בלוג התיירות הגדול והמקיף בישראל לנוסע העצמאי לאיטליה
מבית סולו איטליה

יעוץ, תכנון והזמנה

איך להגיע לנאפולי?

בטיסה

שדה התעופה של נאפולי Aeroporto Capodichino, מרוחק כ 15 דקות נסיעה לתחנת הרכבת המרכזית של העיר או כ 20-30 דקות ממרכז העיר.

מונית –  הכי קל ונוח

מחכות ביציאה.  10-12 יורו כולל מזוודות עד תחנת הרכבת המרכזית בעיר (Stazione Centrale) או  כ 20-30 יורו למרכז העיר. מומלץ עד מאד לבקש טרם הנסיעה תשלום מוסכם מראש הנקרא  = Tariffe Predeterminate – טָאריפֶה פְרֶהדֶטֶרְמינָאטֶה. ודאו שהמחיר כולל גם את המזוודות שאיתכם.

אוטובוס  – הכי זול

אוטובוס שאטל בשם Navetta Alibus   מחבר את שדה התעופה עם מרכזה של נאפולי ועם נמלה הראשי. עלות הנסיעה היא 5 יורו ואת לוחות הזמנים ניתן להוריד מכאן.

האוטובוס עוצר בשתי תחנות במרכז העיר:

  1. החשובה מכולם: תחנת הרכבת המרכזית של העיר: נאפולי  צ’נטרלה (Napoli Centrale) –

ממנה ניתן להתחבר גם לרכבת התחתית Metro של העיר. שם תחנת המטרו בתחנת הרכבת המרכזית בנאפולי: גריבלדי  (Garibaldi)

גם לרכבת מפרץ נאפולי (CircumVesuviana)  .

וגם לרשת האטובוסים העירוניים שיקחו אתכם כמעט לכל עיר ועיירה באזור נאפולי.

  1. נמל העיר מולו אנג'וינו (Molo Angionio) שיכול לשמש את מי שלוקח מעבורת מיד עם הנחיתה או לחלופין חוזר לשדה משייט לקראת המראה. היתרון של תחנה זו היא קרבתה למרכז העיר כגון כיכר העירייה (Piazza Municipio).
 
ברכבת

תחנת הרכבת הראשית של נאפולי Stazione Centrale  היא ללא ספק עורק התחבורה הראשי אליה וממנה. רכבות מכל איטליה ומרומא מגיעות אליה, כך גם האוטובוס הישיר משדה התעופה של נאפולי העוצר ממש בכניסה לתחנת הרכבת.

לאותה תחנת רכבת מגיע גם קו הרכבת האזורי הנקראת כאמור  Circum Vesuviana והמייתרת את הצורך להגיע מסורנטו לנאפולי עם רכב.

מתחנת הרכבת ניתן כאמור להמשיך למרכז העיר עם מוניות המחכות תמיד בכניסה או עם הרכבת התחתית  – ממנה ניתן להתחבר גם לרכבת התחתית Metro של העיר. שם תחנת המטרו בתחנת הרכבת המרכזית בנאפולי: גריבלדי  (Garibaldi).

המלצתנו: הגעה לנאפולי ברכבת היא קלה ויעילה. היא חוסכת הרבה מאד כאב ראש של חיפוש חניות ועמידה בפקקים שבנאפולי הם כמעט אין סופיים.

ברכב

התנועה בנאפולי אינה פשוטה תרתי משמע. באם מתאפשר לכם כאמור להגיע לנאפולי ברכבת, עדיף.

במידה ובכל זאת תחליטו להגיע ברכביכם, מומלץ להחנות את הרכב באזור תחנת הרכבת של נאפולי Stazione Garibaldi בחניון Metropark Napoli Centrale. קחו בחשבון בסבירות גבוה שתידרשו להשאיר את מפתחות הרכב לטובת תמרון הרכבים הרבים החונים במקום. זו בקשה מקובלת באיטליה כולה.

מה לראות בנאפולי?  מסלול טיול ליום אחד.

מה לראות בנאפולי? מסלל מומלץ ל- 2 ימי טיול  

בואו נשאר חברים

רוצים לקבל מסלולים, המלצות והטבות בלעדיות ישירות למייל או לווצאפ?