בלוג התיירות הגדול והמקיף בישראל לנוסע העצמאי לאיטליה
מבית סולו איטליה

יעוץ, תכנון והזמנה

אגם גארדה – 13 הפארקים שכל ילד היה שמח לבקר בהם

אגם גארדה - 13 הפארקים שכל ילד היה שמח לבקר בהם

אגם גארדה הוא ללא ספק האזור המבוקש ביותר באירופה לטיול משפחתי מגוון ומאתגר עם המשפחה. האזור מושלם לחופשה ומציע למשפחות עם ילדים בכל הגילאים שלל אטרקציות. בעיקר הפארקים הרבים, השונים והמגוונים, שיש לאגם גארדה להציע. קבלו את 13 הפארקים הכי אטרקטיביים ששווה לבקר בהם בחופשה המשפחתית הבאה שלכם בצפון איטליה. 

1. פארק השעשועים גארדה לנד - GardaLand

סוג פארק: שעשועים

עיירה Castel Nuovo del Garda

אתר אינטרנט: https://www.gardaland.it

מיקום: על גדות אגם גארדה, בחלק הדרום מזרחי של האגם. 5 דקות מהעיירה Peschiera del Garda

ללא ספק פארק השעשועים הגדול והחשוב באיטליה. בין הגדולים באירופה ומלך הפארקים באיטליה. מיקומו על האגם יאפשר לכם מתקנים שיעלו אתכם מעלה, ליהנות ממראות עוצרי נשימה. פארק השעשועים  גארדלנד מחולק ל- 3 מתחמי אטרקציות, ב- 3 צבעים שונים, כל אחד מעיד בשמו על רמת האתגר והשיוך לאוכלוסיית היעד: 
המתקנים הכחולים (פנטזיה) – מתאימים לגילאים הצעירים, ולמי שמחפשים ליהנות ממתקנים מגניבים אבל עדיין רגועים ושלווים.
המתקנים הירוקים (הרפתקאות) – מתאימים כמעט לכל הגילאים ובמיוחד למי שמחפש אתגר נעים ולא מפחיד במיוחד.
המתקנים האדומים (אדרנלין) – אלו כבר מיועדים לאמיצים שביניכם, המחפשים איך לאתגר את הלב הפועם בקרבכם. 

הפארק מציע גם מתחם מלונות (3) www.gardaland.it/en/our-hotels/our-themed-hotels/gardaland-hotel והם מתאימים במיוחד לאלו המבקשים לשהות בקרבת הפארקים הרבים הפזורים באזור. 

2. מתחם עולם הים (Gardaland Sea Life Aquarium)

עולם הים בגארדלנד (Garda Land Sea Life Aquarium) צמוד לפארק השעשועים גארדלנד, ולו מומלץ להקדיש בין 1-2 שעות. מדובר למעשה במתחם ובו שלל אקווריומים בגדלים שונים המציעים כ-5,000 מינים של חיות תת מימיות כגון דגים, מדוזות, כלבי ים, כרישים ושלל צמחי ים מכל הסוגים. במהלך היום ניתן לצפות במופעי האכלה של כרישים ובתצוגת כלבי ים שווה.

הכניסה לשני המתחמים אפשרית בנפרד אולם ניתן לרכוש כרטיס משולב לפארק שעשועים GARDLAND ולעולם המים הסמוך ובכך לחסוך לא מעט יורו. 

המלצה: אם הכוונה למצות את שני הפארקים ביום אחד, התחילו דווקא בעולם הים והמשיכו לגארדלנד עד לסגירתו.  

אתר מומלץ לרכישת כרטיסי ובהנחה:  https://www.tikez.it

3. מתחם השעשועים Canevaworld Resort

סוג פארק: שעשועים, פארק מים, פארק הסרטים וארוחת ערב עם אבירים

עיירה Lazise del Garda

אתר אינטרנט: https://www.canevaworld.it

מיקום: על גדות אגם גארדה, בחלק הדרום מזרחי של האגם. 10 דקות מהעיירה Peschiera del Garda

חשוב:

ראשית, ניתן לרכוש כרטיס משולב לכל 3 המתחמים בפארק. יוצא זול יותר מאשר לכל אחד בנפרד. 

שנית, כאשר באים לשבוע טיול באזור אגם גארדה, ורוצים לנצל את הזמן ככל שניתן, אפשר להספיק את כל 3 המתחמים ביום אחד. צריך פשוט להיות יעילים ולהשכים קום. 

את פארק המים ופארק הסרטים ניתן לעשות מהפתיחה בשעה 10:00 ועד לסגירה בשעה 18:00. הם צמודים וניתן לעבור מאחד לשני בדקותיים. ואז, אחרי מנוחה והתארגנות ניתן להמשיך ישר למופע האבירים הראשון המתחיל בשעה 19:00 (בחודשי הקיץ יש מופע שני ב- 21:30). אם הלינה שהזמנתם קרובה למתחם CANEVAWORLD, ניתן גם לחזור למלון, להתארגן, ולהגיע למופע האבירים השני. 

אתר מומלץ לרכישת כרטיסי ובהנחה:  https://www.tikez.it

4. פארק המים  Caneva Aquapark

פארק השעשועים קאנווה וורלד CANEVA WORLD  הינו פארק שעשועים מדהים, במרחק 4 ק"מ מפארק השעשועים GARDALAND ומחולק ל- 3 מתחמים שונים הצמודים האחד לשני: 

אתר אינטרנט: https://www.canevaworld.it/caneva-the-aquapark.html

קאנווה אקוואה פארק CANEVA ACQUA PARK – פארק מים מעולה שבו שפע של מתקני מים: בריכות שחייה, מגלשות ברמות אדרנלין שונות לכל הגילאים, מסלולי אבובים, מפלים ועוד הנאות רטובות לכל המשפחה. 

5. פארק הסרטים  MOVIELAND

אתר אינטרנט: https://www.canevaworld.it/movieland-the-hollywood-park.html

ארץ הסרטים  MOVIELAND – מיני פארק שעשועים לילדים, לא גדול כמו גארדלנד, בהשראת הוליווד. המיוחד בו הינם מתקני שעשועים ומתקנים בהשראת סרטי קולנוע. גם כאן תמצאו חלוקת מתקנים לפי משפחה, הרפתקאות ופעולה. 

6. מופע וארוחת אבירים  Medieval Times

אתר אינטרנט: https://www.canevaworld.it/medieval-times.html

צמוד לפארק המים, אך מצידו השני. שילוב מהנה של ארוחת ערב מסורתית עם מופע אבירים המיועד לכל המשפחה כמו כפפה ליד. המופע הינו תחרות בין 4 אבירים על גבי סוסים הנאבקים על ליבה של נסיכה באמצעות תחרויות וקרבות שונים. לכל אביר צבע שונה, וכל מבקר מקבל כתר בצבע האביר עם הכניסה. העידוד והמעקב אחרי הצלחתו או כישלונו של האביר שלכם, הופך את הארוע לססגוני, רעשני במיוחד (לקטנים לוקח זמן להתרגל) ומהנה. 

הארוחה עצמה צמה טעימה ומדמה את חיי האבירים של תקופת ימי הביניים. מרק ירקות בקערות ברזל ללא ידיות, עופות שלמים ללא סכין ומזלג, המחייבים את הילדים לאכול בדיוק כמו פעם. יש פתרון גם לצמחוניים. 

7. פארק אתגרי Jungle Adventure

סוג פארק: אתגרי, חבלים

עיירה San Zeno In Montagna

אתר אינטרנט: www.jungleadventurepark.com 

מיקום: בעיירה San Zeno המשקיפה על אגם גארדה. על הגדה המזרחית של האגם. 5 דקות מהעיירה  Torri del Benaco  ו – 35  דקות מהעיירה Peschiera del Garda  – היושבות שתיהן על האגם.

פארק JUNGLE ADVENTURE PARK, הינו פארק אתגרי אקטיבי לכל המשפחה ולכל הגילאים, כולל מבוגרים, הממוקם בלב יער ומשלב פעילות פיזית הדורשת ריכוז וקואורדינציה. הפעילות המוצעת בפארק כוללת אומגות, הליכה על רשתות, טיפוס בחבלים ועוד. הפעילות בטוחה וכוללת ציוד בטיחות ברמה הגבוהה ביותר, תדריכים טרם תחילת פעילות ומדריכים מקומיים הצמודים לכל שלב בפעילות. בפארק תוכלו למצוא מסלולים בדרגות קושי שונות, החל ממסלולים קלים ופשוטים המתאימים לילדים בגילאי 3-6 והמשך במסלולים קשים שגם מבוגרים וגם אנשים מנוסים ימצאו עצמם מתאמצים לסיימם. 

בפארק ארבעה מסלולים בדרגות קושי שונות.

המסלול הירוק הוא מסלול דיסקאברי (תגליות)- מגיל 8 וגובה 1.40 מ׳ ומעלה. זהו המסלול הבסיסי שבו מתחילים להבין איך הפארק עובד. במסלול זה תתנסו באומגה, הליכה על רשתות, גשרים ומדרגות ובסוף תהנו מנסיעה ברכבל מהיר.

המסלול הכחול הוא מסלול הרפתקאות- מגיל 11 וגובה 1.60 מ׳ ומעלה. מסלול זה מזכיר את ההרפתקאות של אינדיאנה ג׳ונס, טרזן ולארה קראפט ביער, ומכיל 21 שלבים שונים.

המסלול האדום הוא מסלול תחושתי- מגיל 14 ומעלה. זהו מסלול מהיר ומרגש יותר, מתאים למי שעבר כבר את המסלולים הבסיסיים יותר בפארק, ומצריך פעילות פיזית נמרצת יותר.

המסלול השחור הוא מסלול אדרנלין- מגיל 14 ומעלה. זהו המסלול המהיר והמרגש ביותר של הפארק. הוא אינטנסיבי וזהו המסלול הקשה ביותר, המאתגר את הפחדים.

בפארק גם מסלול מיוחד המותאם לילדים בגילאים 3-6.

8. פארק נטורה ויוה (ספארי) Parco Nature Viva

אתר אינטרנט: https://www.parconaturaviva.it

מיקום: בין אגם גארדה (15 דקות)  לעיר ורונה (25  דקות)

סוג: ספארי

הפארק המקסים הממוקם במקום פסטורלי הוא שילוב מנצח של ספארי בו נוסעים ברכב בין זברות, ג'ירפות אריות, טיגריסים וחיות בר רבות נוספות, לבין גן חיות שהביקור בו מתבצע בהליכה רגלית בין שלל חיות מסוגים וזנים שונים. בנוסף, תוכלו למצוא במקום גם מתקני שעשועים, חנויות ומסעדות. בחלקו האחרון מאפשר פארק נטורה ויוה לאורחיו לפגוש דגמי דינוזאורים מדהימים בגודל של 1:1 מה שמשאיר את הילדים נפעמים ונרגשים. פארק נטורה ויוה נולד בין השאר על מנת לשמר את מגוון החי ולהגן על חיות הבר. ניתן לבלות בו יום שלם או מספר שעות בלבד. 

9. פארק המפלים מולינה Parco delle Cascate

אתר אינטרנט: https://parcodellecascate.it

מיקום: בין אגם גארדה (45 דקות)  לעיר ורונה (40  דקות)

סוג: טבע

פארק המפלים Parco delle Cascate הינה שמורת טבע יפיפייה ומקום מפלט מושלם מהחום שיש סבירות גבוהה שתשרור בחודשי יולי אוגוסט. הנסיעה אל הפארק היא חוויה בפני עצמה ומשלבת מעבר באזור היין המפורסם ואלפוליצ'לה Valpolicella. הפארק ממוקם בערוץ נחל הזורם מתחת לעיירה קסומה בשם Molina. יש לקחת בחשבון ירידה לא פשוטה מחניית הפארק ועד לכניסה אליה אבל המעבר בסמטאות העיירה שווה את המאמץ. בדרך מטה שימו לב לכנסייה הקטנה והצנועה, ולמעדניה הסמוכה אליה בה תוכלו להצטייד במצרכים לפיקניק שתוכלו, אם בא לכם, לערוך באחת מנקודות העצירה בפארק. משפחות עם עגלות – הצטיידו במנשא (מנקודת הכניסה לפארק). 

בפארק 3 מסלולים: הירוק, קצר ולעניין כ 30 דקות. האדום  – 60 דקות קצת יותר מאמץ אבל לא נורא בכלל. השחור – למיטבי לכת בלבד – כשעתיים. 

מה תפגשו בפארק: מפלים רבים, נדנדה המגיעה כמעט עד המפל, שבילי הליכה מוצלים (רק בשביל זה שווה להגיע), פינות קסומות לפיקניק משפחתי.

זכרו – מהחנייה ועד הכניסה (ירידה) כ – 15 דקות. ואיש לא יישא אתכם על הכתפיים חזרה בעלייה 😊.

10. פארק סיגורטה Parco Sigurta

אתר אינטרנט: https://www.sigurta.it

מיקום: מדרום לאגם גארדה, 20 דקות מהעיירה Peschiera del Garda

סוג: גן בוטני

פארק טבע מדהים, עם שטחים ציבוריים ירוקים גדולים, מקום מושלם לטיול ולפיקניק משפחתי. 

התנועה בפארק אפשרית ברגל, עם אופניים או רכב גולף. בתקופת הסתיו צבע השלכת משתלט על הפארק והחוויה מתעצמת. בפארק מתחם בעלי חיים עם איילים ונקודות תצפית מדהימות על נהר המינצ'ו הזורם תחתיו. הלבירינט (מבוך) הוא אטרקציה לילדים הנהנים ללכת בו לאיבוד. אחד משיאי הביקור בפארק היא בריכת הדגים בלב המדשאה הגדולה. 

11. פארק לאולנדיה ומיני איטליה Parco Leolandia

אתר אינטרנט: https://www.leolandia.it/en

מיקום: בין מילאנו ואגם גארדה, לא רחוק מהעיר ברגמו BERGAMO. 

סוג: שעשועים (יותר לילדים בגילאי 2-12)

Leolandia הוא פארק השעשועים הראשון באיטליה המוקדש למשפחות עם ילדים. פארק שעשועים לכל דבר, מותאם יותר לילדים בגילאי 2-12. בנוסף מתחם ענק ומיוחד המתאר את אזורי איטליה השונים במיניאטורה. מקום מושלם למשחק זיהוי עם הילדים של אתרים מפורסמים בארץ המגף. 

12. פארק הטרמאלי וילה צ'דרי Villa dei Cedri

אתר אינטרנט: https://www.villadeicedri.it/ita/index.php

מיקום: בעיירה קולה די לאציסה Cola` di Lazise, 12 דקות מהעיירה פסקיירה דל גארדה Peschiera del Garda  שעל גדות על האגם. 

סוג: מעיינות חמים

הפארק הטרמלי וילה דיי צ'דרי Villa dei Cedri ממוקם בלב מלון בעל אותו שם. בתוך הפארק אגם ענק ובריכות מים טרמליים, כולל מפלים וזרמי סילון לטיפול בגוף, בטמפרטורת מים של 36 מעלות. המקום גם מציע טיפולים מסוגים שונים. המקום מתאים מאד לילדים בכל הגילאים. 

13. פארק המים קבור Parco Cavour

אתר אינטרנט: https://www.parcoacquaticocavour.it

מיקום: מדרום לאגם גארדה, כ- 25 דקות מהעיירה פסקיירה דל גארדה Peschiera del Garda  ו -10 דקות מהעיירה הקטנה והמקסימה Valeggio sul Mincio. 

סוג: פארק מים 

פארק המים קבור Cavour מתאים במיוחד משפחות עם ילדים בגילאים צעירים. הוא פחות הומה מפארק המים CANEVA WORLD ורמת מתקני המים בו מותאמת לגילאים הקטנים יותר. הפארק גדול ורחב ידיים, מלא מדשאות ועצים. יש בו בריכה מרכזית גדולה מוקפת חול ים ומספר מתחמים הכוללים בריכות ומגלשות. 

בואו נשאר חברים

רוצים לקבל מסלולים, המלצות והטבות בלעדיות ישירות למייל או לווצאפ?