בלוג התיירות הגדול והמקיף בישראל לנוסע העצמאי לאיטליה
מבית סולו איטליה

יעוץ, תכנון והזמנה

קניות ושווקים ברומא

איטליה היא ללא ספק מעצמת האופנה המובילה בעולם. מילאנו היא בירת האופנה של איטליה אולם גם לבירה הרשמית רומא יש הרבה שופינג איכותי ומגוון: המותגים המובילים, המעצבים החשובים, האאוטלטים הגדולים והשווקים הכי אין. השילוב של ככרות, עתיקות, היסטוריה ואומנות המאפיינים את העיר יחד עם קניות איכותיות ולא בהכרח יקרות – הופכות את רומא ליעד שופינג אטרקטיבי במיוחד.

אזורי קניות ברומא​

ברומא יש מספר אזורי קנייה ששווה להכיר ולבקר בהם:

שווקים ברומא

פורטה פורטזה - Porta Portese

שוק הפשפשים הגדול והמפורסם ביותר ברומא. פתוח רק בימי ראשון מהשעה 07:00 ועד השעה 13:00. תמצאו בו הכל: בגדים, כלי בית עתיקים, תכשיטים, פוסטרים, רהיטים, ביגוד יד שנייה, מדבקות ועוד הרבה דברים. שוק הפשפשים ממוקם בקצה הדרומי של רובע טרסטוורה.

ויה סאניו Via Sannio

ממוקם ליד כנסיית Basilica di San Giovanni in Laterano. תמצאו בו בגדים, אקססוריז ופריטי וינטג'. פתוח בבקרים בימי שני עד שבת.

 

אאוטלטים, רשתות וקניונים ברומא​

אאוטלטים באיטליה אינם מה שאנו מורגלים בישראל. הם אינם חנויות למכירת בגדים זולים. נהפוך הוא. אאוטלט באיטליה הינו מרכז קניות פתוח ובו מאות חנויות של מותגי האופנה הכי טובים באיטליה ובעולם. ההנחות באאוטלטים נעות בין 20%-70% לעומת המחירים באותן חנויות הממוקמות במרכזי הערים וברחובות הכי יוקרתיים. האאוטלטים ממוקמים תמיד מחוץ למרכזי הערים וההגעה אליהם אפשרית ברכב או באמצעות שאטאלים מסודרים בכל יום ובשעות קבועות.

Castel Romano Designer Outlet

מחוז: לאציו

עיר: רומא

לפרטים נוספים

Valmontone Fashion District Outlet

מחוז: לאציו

עיר: רומא

מרכזי קניות ברומא​

באיטליה בכלל וברומא בפרט קיימים מספר מרכזי קניות ענקיים, מקורים ומפוארים, שנותנים מענה בעיקר למקומיים. כל רשתות האופנה הגדולות והמובילות בעולם נמצאות בהם: Zara, H&M ועוד רבים וטובים אחרים. המחירים הוגנים והמגוון רחב. בכולם תמצאו גם סופר גדול וחנויות אלקטרוניקה. כמה מהם קרובים יותר למרכז העיר, אחרים קצת יותר רחוקים.

No data was found

מכירות סוף עונה – סיילים ( Saldi) ברומא

מכירות סוף העונה באיטליה כולה מתקיימות בשתי תקופות קבועות:
חורף: החל מ- 05.01 בדרך כלל, אורך כחודש וחצי או עד גמר המלאי.
קיץ: החל מ- 01.07 ולמשך כל הקיץ.

החזר מע"מ ברומא​

תייירים שאינם בעלי אזרחות אירופית יוכלו להנות מהחזר מע"מ על קניות מעל 155 יורו באותה החנות. המע"מ האטלקי הינו כ 10-12% וזה בהחלט שיקול חשוב בעת רכישת מוצרים באיטליה.

על מנת לאפשר לעצמכם את ההחזר יש לוודא ש:

  1. מחפשים בחנות את הסמל של TAX FREE ומוודאים גם מול מוכרי החנות.
  2. בעת התשלום בקופה בקשו מהמוכרים למלא יחד אתכם את שובר ה TAX FREE.
  3. חובה לבקש חשבונית – לא רק קבלה. ודאו ששמכם ומספר הדרכון שלכם מופיע בה.
  4. בהגיעכם לשדה התעופה, חפשו את השילוט לדלפקי החזר המס. תוכלו להיעזר בעמדת המידע בשדה.
  5. מסרו לפקיד בעמדת החזר המס את השוברים שמילאתם וודאו שהוא חותם עליהם. לעיתים יבקשו מכם להראות את הפריטים אותם רכשתם במסגרת ביקורת שגרתית ומדגמית שהם מבצעים. שתפו עימם פעולה. לכן חשוב להכין את הפריטים עליהם אתם מבקשים החזר בשלוף מהמזוודה.
  6. עם אישור שקיבלתם גשו לעשות צ'ק אין.
  7. עם כרטיס העליה למטוס ועם אשור החזר המס תוכלו לגשת בדיוטי פרי לעמדות התשלום הפזורות בהן cash refund. קחו בחשבון שתתבקשו להיפרד מכמה יורו עמלה עבור השרות.

החברות המובילות באיטליה בהחזרי המס הן:

http://www.taxrefund.it/
http://www.globalblue.com/

בואו נשאר חברים

רוצים לקבל מסלולים, המלצות והטבות בלעדיות ישירות למייל או לווצאפ?