בלוג התיירות הגדול והמקיף בישראל לנוסע העצמאי לאיטליה
מבית סולו איטליה

יעוץ, תכנון והזמנה

מונציה לדולומיטים - "מסלול יוצא מן הכלל"

הדרך מונציה לצפון דולומיטים עוברת דרך הרבה מקומות יפים, מעניינים ושונים.
דרך קלה ומהירה היא נסיעה באוטוסטראדות. הראשונה A4 צוונציה עד ורונה ומשם עליה צפונה דרך A22 עד אזור אלטו אדיג'ה.
דרך פחות מוכרת אך משלבת אתרים מעניינים, נקודת תצפית ואגמים יכולה להפוך את המסלול לחוויה אחרת לגמרי. מתחילה באזור וונציה ומגיעה עד קורטינה ד'אמפצו.

טרויזו Treviso
טרוויזו היא עיר אחות קטנטנה לונציה אבל בלב מחוז ונטו. במשך מאות שנים היתה עיר מסחר חשובה ושער מעבר לסחורות ונציאניות שהגיעו מהים והתפזרו 'ביבשה'. סימניה של הרפובליקה הימית ניכר בכמה מקומות בעיר. זו עיר אלגנטית ליבה של העיר העתיקה היא Piazza dei signori. עיר שקטה ורגועה ובה תעלות שיט ואווירה מושלמת לטיול יום.
למסלול טיול בעיר טרויזו לחצו כאן: טרוויזו Treviso – מסלול מומלץ לסיור רגלי בעיר

קסטלו די סן סלבטורה Castello di San Salvatore
מבצר עם נוף מרשים ועם אפשרות (בתיאום מראש) לשלב טעימות יין ביקב של המקום. חשוב לבדוק לפני ימי ושעות פתיחה כי רק לאחרונה הם פתחו לקהל הרחב. עדיין, הנסיעה למקום, הנוף, ההרים הנשקפים מאחור, שווים ללא ספק.
האווירה במקום היא של ימי ביניים, אך בנגיעה מודרנית. שביל הכניסה, החומה עם שיניות, הארמון הראשי, מגדל השמירה ובין לבין גם שרידי מבנים אחרים. זהו אחד המבצרים המרשימים באירופה וריח ימי הביניים (המאוחרים) ניכר מאוד בביקור.
לאתר: קסטל סן סלבטורה

גרוטה דל קאלירון Grotte del Caglieron
סמוך לעיירה Breda מסלול הליכה מעגלי בטבע, של כשעה פחות או יותר, בין מערות ומפלים, חלקם טבעים חלק מלאכותיים. מסלול מסודר שאפשר לעשותו גם עם הדרכה מקומית. בסביבה ישנן עוד מסלולי הליכה, מערות ובכלל פנינת טבע מרגיעות. בסמוך מסעדה הכי מקומית שיש Ristorante alle Grotte da Nereo
אתר: מפלי קאליירון

Grotte Del Caglieron - Veneto

אגם סנטה קרוצ'ה Lago santa croce
אגם קטן וציורי בין ההרים. אם תגיעו לעיירה הדרומית Santa Croce תוכלו לראות את האגם במלואו עם ההרים כתפאורה עוצרת נשימה ועם השתקפות שלהם במים. אחר כך סעו ל Farra D'Alpago ונצלו את המיקום של הבר: Snack Bar La Vela כדי לשתות קפה או שפריץ מול הנוף המרגיע..

בלונו BELUNO
בלונו היא פרובינציה ועיר היושבת במרכז הרי הדולומיטים. לב העיר נעים לביקור ומציג אדריכלות מגוונת של תקופות שונות. העיר אינה גדולה ובסבך הסמטאות מתגלות פינות חמד, נקודות נוף מדהימות, ומספר כנסיות המומלצות לביקור. לא לפספס את התצפית על נהר הפיאבה Piave, מנקודת התצפית Al Ponte Della Vittoria. ב 1988 נוסד הפארק הלאומי, שהעיר נמצאת בליבו, המאפשר בילוי בטיולים רגליים, במסלולי אופנים, טרקים, מנוחה בעיירות קטנות עם נופים מהממים, נחלים ונהרות, צמחיה עשירה, יערות ופסגות מושלגות.

בלונו

פארק אתגרי ושעשועים 'קאראלטה'. Parco Avventura di Caralte
בלב הרי הדולומיטים של מחוז ונטו ישנו פארק עשיר בפעילויות לילדים, נוער ומבוגרים. פארק חבלים, אגם קטנטן לשיט סירות עבור קטנטנים, בלון ענק שאפשר להיכנס בתוכו ולהתגלגל במים, טיפוס הרים, השתכשכות בבריכה קטנטנה ואזור פיקניק. מושלם!
עלות כניסה לפארק החבלים לילדים בגילאים 3-7 – 16 יורו
עלות כניסה לפארק החבלים למבוגרים 8-99 21 יורו.
ניתן לשכור שולחנות לפקניק, חלקן מקורים.
במרחק קצר ישנו אגם ממש קטנטנן לשכשוך עם מעיינות טרמים Lago delle Tose Calalzo
 
לאתר: פארק אתגרי די קרלטה

בואו נשאר חברים

רוצים לקבל מסלולים, המלצות והטבות בלעדיות ישירות למייל או לווצאפ?