה מכיכר   Campo De' Fiori. המאמות המכינות את הפסטה בחזית האוסטריה הנפלאה הזו, הן הסימן הראשון שהגעתם למקום הנכון. מושלם. 

Flavio al Velavevodetto

Address: Via di Monte Testaccio, 97

Tel: +39065744194

שכונת Testaccio הינה השכונה של הצעירים ברומא. הכי אינית והכי מגניבה. אחד ממוקדי סיורי האוכל הרגליים בעיר.  בחלק הדרומי של רומא, ממוקמת אחת המסעדות המקומיות הטובות ברומא Flavio al Velavevodetto. אם בא לכם לטעום את מנת הפסטה הכי רומאית וטיפוסית שיש Alla carbonara אין ספק שזה אחד המקומות הבטוחים לנסות אותה. מושלם. 

בואו נשאר חברים

רוצים לקבל מסלולים, המלצות והטבות בלעדיות ישירות למייל או לווצאפ?