בלוג התיירות הגדול והמקיף בישראל לנוסע העצמאי לאיטליה
מבית סולו איטליה

יעוץ, תכנון והזמנה

איך להגיע לרומא

כל הדרכים מובילות לרומא.
קבלו את כל האפשרויות כיצד להגיע לעיר הבירה של איטליה – רומא. 

בטיסה

ברומא יש שני שדות תעופה בינלאומיים עם למעלה מ-38 מיליון נוסעים שעוברים בעיר מדי שנה.

הראשון הוא  לאונרדו דה וינצ'י , על שמו של הגאון האיטלקי בן המאה ה 15, יליד טוסקנה. השדה ידוע גם בשמו פיומיצ'ינו Fiumicino (על שם העיירה הסמוכה – 3 ק"מ והוא הגדול, הראשי והרשמי. ממוקם ממערב לעיר ומרוחק כ  31 ק"מ ממרכז רומא. 

שדה נוסף, קטן בהרבה, צ'יאמפינו Ciampino כ 15 ק"מ מדרום מזרח לעיר, ומשמש בעיקר לטיסות הפנים ולטיסות הלואו קוסט Low Cost המגיעות לרומא מבירות אירופה השונות.

טיסות מישראל

מישראל ניתן להגיע לרומא עם טיסות ישירות היוצאות כמה פעמים ביום באמצעות חברות סדירות כמו אל על וחברת התעופה האיטלקית ITA  ובאמצעות חברות לואוקוסט דוגמת ריינאייר, וייזאייר ואיזיג'ט. 
המלצתנו: לבדוק, להשוות ולהזמין את כל הטיסות כולן באתר אחד מעולה בשם Edreams. לחצו כאן .
להסבר על הגעה משדות התעופה של רומא למרכז רומא כנסו לשדה התעופה בו תנחתו: 

בשייט

אם אתם עוגנים בנמלה של רומא צ'יויטאווקיה (Civitavecchia ) , יש לכם שלוש אפשרויות להגיע לרומא:

  1. להזמין מראש יום טיול באתריה המרכזיים של העיר,  הדרך המהירה והיעילה ביותר להנות מיום טיול אחד ברומא ולהספיק לחזור בזמן לאוניה. תוכלו למצוא סיורים, במחירים שונים החל מ 39.5 יורו לאדם עם מדריך דובר אנגלית (וללא עמידה בתור בכנסיית סן פטרוס במדינת הותיקאן). 
  2. להזמין העברה: אפשרות להעברות מנמל צ'יויטאווקיה למרכז רומא בעלות של 25 יורו לאדם בלבד לכיוון עם חזרה בזמן לאוניה.
  3. רכבת מתחנת Civitavecchia: האפשרות הזולה ביותר אולם הפחות מומלצת. המשמעות היא הליכה רגלית של כ20 דקות) או בנסיעה באוטובוס מטרמינל הנוסעים של הנמל לתחנת הרכבת (10 דקות) , ומשם, בהתאם ללוח הזמנים של הרכבת, בנסיעה של כשעה לפחות, עד תחנת הרכבת הראשית של רומא Stazione Termini. כנ"ל בחזרה אך קיים סיכון לאחר את העליה חזרה לאוניה.

ברכבת

לגלות את רומא ברכבת היא אחת הדרכים הזולות והטובות שיש. חברת הרכבות האיטלקית נקראת Ferrovie dello Stato . הרכבות המהירות נקראות Frecciarossa והן מחברות את רומא לערים המרכזיות של איטליה במהירות וביעילות. מרומא לפירנצה קצת יותר משעה וחצי, מרומא לנאפולי בשעה ורבע, מרומא למילאנו בכשלוש שעות ומרומא לונציה ב4 שעות. 

ישנן גם רכבות נוספות בשם Frecciargento  ו Frecciabianca המקשרות את רומא עם ערים אחרות נוספות, אך הן איטיות יותר. 

אתם מוזמנים לבדוק את לוחות הזמנים והמחירים ואפילו להזמין כרטיסים באתר הרכבות האיטלקי הרשמי. לחצו כאן

באוטובוס

לרומא ניתן להגיע בקלות רבה באוטובוסים היוצאים מכל ערי איטליה הגדולות וגם מבירות אירופאיות רבות. חברת האוטובוסים Flixbus מחברת את רומא עם כל איטליה ואירופה. אתם מוזמנים לבדוק לוחות זמנים ועלויות ואפילו להזמין כרטיסים באתר הרשמי לחצו כאן

בואו נשאר חברים

רוצים לקבל מסלולים, המלצות והטבות בלעדיות ישירות למייל או לווצאפ?