בלוג התיירות הגדול והמקיף בישראל לנוסע העצמאי לאיטליה
מבית סולו איטליה

יעוץ, תכנון והזמנה

Barberino Designer Outlet

העיר פירנצה במחוז טוסקנה באיטליה היא באמת אחת הערים היפות בעולם. לב ליבו של הרנסנס, תקופה של התפתחות תרבותית גדולה באירופה שמתחילה בסביבות המאה ה-14, פירנצה מתגאה בארכיטקטורה, באמנות ובספרות המדהימים ביותר המוצגים בכמה מהקתדרלות, הכנסיות והמוזיאונים המפורסמים ביותר. מקומות שחובה למבקרים לראות בפירנצה כוללים את הקתדרלה, בית הטבילה וגלריית אופיצי. בנוסף, הכנסיות של סנטה מריה נובלה וסנטה קרוצ'ה הן כמו גלריות אמנות בפני עצמן ובספריית סן לורנצו יש תערוכה מפוארת של גאונותו של מיכלאנג'לו. אאוטלט המעצבים ברברינו נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה בלבד מצפון אל מרכז העיר ההיסטורית.

הסביבה החיצונית של אאוטלט המעצבים ברברינו, הכוללת סדרה של גשרים המחברים בין חנויות מעבר ל River Sieve, מספקת סביבה נוחה לקוני חנויות אאוטלט המחפשים הנחות של עד 70% מהמחירים הסטנדרטיים. מותגי אופנה האיקוניים הזמינים בהנחות רגילות ועונתיות כוללים את פראדה, דולצ'ה וגבאנה והוגו בוס. עבור הילדים, בנוסף לחנויות אאוטלט למותגים כמו בנטון ודיזל קידסת חנות האאוטלט K.I.D.S מציעה גם שמות מובילים כמו Billieblush, Burberry, Little Marc Jacobs ו- Timberland – מה שמספק בחירה מצוינת לכל הגילאים, מתינוקות ועד בני נוער.

מרכז האאוטלט ברבינו מציע גם מבחר של מקומות מסוגננים לאכול ולהירגע בין מציאות. בית הקפה והמטבח Ca'puccino מציע הכל, מקפה איטלקי מסורתי ועד ארוחות לאורך כל היום – ו-Happy Hour לקוקטיילים, יינות ובירות בכל סוף שבוע. ב-Il Torracchione, הסועדים יכולים לצפות בשפים במטבח הפתוח מכינים ארוחות איטלקיות כפריות מסורתיות, בתוספת כמה יינות איטלקיים נהדרים.

בואו נשאר חברים

רוצים לקבל מסלולים, המלצות והטבות בלעדיות ישירות למייל או לווצאפ?