בלוג התיירות הגדול והמקיף בישראל לנוסע העצמאי לאיטליה
מבית סולו איטליה

יעוץ, תכנון והזמנה

10 המסעדות המוזרות ביותר באיטליה

לקבל את הריזוטו שלכם ממערבל בטון או מריצה? לאכול ולא לשלם? מסעדה עם שולחן אחד? לאכול במטוס או מערת קרח? לאכול במסעדה חצובה בסלע על המים?

כל אדם או עסק, מכל סוג ובכל תחום, מבקש להיות מיוחד, ייחודי בולט בצורה כזו שיתייחסו אליו. במקרה של מסעדות, הרצון להתבלט גורם לפעמים למסעדות לחפש לעצמן את יוצא הדופן, מה שמוביל אותן לפעמים להיות מוזרות באמת.

באיטליה, הגסטרונומיה היא חלק מהמוטיבציה של התיירים וגם של האיטלקים עצמם, לנסוע רחוק עד למסעדה טובה. ואם היא גם מוזרה, אז יש סיבה.

קבלו את 10 המסעדות הכי מיוחדות או מוזרות בארץ המגף

Solo Per Due - Vacone, Lazio

אין זוג שלא מחפש לעצמו מידי פעם ארוחה אינטימית. קבלו את המסעדה שנולדה בדיוק בשביל זה. מסעדה עם חדרון אחד, שולחן אחד ו-2 כסאות. זהו. וזהו בדיוק שמה. מסעדה רק לשניים. כל צוות המסעדה יהיה מסור לכם עד כלות והכל באווירה רומנטית ייחודית.
אתר המסעדה  www.soloperdue.it

Grotta Palazese - Polignano a Mare, Puglia

המסעדה המעולה שוכנת בחבל פוליה, בעיירה המדהימה POLIGNANO A MARE. הירידה אליה היא בגרם מדרגות צר החצוב בסלע, המחירים לא זולים אבל הנוף והאווירה – שווים הכל.
אתר המסעדה  www.grottapalazzese.it 

Ristoaereo - Fiumicino, Roma

"גבירותי ורבותי, ברוכים הבאים לטיסת…." את הברכה המוכרת הזו תקבלו מייד עם הישיבה לשולחן שיש להזמין מראש. חלק נכבד מהמסעדה מורכב מחלל מטוס אמריקאי מדגם CONVAIR CV 440 METROPOLITAN שנרכש על ידי חברת התעופה אליטליה ונמכר לצבא האיטלקי. הקרבה לשדה התעופה FIUMICINO, הופכת את המסעדה למתאימה למי שמחפש משהו נחמד ליד השדה מיד אחרי נחיתה או טרם המראה.

Osteria Senz Oste - Valdobbiadene, Friuli

המסעדה המיוחדת הזו אינה שונה מרבות אחרות למעט העובדה המעידה על שמה: במסעדה הזו אין מארחים. ממוקמת בהרים, מצפון לוונציה ובחבל פחות מוכר FRIULI, המסעדה מציעה נוף מדהים, אוויר הרים צלול כיין והרבה מאד אוכל ביתי ויין מדהים. אוקי, אז מה בכל זאת  מיוחד כאן ? אף אחד לא יגיש לכם בה חשבון. הבעלים סומכים על היושרה של האורחים וכל אחד מוזמן לשים בקופסה המוצבת על אחד השולחנות…
אתר המסעדה  www.allostechenonce.it/allostechenonce

Ristorante Ciabot -Rivanazzano Terme, Lombardia

אחת המסעדות שיכולה בהחלט להתחרות על התואר: המשוגעת בעולם. לא בטוח שיכולה להתחרות ברמת האיכות, אבל אין ספק שהיא שונה. את פני הלקוחות מקבלים באפריטיבו שיוצא היישר ממכונת הדברה, האנטיפסטי מגיע על אריחי בניין, הריזוטו מבושל במערבל בטון ומוגש ממריצה, עם כף בנאים ואם תבקשו בסוף גם קיסם רחמנא לצלן,  חוטב עצים מקומי ידאג לכך במקום. אם תזכרו במה עוסק הפוסט הזה, תבינו שלא בטוח שזה המקום הראשון שתחפשו להגיע אליו. צריך לראות בשביל להאמין. 
אתר המסעדה  www.ciabot.com

La Casa Del Demone- Torino, Piemonte

בית השדים הזה היא אחת ממסעדות הבשרים הכי טובות בעיר טורינו. אווירת האימה המחכה לכם במסעדה לא אמורה להעיב על האיכות הנדירה הבשרים הארגנטינאים שבה. גולגלות, רוחות רפאים, שלדים, ארונות קבורה ואווירה מפחידה. תתכוננו. 
אתר המסעדה  www.lacasadeldemone.com

Cene Galeotte- Volterra , Toscana

פרוייקט חברתי מדהים. אסירים שבחרו להשתקם וללמוד את סודות המטבח, הבישול והמלצרות, להיות אלה שמביאים את החוויה הגסטרונומית מרגע ההכנה ועד לשלב ההגשה. מתקיים במבצר המדהים של העיירה Volterra שהיא לכשעצמה שווה ביקור. 35 יורו לאדם. 
אתר המסעדה  www.cenegaleotte.it

Atmosfera - Milano, Lombardia

דרך מקורית להכיר את פינותיה החבויות של מילאנו. חברת החשמליות של מילאנו תרמה שתי קרוניות שהפכו למסעדה מטיילת, מעוצבת בסגנון רטרו. התפריט מגוון, כולל לצמחונים. מעט מקומות. חובה להזמין מראש. אווירה נפלאה. 
אתר המסעדה  www.atmosfera.atm.it

Crazy Cat Cafe - Milano, Lombardia

חובבי חתולים יקרים, המסעדה הזאת היא המקום בשבילכם עם 9 חתולים שיסתובבו לכם בין הרגליים. המקום תוכנן תוך התחשבות בצרכי החיה הנקייה, מקום רגוע ושקט, ומשחק עם החתולים תוך כדי ארוחה מעולה ממש מתבקש. 
אתר המסעדה  www.crazycatcafe.it

Ice Club - Roma, Lazio

אם אתם חובבי וודקה חובה עליכם לנסות את המקום הקרחוני הזה. המקום בנוי כלו מקרח, חוויה מיוחדת שתעזור לכם להבין איך חיים אסקימואים אמיתיים בתוך בית האיגלו שלהם. 
אתר המסעדה www.iceclubroma.it

בואו נשאר חברים

רוצים לקבל מסלולים, המלצות והטבות בלעדיות ישירות למייל או לווצאפ?