בלוג התיירות הגדול והמקיף בישראל לנוסע העצמאי לאיטליה
מבית סולו איטליה

יעוץ, תכנון והזמנה

מילאנו – 10 דירות מדהימות לחופשה מושלמת במרכז העיר

מילאנו היא בירת האופנה והכלכלה של איטליה. ובדיוק כמו אחותה תל אביב בישראל, עלות הלינה בה לא זולה.

אם אתם מתכננים לצאת לחופשה במילאנו ומחפשים איך להוזיל את עלות הלינה שלכם, דירה ולאו דווקא מלון, היא הפיתרון המושלם עבורכם.

ריכזנו עבורכם דירות במילאנו, איכותיות ומקסימות, במרכז העיר ממש, הנגישות לכל אתרי התיירות ולמקומות השווים ביותר בעיר.

 

ואם למרות הכל, לא מצאתם את שחיפשתם, אנחנו כאן לרשותכם. עדכנו אותנו בתקציב העומד לרשותכם, מספר הלילות ומספר הנפשות, ונשמח להיות לכם לעזר.

ווצאפ 03-6753131

בלב עיר האופנה מילאנו, ממוקם לו בית הדירות היוקרתי והחדש של רשת UNA Esperienze. דירות להשכרה מתאימות לכל סוג של הרכב משפחתי:  שני חדרים, שלושה וארבעה חדרים. 63 הדירות מרוהטות בטוב טעם איטלקי ובאלגנטיות וממוקמות  ב-13 הקומות הגבוהות ביותר, מ-13° ל-25°. נוף מדהים של 360° על העיר מילאנו. המיקום האסטרטגי המושלם ,750 מטר מתחנת הרכבת המרכזית STAZIONE CENTRALE יאפשרו לכם ליהנות מחופשה מושלמת במילאנו ולהיות קרובים ובמרחק הליכה מכל אתרי העיר המרכזיים.

להזמנות: כנסו ישירות לאתר החברה

בשכונת Navigli המיוחדת, עם תעלות המים, חנויות הבוטיק והמסעדות שלאורכן. יחידות האירוח כוללות נוף לעיר, גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי, מטבחון מאובזר במלואו, חדר רחצה פרטי עם מוצרי טיפוח ללא תשלום ומייבש שיער. 
ארוחת בוקר איטלקית ניתן לאכול בבר שנמצא בקרבת מקום.

במרכז העיר, ביחידות מטבח מאובזר וטלוויזיה בעלת מסך שטוח, ואינטרנט אלחוטי חינם. 
בכל היחידות מיקרוגל, מקרר, מכונת קפה, כיריים וקומקום. בחדר הרחצה הפרטי, מוצרי טיפוח ללא תשלום ומייבש שיער.

בלב ליבה הפועם של מילאנו, באחד הרחובות היוקרתיים בעיר. הדירות מציעות נוף לעיר ואינטרנט אלחוטי חינם, וממוקמות במרכז מילאנו. כל הדירות ממוזגות וכוללות מטבח מאובזר עם מדיח כלים, מיקרוגל, מקרר, קומקום ומכונת קפה. בפינת האוכל טלוויזיה בעלת מסך שטוח וחדר רחצה פרטי, בו תמצאו מייבש שיער ומוצרי טיפוח חינם.

רובע מוסקובה (Moscova) פופולרי במילאנו ונמצא מרחק הליכה משדרת קורסו קומו השיקית והצעירה. דירות בשירות עצמי עם עיצוב מודרני, אינטרנט חינמי, מיזוג אוויר ואינטרנט אלחוטי בחינם. בדירות מטבח מאובזר, סלון עם טלוויזיה בעלת מסך שטוח וחדר רחצה פרטי עם אמבטיה או מקלחת, מוצרי טיפוח בחינם ומייבש שיער.

הדירות ברובע נאבילי, אחד ממוקדי הבילוי של המקומיים בערבים, מציעות אירוח עם אינטרנט אלחוטי חינם, מיזוג אוויר וגישה לגינה. במטבח המאובזר מדיח כלים, פינת ישיבה עם ספה, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, מכונת כביסה וחדר רחצה פרטי עם מקלחת ומייבש שיער. לרשותכם גם מיקרוגל, מקרר, תנור, קומקום ומכונת קפה.

בלב שכונת Brera, מרחק הליכה קצר משדרת קורסו גריבלדי המלאה חנויות בוטיק ועשר דקות הליכה מהדאומו המדהים של העיר. מלון דירות ובו מבחר דירות אלגנטיות ומודרניות עם אינטרנט אלחוטי חינם. 
כל הדירות כוללות מיזוג אוויר, חדר שינה נפרד, סלון מרווח עם פינת אוכל, מטבחון מאובזר עם מכונת קפה וקומקום וחדר רחצה פרטי.

מלון הדירות נמצא במרחק 3 דקות הליכה מפיאצה סן בבילה (Piazza San Babila) ומציע יחידות אירוח בשירות עצמי. בדירות אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה בעלת במסך שטוח ותחנת עגינה לאייפוד. כולן ממוזגות וכוללות מטבחון, פינת אוכל וסלון. בחדר הרחצה מקלחת, מוצרי טיפוח ללא תשלום ומייבש שיער.

בדירות בררה אפרטמנטס שבשכונת בררה האלגנטית,   תמצאו יחידות אירוח אלגנטיות עם מיזוג אוויר ואינטרנט אלחוטי חינם, רצפות פרקט ועיצוב וינטג', המצוידות בטלוויזיה עם מסך שטוח. הדירות מורכבות מחדר שינה אחד או שניים, חדר מגורים ומטבחון מאובזר במלואו עם מכונת קפה ומיקרוגל.

באפארטמנטו 21 בלב השכונה היהודית במילאנו, תהנו מאינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, ומטבח מאובזר במלואו עם מיקרוגל, טוסטר וקומקום. חדר הרחצה הפרטי מאובזר במלואו וכולל מוצרי טיפוח ללא תשלום.

מיקום מרכזי ובו יחידות אירוח ממוזגות עם אינטרנט אלחוטי בחינם. 
בכל יחידות האירוח פינת ישיבה, טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר רחצה פרטי . במטבח המאובזר מקרר, כיריים, קומקום ומכונת קפה. 
מקום האירוח מספק שירותי השכרת רכב.

בלב מילאנו, מקום האירוח יוקרתי מציע דירות מעוצבות בסגנון מודרני עם מיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח ופינת ישיבה. המטבח מאובזר עם מדיח כלים, מכונת קפה ומיקרוגל. כל אתרי העיר המרכזיים נימצאים במרחק הליכה.

מחפשים עוד דירות במילאנו ? לחצו כאן 

בואו נשאר חברים

רוצים לקבל מסלולים, המלצות והטבות בלעדיות ישירות למייל או לווצאפ?